Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Polak mądry po szkodzie? Poproszę o poradę (KTM 690 Enduro)

Polak mądry po szkodzie? Poproszę o poradę (KTM 690 Enduro)

Data: 2009-05-18 09:57:59
Autor: Ireneusz Dyła
Polak mądry po szkodzie? Poproszę o poradę (KTM 690 Enduro)

Użytkownik "moon48"  napisał w wiadomości

Panika, obowiązkowo. Czy może wiecie co to? Kapitalny remont
zawieszenia i skrzywiona główka ramy czy jakiś banalny pierdolet? Niby
KTM robi sprzęty do niegrzecznego obchodzenia się z nimi, ale...

Pozdrawiam serdecznie,
pognojony Jacek

Zacznij od najprostszej rzeczy czyli złap kierę i wyprostuj ją
tak jak się kiedyś prostowało w rowerach po glebie (koło o mur)
Ktm ma mocowaną kierownicę na takich słupkach i one
zazwyczaj się wyginają, w następnej kolejności jest zawieszenie.
Ale ono tez się naogól nie wygina tylk oprzestawia. Sprzęt jest zrobiony
do wywracania, więc bez sensu po każdej glebie lecieć z nim na prostowanie
zawieszenia. Enduro nie jest wrażliwe na coś co w drogowych motocyklach
uniemożliwa jazdę. Ergo wyprostuj kierownicę, dalej poluzuj śruby na półkach
i ustaw sobie lagi (na oko). NIe skręcaj tego za mocno bo to musi się przy
kolejnej glebie poddać. Prędkości w enduro nie sa kosmiczne, więc nie będziesz
odczuwał żadnych sensacji nawet przy krzywych lagach.
Mi lc4 adv skozłował przez przednie zawieszenie i lagi się nie pogięły,
tak że wiesz, luz ;-)

Pozdrawiam
Irek i ktm-y

Data: 2009-05-18 01:52:11
Autor: moon48
Polak mądry po szkodzie? Poproszę o poradę (K TM 690 Enduro)
On 18 Maj, 09:57, "Ireneusz Dyła" <id...@opole.gddkia.gov.pl> wrote:
Użytkownik "moon48"  napisał w wiadomości

Panika, obowiązkowo. Czy może wiecie co to? Kapitalny remont
zawieszenia i skrzywiona główka ramy czy jakiś banalny pierdolet? Niby
KTM robi sprzęty do niegrzecznego obchodzenia się z nimi, ale...

Pozdrawiam serdecznie,
pognojony Jacek

Zacznij od najprostszej rzeczy czyli złap kierę i wyprostuj ją
tak jak się kiedyś prostowało w rowerach po glebie (koło o mur)
Ktm ma mocowaną kierownicę na takich słupkach i one
zazwyczaj się wyginają, w następnej kolejności jest zawieszenie.
Ale ono tez się naogól nie wygina tylk oprzestawia. Sprzęt jest zrobiony
do wywracania, więc bez sensu po każdej glebie lecieć z nim na prostowanie
zawieszenia. Enduro nie jest wrażliwe na coś co w drogowych motocyklach
uniemożliwa jazdę. Ergo wyprostuj kierownicę, dalej poluzuj śruby na półkach
i ustaw sobie lagi (na oko). NIe skręcaj tego za mocno bo to musi się przy
kolejnej glebie poddać. Prędkości w enduro nie sa kosmiczne, więc nie
będziesz
odczuwał żadnych sensacji nawet przy krzywych lagach.
Mi lc4 adv skozłował przez przednie zawieszenie i lagi się nie pogięły,
tak że wiesz, luz ;-)

Pozdrawiam
Irek i ktm-y

Dzięki! Zrobiłem to i chyba zadziałało. Jako że mam dwie lewe ręce i
brak klucza dynamometrycznego lepiej pokażę to jutro fachowcowi. Poza
tym lewa laga wysunęła się o ok. milimetr wyżej i muszę skorzystać z
jego skrzynki/podstawki pod moto.

Raz jeszcze dziękuję Tobie i innym za słowa otuchy ;)
Pozdrawiam,
Jacek

Data: 2009-05-18 15:40:00
Autor: kamerdol
Polak mądry po szkodzie? Poproszę o poradę (KTM 690 Enduro)
Elo.

Dzięki! Zrobiłem to i chyba zadziałało. Jako że mam dwie lewe ręce i
brak klucza dynamometrycznego lepiej pokażę to jutro fachowcowi. Poza
tym lewa laga wysunęła się o ok. milimetr wyżej i muszę skorzystać z
jego skrzynki/podstawki pod moto.

Nie przesadzaj, dokręc porządnie i tyle - dynanometr to do głowicy dokręcania służy :))) stojak tez ci po nic, poluzuj lagi w półkach, puknij z góry w korek przec jakies drewienko i wejdzie ten 1 mm.

Zdrowia

Kamil

Kawasaki KXF250

Polak mądry po szkodzie? Poproszę o poradę (KTM 690 Enduro)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona