Polak obalił teorię żydowskiego "pseudogeniusza"! :-o))

Data: 2011-12-26 15:51:57
Autor: the_foe
Polak obalił teorię żydowskiego "pseudogeniusza"! :-o))
W dniu 2011-12-26 14:25, Antenka pisze:
"Profesor Drożdżyński zauważył jednak, że w rzeczywistości sytuacja
jest odwrotna! W swojej pracy zamieścił proste rysunki analizujące jak
wygląda to doświadczenie z teoretycznego punktu widzenia, a jak według
niego wygląda w rzeczywistości. Po krótkiej analizie wysnuwa wniosek,
że światło nie może podlegać Zasadzie Względności Einsteina, ponieważ
nie spełnia jej podstawowych warunków.

zgaduje, ze mamy kolejnego mistrza, ktory zmodyfikowal efekt Sagnaca jako zaprzeczenie STW, kiedy ten efekt mozna rozpatrywac wylacznie w OTW, za wzgledu na przyspieszenie kątowe...
Przyklad: na geostacjonarnej orbicie montujemy lusto i z ziemi wysylamy pod zerowym katem promien lasera. WG STW promien lasera wroci do tego samego punktu gdyz z naszego punktu widzenia jestesmy z lustetrkiem w tym samym ukladzie inercjalnym. Tyle, ze praktyka pokazuje ze laser wyslany pod zerowym katem wraca jednak ugiety. Ten efekt jest brany pod uwage w GPS. Czesto to zjawisko podawane jest jako dowod na istnienei eteru - osrodka propagujacego oddzialywanie elktromagnetyczne.
Tyle,ze... ziemia i lusterko nie jest ukladem inercjalnym! A tylko takie opisuje STW. Gdyby ziemia pedzila przed siebie przez pustkowie efektu sagnaca bysmy nie zaznali i laser powrocilby do punktu startu. Tyle, ze ziemia jest na grawitacyjnej uwiezi Slonca i to grawitacja Slonca zakrzywia droge swiatla. ten efekt mozna rozpatrywac wylacznie na podstawie OTW, a nie jest to matematycznie trywialna koncecja by jakies rysunki chemika mogly to obalic...

--
the_foe

Data: 2011-12-26 15:11:11
Autor: MH
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
> [...]

Tyle,ze... ziemia i lusterko nie jest ukladem inercjalnym! A tylko takie opisuje STW. Gdyby ziemia pedzila przed siebie przez pustkowie efektu sagnaca bysmy nie zaznali i laser powrocilby do punktu startu. Tyle, ze ziemia jest na grawitacyjnej uwiezi Slonca i to grawitacja Slonca zakrzywia droge swiatla. ten efekt mozna rozpatrywac wylacznie na podstawie OTW, a nie jest to matematycznie trywialna koncecja by jakies rysunki chemika mogly to obalic...

===================

Myślisz , że ona po powrocie z szopki cokolwiek z tego zrozumie ??

MH

Data: 2011-12-26 11:37:29
Autor: Antenka

==================>
Myślisz , że ona po powrocie z szopki cokolwiek z tego zrozumie ??

MH

Uważaj eMHamku! A co? Myślałeś, że masz tutaj przed sobą jakąś gęś,
albo owcę z twojego zwierzyńca?
Nie porównuj mnie do swoje niekumatej Maryny.

W prawdzie nie ukończyłam fizyki na poziomie uniwersyteckim, ale
całościowy kurs w zakresie L.O. tak!
I nie pod byle jakim okiem, lecz wybitnego pedagoga. O astronomii już
nie wspomnę.

Antenka

Data: 2011-12-26 21:03:17
Autor: MH
Polak obalił teorię żydowskiego
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
W prawdzie nie uko=F1czy=B3am fizyki na poziomie uniwersyteckim, ale
ca=B3o=B6ciowy kurs w zakresie L.O. tak!
I nie pod byle jakim okiem, lecz wybitnego pedagoga.

=====================

Pedagog świetny , tylko jak widać efekty pracy pedagogicznej raczej mizerne.

MH

Data: 2011-12-26 22:10:52
Autor: Grzegorz Z.
MH napisał:

[...]

Ale nie traćmy nadziei :)

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-27 00:38:14
Autor: Antenka
On 26 Gru, 22:10, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Ale nie traćmy nadziei :) <

Nie słyszałeś o tym, że :

 "Nadzieja jest matką głupich"?

Mnie nie musisz udowadniać poziomu swojego intelektualnego -
miernoto!

Spadaj ciemnoto ludzka nr 2!

Antenka

P.s. Ciemnota ludzka nr 1 to eMcHam!

Data: 2011-12-27 10:02:00
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Mnie nie musisz udowadniać poziomu swojego intelektualnego -
miernoto!

"He he he mina mu zrzedła jak miał zapłacić...skompiradło! :-/"
 https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ac1e9af418e33338?hl=pl&

Spadaj ciemnoto ludzka nr 2!

Data: 2011-12-27 00:35:10
Autor: Antenka
On 26 Gru, 22:03, " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):

Pedagog świetny , tylko jak widać efekty pracy pedagogicznej raczej mizerne.<

Spadaj ciemnoto ludzka! :-E

Antenka

Data: 2011-12-27 21:10:00
Autor: Polok_Prawdziwy
Antenka wrote:

[...]

AMTENKO, machnoł ci wtosik jus kiedysik patelkem...?

- jeśli jesceś tego niewycyniała, to mogemci mojego labadora, wturegom nagwiozkem Marynie sprawił, uzycyć...

Tak jendzorem machać poradzi, ze psy łorgasmusie tylniom sparom popuścis...

Data: 2011-12-27 21:06:25
Autor: Polok_Prawdziwy
 MH wrote:

Myślisz , że ona po powrocie z szopki cokolwiek z tego zrozumie ??

Nocheba, coto źżadło jezd, towi ta CIMNOTA...

Polak obalił teorię żydowskiego "pseudogeniusza"! :-o))