Polak m±dry po szkodzie? Poproszę o poradę (K TM 690 Enduro)

Data: 2009-05-17 11:59:02
Autor: moon48
Polak m±dry po szkodzie? Poproszę o poradę (K TM 690 Enduro)
On 17 Maj, 20:57, moon48 <moo...@gmail.com> wrote:
Witam,

Głupia sprawa - dwutygodniowy KTM 690 Enduro został użyty przez
leszcza, który po dwóch metrach postawił go na kółko, po 4 do pionu,
na pi±tym moto leżało na prawym boku. Podłoże: kostka bauma. Szkody na
pierwszy rzut oka: lusterko, lampka nad rejestracj±, otarcie osłony
klamki i dłoni kierowcy, lekko zgięta dĽwignia hamulca tylnego.

Ale ale, żeby nie było zbyt pięknie - kierownica gdy ustawimy koło na
wprost jest lekko skrzywiona (nie prostopadła do sylwetki motocykla.

Panika, obowi±zkowo. Czy może wiecie co to? Kapitalny remont
zawieszenia i skrzywiona główka ramy czy jaki¶ banalny pierdolet? Niby
KTM robi sprzęty do niegrzecznego obchodzenia się z nimi, ale...

Pozdrawiam serdecznie,
pognojony Jacek

jeszcze jedno - wiecie kto w Trójmie¶cie (najlepiej Gdynia) mógłby na
to zerkn±ć?

Data: 2009-05-17 21:15:40
Autor: Qlfon
moon48 pisze:
[...]

NIe zebym sie znal specjalnie, ale skrzywienie glowki ramy przy czyms takim to chyba niebardzo. Sprawdz czy aby przypadkiem sama kierownica sie nie skrzywila. Drugie co moznaby podejrzewac to skrzywienie na polkach. Nic strasznego nie powinn sie stac. W koncu to nie jest skuter tylko ciezki sprzet do ostrej zabawy.
W 3city jest chyba dealer KTM - podjedz, niech rzuci okiem, szkoda samemu cos paprac po Zdziskowych Warsztatach jak masz moto na gwarancji.

--
Qlfon, Kraków

Data: 2009-05-17 12:34:58
Autor: moon48
Polak m±dry po szkodzie? Poproszę o poradę (K TM 690 Enduro)
On 17 Maj, 21:15, Qlfon <r...@life.pl> wrote:
moon48 pisze:>> Ale ale, żeby nie było zbyt pięknie - kierownica gdy ustawimy koło na

> [...]
W 3city jest chyba dealer KTM - podjedz, niech rzuci okiem, szkoda
samemu cos paprac po Zdziskowych Warsztatach jak masz moto na gwarancji.

Dziękuję za słowa otuchy ;)
Niestety najbliższy dealer, u którego z reszt± kupiłem moto, jest w
Bydgoszczy :(

Polak m±dry po szkodzie? Poproszę o poradę (K TM 690 Enduro)