Polak potrafi jak się uprze....

Data: 2009-08-07 09:19:30
Autor: Tzva Adonai
Polak potrafi jak się uprze....
Nowy teledysk słynnego polskiego zespołu blackmetalowego "Behemoth"...

Video: http://vimeo.com/5986449

Data: 2009-08-07 09:24:18
Autor: Tzva Adonai
Polak potrafi jak się uprze....
Ciekawostka: teledysk został nagrany przed wrocławską Halą Stulecia
(die jahrhunderthalle)...

Data: 2009-08-07 18:34:28
Autor: matador
Polak potrafi jak się uprze....
Tzva Adonai pisze:

(die jahrhunderthalle)...

Powiedz szerzej na forum, co to za rocznica była?

matador.

Data: 2009-08-07 09:37:51
Autor: Tzva Adonai
Polak potrafi jak się uprze....
Powiedz szerzej na forum, co to za rocznica była?

Völkerschlacht bei Leipzig - słynna bitwa w której dzielny naród
niemiecki rozgromił komuszerię pod wodzą Napoleona tak ślepo
uwielbioną przez Polaków...

Data: 2009-08-07 19:03:42
Autor: matador
Polak potrafi jak się uprze....
Tzva Adonai pisze:
Powiedz szerzej na forum, co to za rocznica była?

Völkerschlacht bei Leipzig - słynna bitwa w której dzielny naród
niemiecki rozgromił komuszerię pod wodzą Napoleona tak ślepo
uwielbioną przez Polaków...

Komuszerię? Czyli kogo?

matador.

Data: 2009-08-07 19:06:33
Autor: Tzva Adonai
Polak potrafi jak się uprze....
Komuszerię? Czyli kogo?

Ideologia propagowana przez Napoleona na terytorium ówczesnej Europy do
złudzenia przypominała dwudziestowieczny sowietyzm... Napoleon był stronnikiem
jakobinów, którzy postulowali likwidację prywatnej własności... A Polacy
aktywnie przy pomocy własnej krwi ten napoleoński sowietyzm szerzyli, taka jest
prawda historyczna...

Data: 2009-08-07 19:23:49
Autor: mkarwan
Polak potrafi jak się uprze....
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h5hmtd$o69$1atlantis.news.neostrada.pl...
Tzva Adonai pisze:
[...]

Po co go pytasz, przecież on nie rozumie wielu słów które używa.
Ten idiota nie rozumie tego co pisze.
Przykład, krytycznie wypowiada się o znających rosyjski, a jednocześnie sam chwalił się, że dyskutuje na ruskich forach
Ten idiota jest całkowicie bezkrytyczny wobec siebie i nie zdaje sobie sprawy z tego co pisze.
Czemu dyskutujesz z kimś kto dzisiaj po raz kolejny objawił swoje faszystowskie poglądy?

Data: 2009-08-07 19:27:03
Autor: matador
Polak potrafi jak się uprze....
Tzva Adonai pisze:
[...]

Jaz nim nie dyskutuję - bo to śmieć.

matador.

Data: 2009-08-07 19:34:27
Autor: mkarwan
Polak potrafi jak się uprze....
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h5hono$5k9$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ooo! Odpowiadanie (reagowanie) na jego listy to co to jest?

Data: 2009-08-07 19:37:02
Autor: matador
Polak potrafi jak się uprze....
mkarwan pisze:

Ooo! Odpowiadanie (reagowanie) na jego listy to co to jest?

A dlaczego pytasz - przecież to MOJA sprawa ?

matador.

Data: 2009-08-07 19:48:55
Autor: mkarwan
Polak potrafi jak się uprze....

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h5hors$sim$1atlantis.news.neostrada.pl...
Ooo! Odpowiadanie (reagowanie) na jego listy to co to jest?
A dlaczego pytasz - przecież to MOJA sprawa ?

Nie wiesz, czy nie potrafisz odpowiedzieć?
Odpowiadasz na list kupy, później piszesz, że z nim nie dyskutujesz.
Więc chyba moje pytanie jest czymś naturalnym.

Data: 2009-08-07 19:58:55
Autor: matador
Polak potrafi jak się uprze....
mkarwan pisze:

[...]

Odpowiadam na list gnoja - bo mi się tak PODOBA, bo mi wolno.
To prawda. Nie dyskutuję z nim.
Jeśli dłużej będziesz ciągnął ten wątek "cenzorze" - wylądujesz tam gdzie on. Na śmietniku.

EOT.

matador.

Data: 2009-08-07 20:03:16
Autor: mkarwan
Polak potrafi jak się uprze....
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h5hq4v$2e0$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Wygląda na to, że żyjesz w ciągłym stresie, nie wolno cię o nic pytać, nie wolno mieć innego zdania.
Ciężko ci się żyje.
I z tobą pewnie też.
A KF mnie nie strasz bo to cię ośmiesza.

Data: 2009-08-07 14:37:48
Autor: Mariusz Merta
panie m...
nie wiem kto panu dal tytul do decydowania kto z kim i dlaczego
rozmawia  na tym forum...
onegdaj mnie sie pan czepial wiec odpowiedzialem...
a dzisiaj powtarzam raz jeszcze, nie panski interes kto z kim i
dlaczego rozmawia...
zas na produkcje tego wyjatkowo wrednego typka trzeba odpowiadac
chocby z powodu sprostowania
klamstw i oszczerstw...
ja nie mowie do ztva tylko do innych czytelnikow tejze
grupy...skutecznosc jest widoczna, tzva ze mna nie podejmuje dyskusji
bo zaliczyl tuziny kopniakow intelektualnych...
i jeszcze jedno, kiedys u Lysiaka przeczytalem "zeby plenilo sie zlo,
wystarczy, zeby dobrzy ludzie nic nie robili..."
nie wiem czy jestem dobry...ale nie bede spokojnie patrzyl na lgarstwa
i konfabulacje tego goscia...
pan moze nic nie robic...
ale prosze sobiue nie uzurpowac prawa do decydowania kto, kiedy,
dlaczego i zkim dyskutuje na niniejszej liscie...

a komentarze o stresach i problemach interlokutora prosze sobie
darowac...
prosze nie marnowac swojego i cudzego czasu na jalowe dyskusje
poki co prawo nie zabrania rozmawiania z ludzmi ktorych sie nie
szanuje...

obawiam sie, ze panski przypadek nalezy do typu : "nie nalezy klocic
sie z glupcem, ludzie moga nie zauwazyc roznicy..."
Mariusz Merta

Data: 2009-08-08 00:12:13
Autor: mkarwan
panie m...

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:72d772b9-a09f-41ac-9972-98021e38f4b0g19g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

Jaki efekt daly Panskie innych reagowania na listy kupy?
Zaden.
Spamuje psp nadal swoimi idiotycznymi listami.
Panskie (i nie tylko) teorie o potrzebie powstrzymywania sa warte funta klaków.
Jedyne lekarstwo na takiego typa jak kupa jest nie reagowanie na jego listy.
Nie którzy to zrozumieli choc tez poczatkowo mieli inne zdanie.
Pan i inni upieracie sie przy swoim.
Przyznalbym wam racje gdyby byly z tego jakies efekty, ale tych brak.
Gdyby Pan i inni mieli swój honor to nie reagowalibyscie na listy idioty jakim jest kupa.
Podalem kilka przykladów, dzis kupa pokazal tym  razem swoje faszystowskie oblicze.
Gdzie Wasz honor?
Czy w swoim otoczeniu tolerowalby Pan takiego smiecia, czy tez wykopal za drzwi?

Data: 2009-08-07 19:29:28
Autor: Mariusz Merta
gadal dziad do obrazu a obraz do niego ni razu
On Aug 7, 11:12 pm, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumis...@wp.pl> napisal w wiadomoscinews:72d772b9-a09f-41ac-9972-98021e38f4b0g19g2000vbi.googlegroups.com...

> [...]

Jaki efekt daly Panskie innych reagowania na listy kupy?
Zaden.
Spamuje psp nadal swoimi idiotycznymi listami.
dziekuje za wyczerpujacy i merytoryczny komentarz do moich wystapien

Panskie (i nie tylko) teorie o potrzebie powstrzymywania sa warte funta
klaków.
j.w.

Jedyne lekarstwo na takiego typa jak kupa jest nie reagowanie na jego listy.
to prosze nie reagowac a mnie prosze pozostawic swobode wyboru
czy to takie trudne do zrozumienia ?
czy moze marzy sie panu szefostwo jaczejki zarzadzajacej niniejsza
grupa ?
to prosze zglosic sie do najblizszej placowki czeka

Nie którzy to zrozumieli choc tez poczatkowo mieli inne zdanie.
Pan i inni upieracie sie przy swoim.
jak juz wspomnialem, to moja sprawa, zas myslenie, ze tzva zrezygnuje
jak nikt nie bedzie znim rozmawial
jest delikatnie mowiac naiwnoscia, temu gosciowi za to placa i to
niezle wiec bedzie to robil bez wzgledu na to, czy ktos bedzie sie
odzywal czy nie...
zas pana moge zrozumiec tylko w tym, wzgledzie, ze byc moze pobieracie
wynagrodzenie z tej samej kasy i stad te wsciekle ataki z pana
strony...widocznie ma lepsze rezultaty od pana

Przyznalbym wam racje gdyby byly z tego jakies efekty, ale tych brak.
j.w.

Gdyby Pan i inni mieli swój honor to nie reagowalibyscie na listy idioty
jakim jest kupa.

prosze nie wyjezdzac z honorem to jest sprawa ktora pana nie
dotyczy...
gdyby pan mial watpliwosci odsylam do kodeksu Boziewicza
Podalem kilka przykladów, dzis kupa pokazal tym  razem swoje faszystowskie
oblicze.

qrka wodna, ma pan refleks szachisty grajacegokoresponedyncyjnie w
szachy...
juz niejednokrotnie to powtarzalem...moim zdaniem placony z tego
samego zrodla co bartoszewski
moga to byc, niemcy...moze kosmici, moze cyklisci... a moze pan ?

Gdzie Wasz honor?

j.w. kodeks Boziewicza...

Czy w swoim otoczeniu tolerowalby Pan takiego smiecia, czy tez wykopal za
drzwi?

zapytam tak, czy kazdego kto sie z panem nie zgodzi w miejscu
publicznym kopie pan w slabizne i zrzuca ze schodow ?
tu jest internet prosze pana, dzialaja inne czynniki relacji
miedzyludzkich...
podejrzewam, ze gdyby doszlo do spotkania twarza w twarz to nawet by
go pan nie poznal...obydwaj byscie grali elegancje-francje... dotyczy
to kazdego czlowieka...

poza tym nie przypuszczam, zeby on mial odwage stanac twarza w twarz z
panem...czy pan mialby tyle odwagi ?
latwo sie mowi o honorze w internecie i przez telefon...ale w
zyciu...jak to w zyciu...
prosze sobie obejrzec rysunki Mleczki...pewnikiem odwarknie mi pan, ze
to Zyd...ok mnie to zwisa, genialny rysownik i
obserwator...sprzedajacy sie za pieniadze czerwonym...trudno, life is
brutal ale sztuka rzadko kiedy chodzi z moralnoscia w parze...

jakby co, prosze pisac do mnie na Berdyczow
zeby bylo jasne, swoimi praktykami utwierdza mnie pan w przekonaniu,
ze jest pan po prostu jeszcze
jednym ubeckim agencikiem robiiacym za urzedowego antysemite co
skompromitowac Polakow...
jest pan tylko bardziej wyrobiony intelektualnie od panslavisty i
bardziej wymowny od kaweckiego
to tyle w temacie
Mariusz Merta

Data: 2009-08-08 07:45:02
Autor: Panslavista

jest pan tylko bardziej wyrobiony intelektualnie od panslavisty i

Nie posuwaj sie cieciu za daleko.
Nie musze tu tryskac intelektem i elokwencja dla Merty i innych, którzy
uwazaja sie za supermenów. Pisze, a wlasciwie punktuje sprawy w sposób
zrozumialy dla wszystkich, a nie dla malego grona towarzystwa wzajemnej
adoracji yntelektualnej. Mam nadzieje, ze skutecznie ukazuje kierunki
dzialania mechanizmów i ludzi zniewalajacych Polske i Polaków.
    Ci, którzy mnie napastuja czesto nieswiadomie chodza na ich pasku, Merta
robi dokladnie tam samo, chocby powtarzajac lub wrecz tworzac oszczerstwa,
zwlaszcza dotyczace mojej rzekomej wspólparcy ze sluzbami. Krzywdzi mnie
Merta w ten sposób, gdyz przesladowany i nekany bylem od zakonczenia mojej
sluzby wojskowej podczas której wykazalem niekonstytucyjnosc napasci wojsk
Ukladu Warszawskiego na Czechoslowacje oraz wyrazilem sprzeciw przeciwko
(teraz wiem, ze to byl blad polityczny) sprawom z 1968 roku. Aby nie bylo
gdybania - nie jestem Zydem ani zydem.
    Nekanie przybieralo rózne formy, ale dokonano kilku, na szczescie
nieudanych, zamachów na moje zycie. Nie cierpie tez na manie przesladowcze,
a kazdy przypadek analizuje jako sceptyk, aby nie rzucac goloslownych
oskarzen nawet na WSIoków czy eSBuców i ich nastepców - szakali z tego
samego antypolskiego miotu i pod tym samym dowództwem (nie czlowiekiem, a
grupa).
    Reszte znajdziesz w moich postach, wystarczy czytac ze zrozumieniem nie
zakladajac iz jestem propagandzista z cudzego nadania.

Data: 2009-08-07 23:44:01
Autor: Mariusz Merta
muuuufffffff doooooo mnie jeeeeeeeżżżżżżżdże eeeeeee

Nie posuwaj sie cieciu za daleko.
czyżbym trafił w czuły punkt ? :-)))

Nie musze tu tryskac intelektem i elokwencja dla Merty i innych, którzy
uwazaja sie za supermenów.
a szkoda, bo zwykła elokwencja wobec prawie każdej osoby podkreśla
klasę i maniery...
widać, że zaczyna panu wyłazić GW****no z kaloszy...proponuję słomę,
bardziej ekologiczna
i higieniczna

Pisze, a wlasciwie punktuje sprawy w sposób
zrozumialy dla wszystkich, a nie dla malego grona towarzystwa wzajemnej
adoracji yntelektualnej.
no widzę, że nawet udało mi się pana czegoś nauczyć, onegdaj ja
zacząłem z przekąsem używać
yntelekt albo yntelygent na tej grupie...ale upierać się nie będę....
mogę panu to panu odstąpić...

Mam nadzieje, ze skutecznie ukazuje kierunki
dzialania mechanizmów i ludzi zniewalajacych Polske i Polaków.

jasneeee. niedługo wybuchy gwiazd supernowych sprowadzi pan do
chciwości Żydów...

[...]

wooow... widzi pan, jakoś panu nie potrafię uwierzyć, może dlatego, że
jest pan zbyt pryncypialny...
ja też byłem nekany w prl...permanentnym brakiem w sklepach papieru
toaletowego przez co musiałem niekonstytucyjnie
używać prasy codziennej i przez co godność osobistości musiała być
lekko nadszarpnięta...ale ja to olewam...

[...]

też pan musiał używać prasy codziennej w wiadomym miejscu :-))))

    Reszte znajdziesz w moich postach, wystarczy czytac ze zrozumieniem nie
zakladajac iz jestem propagandzista z cudzego nadania.

wyluzuj pan trochę...pańskie posty sa nudne jak gw***no tyle że na
odwrót...
więc, proszę pieprzyć swoje androny koniowi na helu

proszę pojechać do rosji i założyć tam rząd wolnej polszy czy coś w
tym stylu...
ale ja należę do kręgu kultury zachodnioeuropejskiej...czego dowodem
jest choćby alfabet jakiego używamy w tym momencie
skoro panu tęskno do do kultury rosyjskiej droga wolna...nikt pana nie
trzyma...
za dobrze znam historię, żeby się dać nabrać na pańskie androny
może pan napisać o mnie dłuuuugiiiii raport do swojego prowadzącego na
mój temat ale na czekistę mnie pan nie przerobi
tudzież na rosyjskiego służalca także...
swoją drogą, to chyba jest coś na rzeczy z tym możliwym rozpadem zsrr
bis czyli rosji skoro pan zrobił się nerowowy...
co jest kasa wpływa nieregularnie czy zapłacili panu knutem po
plecach ?

Swoje teroyjki o schizmie niech pan wyłoży tzva adonajowi bo dochodzi
pan do jego poziomu tylko tematyka jest inna...
a swoja drogą czy przypadkiem, nie pobieracie kasy z tego samego
źródła ? tyle że od różnych kasjerów ?

to by było na tyle...ten tekst napisałem do reszty czytelników
niniejszej grupy...
dla pana może być za trudny
Mariusz Merta

Data: 2009-08-08 09:00:08
Autor: Panslavista
muuuufffffff doooooo mnie jeeeeeeeżżżżżżżdżeeeeeeee
Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości

Dno - szkoda mi czasu na GWnianą polemikę.

Data: 2009-08-08 09:09:25
Autor: Tzva Adonai
gadal dziad do obrazu a obraz do niego ni razu
    Nekanie przybieralo rózne formy, ale dokonano kilku, na szczescie
nieudanych, zamachów na moje zycie.

Ty jesteś zwykłym, chorym psychicznie dziadem esbeckim, kto by chciał dokonywać
zamachu na klinicznego idiotę bełkoczącego w Internecie?... Ciebie już nawet
rodzina się wstydzi...

Data: 2009-08-07 20:07:04
Autor: raff
Polak potrafi jak się uprze....
[...]

Wydaje mi sie ze wrzucenie go do KFu to jedyne rozwiazanie przy tych dykteryjkach co ci wolno a czego nie. Wlasciciel Usenetu.

R.

Data: 2009-08-07 19:51:13
Autor: Tzva Adonai
Polak potrafi jak się uprze....
Przykład, krytycznie wypowiada się o znających rosyjski, a jednocześnie sam chwalił się, że dyskutuje na ruskich forach

A wy, mk*rwan, jak celnie zauważył boukun, jesteście zaciekłym antysemitą, a
mimo to aktywnie promujecie żydowską religię katolicką.. Kto z nas jest większym
hipokrytą?... Poza tym nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek krytycznie wypowiadał się o
osobach znających język rosyjski, bo niby z jakiej racji?.. Znowu konfabulujesz,
kliniczny idioto...

--

Polak potrafi jak się uprze....