Polak naprawdę potrafi - kupiłem 100W żarówki :-)

Data: 2013-02-20 10:51:53
Autor: WW
Polak naprawdę potrafi - kupiłem 100W żarówki :-)
Witam

Wszyscy teraz narzekają, ale jest światełko w tunelu.
Potrafimy dać sobie rade nawet z urzędasami z UE.
Oni zakazali a ja bez kłopotu kupiłem zwykłe żarówki o mocy 100W.
Jeszcze Polska nie zginęła, póki my żyjemy.

Pozdrawiam
WW
"Polski premier jest wrogiem demokracji w państwach narodowych. Chce, aby biurokracja brukselska, która nie jest wybierana w żadnym głosowaniu, rządziła Polską i 26 innymi państwami UE".  Nigel Farage.

Data: 2013-02-20 11:04:58
Autor: Grzegorz Z.
WW napisał:

[...]

Z tego co wiem nie można sprowadzać i produkować, ale sprzedawać to co się
ma w zapasie wolno.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-20 12:54:15
Autor: WW
W dniu 2013-02-20 11:04, Grzegorz Z. pisze:
WW napisał:

[...]

Wolno produkować i sprzedawać, tylko trzeba pokombinować a to wszak nasz sport narodowy.

Pozdrawiam
WW
"Ten pakt opiera się na założeniu, że ludzie są nierozważni i że ktoś w Brukseli jest mądrzejszy od nich. To nie jest prawda".  Wacław Klaus.

Data: 2013-02-20 14:09:21
Autor: mkarwan
Polak naprawdę potrafi - kupiłem 100W żarówki :-)
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kg272i$ikd$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak bedziesz spierdalal"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl
 "Cos ci sie popierdolilo?"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9eb4d53ef6e1bbd6?hl=pl

Data: 2013-02-20 12:03:09
Autor: Bezznaczenia
W dniu 2013-02-20 10:51, WW pisze:
[...]

Kazdy wie ze ta EU to wielka lipa i w koncu padnie na ryj jak ta radziecka a co ludzie nakradna to ich.

Data: 2013-02-20 03:08:30
Autor: Stachu Chebel
On 20 Lut, 12:03, Bezznaczenia <ksia...@piszesz.com> wrote:
> [...]

> głosowaniu, rządziła Polską i 26 innymi państwami UE".  Nigel Farage.

Kazdy wie ze ta EU to wielka lipa i w koncu padnie na ryj jak ta

Im prędzej tym lepiej...

Data: 2013-02-20 12:16:47
Autor: u2
W dniu 2013-02-20 12:08, Stachu Chebel pisze:
Kazdy wie ze ta EU to wielka lipa i w koncu padnie na ryj jak ta
radziecka a co ludzie nakradna to ich.
Im prędzej tym lepiej.

Unia walutowa jest sztucznie reanimowana kosztem slabszych, widac to po sasiednich krajach typu Litwa, ktĂłra jeszcze nie wstapila do unii walutowej, ale trzyma sztywno kurs wobec ojro i po Slowacji, ktora juz jest w unii walutowej. Litwini i Slowacy masowo wykupuja co popadnie w Polsce, bo u nas jest duzo taniej no i wszystko jest, nawet zarowki 100-watowe...-;)

Data: 2013-02-20 14:28:08
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-20 12:03, Bezznaczenia pisze:

Kazdy wie ze ta EU to wielka lipa i w koncu padnie na ryj jak ta radziecka a co ludzie nakradna to ich.

No tak, ale to dzięki niej Polska jeszcze jako tako funkcjonuje. Wyobrażasz sobie rządy kolesi bez nadzoru Brukseli?

Data: 2013-02-20 12:22:59
Autor: xan
W dniu 20.02.2013 10:51, WW pisze:
[...]

Popatrz jeszcze na licznik z prądem.

Data: 2013-02-20 12:58:29
Autor: WW
W dniu 2013-02-20 12:22, xan pisze:

Popatrz jeszcze na licznik z prądem.

A jak myślisz, czemu je kupiłem?
Patrzyłem na licznik i na kasę i wyliczyłem, że to energooszczędne gówno mi się nie opłaca, poza trzema punktami. Na początku, po przeprowadzce, wszystkie żarówki kupiłem energooszczędne a teraz zastępuje zwykłymi a jeszcze niespalone energooszczędne wykręciłem i trzymam tylko do tych trzech punktów.

Lampa w pokoju z TV
Lampa przy biurku
Kuchnia.