Polak katolik nie chciał żyć w grzesznym konkubinacie

Data: 2010-07-12 16:55:25
Autor: Grzegorz Z.
Polak katolik nie chciał żyć w grzesznym konkubinacie
Krzewy konopi indyjskich rosły w przydomowym ogródku zasłonięte
słonecznikami i innymi roślinami. Pomysłowy ogrodnik miał tam prawie 400
sadzonek .

26-latek z gminy Nowogrodziec uprawiał konopie, bo chciał zarobić na swoje
wesele. Jego plantacja to w sumie 377 sadzonek różnej wielkości. Mężczyźnie
grozi teraz do 8 lat więzienia.

http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,8128492,Uprawial_konopie__bo_zbieral_na_wesele.html

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-12 17:02:10
Autor: u2
W dniu 2010-07-12 16:55, Grzegorz Z. pisze:
26-latek z gminy Nowogrodziec uprawiał konopie, bo chciał zarobić na swoje
wesele. Jego plantacja to w sumie 377 sadzonek różnej wielkości. Mężczyźnie
grozi teraz do 8 lat więzienia.

Wesel to jeszcze nie ślub kościelny, Z.Grzesiu. Ale co ty możesz
wiedzieć, przecież ty gej :)

Data: 2010-07-12 17:04:22
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 12 Jul 2010 17:02:10 +0200, u2 napisał(a):

[...]

A ty nie katolik, więc też morda w kubeł!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-12 17:10:28
Autor: u2
Polak katolik nie chciał żyć w grzesznym konkubinacie
W dniu 2010-07-12 17:04, Grzegorz Z. pisze:
Wesele to jeszcze nie ślub kościelny, Z.Grzesiu. Ale co ty możesz
wiedzieć, przecież ty gej :)
A ty nie katolik, więc też morda w kubeł!

W zomozie pewnie też chciałeś być, ale nie wyszło :)

Data: 2010-07-12 17:26:19
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 12 Jul 2010 17:10:28 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Nie tylko w ZOMO ale i w SB trafiali się mądrzejsi od ciebie:

http://www.rp.pl/artykul/2,300223_Internet_mogl__sie_narodzic_w_PRL.html

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-12 08:40:26
Autor: Antenka
On 12 Lip, 17:26, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> W zomozie pewnie też chciałeś być, ale nie wyszło :)

Nie tylko w ZOMO ale i w SB trafiali się mądrzejsi od ciebie:

> [...]

No tak z Grzesiem jest gorzej niż myślałam.

Antenka

Data: 2010-07-12 09:13:48
Autor: Hans Kloss
Polak katolik nie chciał żyć w grzesznym konkubinacie
On 12 Lip, 17:26, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Nie tylko w ZOMO ale i w SB trafiali się mądrzejsi od ciebie:

Bardzoś dobre poinformowany grzesiu w tej materii... co mnie zresztą
ani trochę nie dziwi.
J-23
PS. Tranzystor mógł się narodzić za Aleksandra Macedońskiego

Data: 2010-07-12 18:29:35
Autor: raff
W dniu 2010-07-12 18:13, Hans Kloss pisze:
[...]

Tranzystor mogl sie narodzic u Bieruta w ubikacji.

Ale jakos sie nie narodzil.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-12 18:27:36
Autor: raff
W dniu 2010-07-12 17:02, u2 pisze:
[...]

Ma Porsze w garazu ?

Nie ? To jaki z niego gej ;]

R.

Data: 2010-07-12 18:29:23
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 12 Jul 2010 18:27:36 +0200, raff napisał(a):

[...]

Nie pisze się Porsze tylko Porsza.

I nie mam, nie jestem z gatunku zapuszkowanych debili co to "nie mogą żyć
bez samochodu".

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-12 19:35:56
Autor: ~heÂŽsk~
Polak katolik nie chciał żyć w grzesznym konkubinacie
On Mon, 12 Jul 2010 16:55:25 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

 skad taki wniosek, ze to katolik, po czym poznales ?  po owocach ? ;o)))

 co tam z dzwonami, juz nie przeszkadzaja ?

--

 HeSk

Data: 2010-07-12 19:54:46
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

co tam z kf-em, juĹź wiesz co to jest?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Polak katolik nie chciał żyć w grzesznym konkubinacie