Polak obalił teorię żydowskiego "pseudogeniusza"! :-o))

Data: 2011-12-26 14:55:41
Autor: raff
Polak obalił teorię żydowskiego "pseudogeniusza"! :-o))
On Mon, 26 Dec 2011 05:25:27 -0800 (PST), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

Polak znalazł błąd w teorii Einsteina!
============================

"Profesor Drożdżyński zauważył jednak, że w rzeczywistości sytuacja
jest odwrotna! W swojej pracy zamieścił proste rysunki analizujące jak
wygląda to doświadczenie z teoretycznego punktu widzenia, a jak według
niego wygląda w rzeczywistości. Po krótkiej analizie wysnuwa wniosek,
że światło nie może podlegać Zasadzie Względności Einsteina, ponieważ
nie spełnia jej podstawowych warunków.

Czy jest to możliwe, że przez tyle lat żaden fizyk nie zauważył tak
oczywistej niezgodności?"

Mój komentarz jest następujący: Tak! Jest możliwe, że nikt nie chciał
tknąć tego "śmierdzącego jaja", bo bał się być posądzony o
antysemityzm i zawiszczenie "gieniuszowi wszechczasów" łahahaha :-o))

I dalej:

"Przykład obserwowanego promienia światła w układzie odniesienia
kosmonauty oraz człowieka na Ziemi jest powielany w większości książek
do fizyki i właśnie na tym przykładzie tłumaczona jest Zasada
Względności Einsteina. Wydaje się, że chemik musiał się gdzieś
pomylić.

Na pewno jednak znajdzie się wielu fizyków, którzy dogłębniej
zanalizują temat i być może znajdą błąd w pracy Polaka. Jednym z
takich sceptyków jest inny naukowiec z Uniwersytetu Wrocławskiego, dr
Cezary Juszczak. Uważa on, że to w rozumowaniu Drożdżyńskiego tkwi
błąd.
- Autor postuluje rozchodzenie się światła w nieruchomym eterze -
powiedział IAR Juszczak. A pojęcie eteru jako nieruchomej substancji
wykluczono już ponad sto lat temu.

Jednak na pierwszy rzut oka rozważania Drożdżyńskiego są tak proste i
oczywiste, że każdy po przeczytaniu jego pracy przyzna mu rację. O
tym, czy Polak obalił teorię Einsteina, dowiemy się pewnie za jakiś
czas, gdy jego praca zostanie poddana szczegółowej analizie".

https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/post?hl=pl

Już nie mówiąc o tym, kto dokonał temu "gieniuszowi" obliczeń!
Oczywiście genialna kobieta - Mileva Marić! :- /
A tak poza wszystkim to Einstein zerżnął tę "szczegółową teorię
względności"  ;-)

Antenka

Niech sie MH wypowie i obali te teorie miedzy jedna a druga flaszką
Jacka Danielsa.

R.

Data: 2011-12-26 06:05:42
Autor: Antenka

<sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

>względności"  ;-)

>Antenka

Niech sie MH wypowie i obali te teorie miedzy jedna a druga flaszką

P.s. No ale ale...Czas na mnie! Idę zwiedzać najpiękniejsze szopki
bożonarodzeniowe w najpiękniejszym mieście świata, czyli
Poznaniu! ;-))

Data: 2011-12-26 15:07:00
Autor: u2
W dniu 2011-12-26 14:55, raff pisze:
Niech sie MH wypowie i obali te teorie miedzy jedna a druga flaszką
Jacka Danielsa.

Przeca mh pije tylko i wylacznie kozie mleko prosto z wymion, dlatego
tutaj ryczy jak baran ;)

Data: 2011-12-27 05:22:02
Autor: stevep
Dnia 26-12-2011 o 15:07:00 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ty to tylko pijesz baranie mleko i dlatego tak bajdurzysz.  ;)

--
stevep

Data: 2011-12-27 05:20:59
Autor: stevep

[...]

Tia, a o co właściwie chodzi w tym soliterowatym wywodzie, Kurwikowski?

--
stevep

Polak obalił teorię żydowskiego "pseudogeniusza"! :-o))