Polak potrafi :>

Data: 2009-05-11 13:08:32
Autor: Lisciasty
Polak potrafi :>

http://tinyurl.com/ojremm

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
--
Kawidlo GPZ 550 '82
Tygrys '05

Data: 2009-05-11 13:25:20
Autor: piotrek.franczak
Polak potrafi :>
On 11 Maj, 22:08, Lisciasty <liscia...@post.pl> wrote:
http://tinyurl.com/ojremm

Pomysl swietny. W sam raz np dla starszej osoby, co by mogla sobie
smigac po polnych drogach do sasiadki po mleko i jajka. Quadow nie
lubie, ale to sie mnie spodobalo :)

--
Pozdrawiam,
Piotrek "Barnaba" F.

Data: 2009-05-11 23:48:49
Autor: tomistrz
Polak potrafi :>
On 11 Maj, 22:25, piotrek.franc...@gmail.com wrote:

W sam raz np dla starszej osoby, co by mogla sobie
smigac po polnych drogach do sasiadki po mleko i jajka.

no co ty ?!
....bez papierów?

Data: 2009-05-12 08:36:23
Autor: Agent 0700
Polak potrafi :>
Pomysl swietny. W sam raz np dla starszej osoby, co by mogla sobie
smigac po polnych drogach do sasiadki po mleko i jajka. Quadow nie
lubie, ale to sie mnie spodobalo :)

Mi sie tez podoba, dla osoby starszej albo niepelnosprawnej jest OK.

Fabryczne takie rzeczy maja ceny takie, zeby przypadkiem ktos sie nie pomylil i nie kupil.

Pozdrawiam

Jacek

Data: 2009-05-12 08:53:30
Autor: Lama
Polak potrafi :>
Lisciasty pisze:
http://tinyurl.com/ojremm

Tak próbuję się dopatrzyć, ale jakoś nie mogę - jak on ma napęd poprowadzony ? Czy oprócz robienia "brumm brummm" to również jeździ ?

--
Lama
Puzzle poskładane !

Data: 2009-05-12 00:00:17
Autor: lukasz885
Polak potrafi :>
On 12 Maj, 08:53, Lama <l...@lama.cc> wrote:
Lisciasty pisze:

>http://tinyurl.com/ojremm

Tak próbuję się dopatrzyć, ale jako¶ nie mogę - jak on ma napęd
poprowadzony ? Czy oprócz robienia "brumm brummm" to również jeĽdzi ?

No ma, na lewe koło, łańcuchem od wewn±trz.

Data: 2009-05-12 11:01:12
Autor: morghul
Polak potrafi :>
http://images27.fotosik.pl/317/4b6fe6d1c561c10e.jpg bo tam jakas sprytna przeładnia jest jeszcze zrobiona zeby przesyn±ć łancuch w o¶ tylnej zębatki :)