Polak zabil Niemke

Data: 2009-03-30 03:48:26
Autor: mwisniewski2008
Polak zabil Niemke
Robotnik sezonowy z Polski potracil samochodem Niemke jadaca na
rowerze.
Poniewaz jego samochod wpadl przy tym do rowu, wiec zaraz po wypadku
zaczal wydzwaniac do kolegow, zeby mu pomogli wyciagnac auto. Nie
udalo sie - wiec spierdolili.
W tym czasie Niemka skonala w rowie.

Policja ustalila po numerach samochodu ( wspolpraca z polska
policja !) jego tozsamosc i po kilku godzinach go mieli.
Stwierdzili, ze w momencie wypadku byl podpity.

Podobno niektorzy odczuwaja psychiczny przymus wsiadania do samochodu
i jazdy, po wypiciu gorzalki...nawet jednego takiego
znam...sorry...znam takich dwoch.

Data: 2009-03-30 14:06:09
Autor: jadrys
Polak zabil Niemke
mwisniewski2008@googlemail.com pisze:
[...]

Oczywiście gdyby był trzeźwy, toby wypadku nie było.. Ludzie kto wam każe pisać takie bzdety??? Dla was największą zbrodnią jest to że on był pijany, a nie to że spowodował wypadek..

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Data: 2009-03-30 12:10:26
Autor: mwisniewski2008
Polak zabil Niemke
On 30 Mar, 13:06, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
mwisniewski2...@googlemail.com pisze:

> [...]

każe pisać takie bzdety??? Dla was największą zbrodnią jest to że on był
pijany, a nie to że spowodował wypadek..

Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Najwieksza zbrodnia bylo, ze nie zadzwonil po pomoc dla tej babki,
tylko kombinowal, jak tu spierdolic...
Jak myslisz, czy mal na to wplyw wypity alkohol ?

Data: 2009-03-30 21:39:29
Autor: jadrys
Polak zabil Niemke
[...]

Jasne, zawinił idiotyczny przepis niezezwalający na kierowanie po paru piwach.. Kierowca bał się konsekwencji więc nie wezwał pomocy i babka zmarła.. Myślę że nie jest jedyną ofiarą głupiego przepisu..

Data: 2009-03-30 13:29:41
Autor: mwisniewski2008
Polak zabil Niemke
On 30 Mar, 21:39, jadrys <""andrzej203\"@op.pl   ó"> wrote:
> [...]

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Jakiego przepisu ?
....ze mozna wypic i dalej jechac ?
To uwazasz, ze trzeba zabronc jazdy po wypiciu piwa ???
Ale masz najebane...we lbie.

Data: 2009-03-30 22:48:28
Autor: jadrys
Polak zabil Niemke
mwisniewski2008@googlemail.com pisze:

Jakiego przepisu ?
...ze mozna wypic i dalej jechac ?
To uwazasz, ze trzeba zabronc jazdy po wypiciu piwa ???
Ale masz najebane...we lbie.

W żadnym wypadku nie odbierać prawka po samym wypiciu alkoholu.. Nie zabraniać jazdy po kieliszku, nie zmuszać do zapinania pasów.. Wszystkie te idiotyczne przepisy są ograniczeniem wolności osobistej (jak ja "lubię " jak jakieś bęcwały mi mówią co mam robić).. Natomiast odbierać po spowodowaniu wypadku ze swojej winy (nieważne pijany czy trzeźwy)..

Data: 2009-03-30 13:59:45
Autor: mwisniewski2008
Polak zabil Niemke
On 30 Mar, 22:48, jadrys <""andrzej203\"@op.pl   ó"> wrote:
> [...]

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego

Co odbierac ?

Jestes najebany, czy przymulony ?

Facet nie wezwal pomocy do umierajacej kobiety !
O czym ty tu pierdolisz ?

No moze ona sama byla sobie winna...
Czy nie stwierdzono u niej alkoholu ?
Takich liberalow jak ty to powinno sie poddac resocjalizacji.

Data: 2009-03-30 23:13:11
Autor: jadrys
Polak zabil Niemke
[...]

Jest może gdzieś blisko ciebie pies? To pocałuj go, sam wiesz w co... przygłupie

Data: 2009-03-30 15:07:01
Autor: mrdevilyn
Polak zabil Niemke
[...]

Ty piszesz jak prawdziwy wyzyskiwacz. Może jeszcze nie jesteś stracony
dla ludzkości....

 Natomiast odbierać
po spowodowaniu wypadku ze swojej winy (nieważne pijany czy trzeźwy)...

.....ale tu odrobinę przesadziłeś, nieważne że w słuszną stronę.
Nawalonemu (obojętnie czym) jeździć nie wolno i taki powinien być
przepis to raz. Absolutnie nie powinno się ścigać ludzi ani ich
kontrolować dopóki jada po bożemu, nie łamia przepisów ani nie
powodują wypadków, to dwa. Ale jak juz ktoś spowodował albo złamał...
i się okaże że był najebany.... TO.... karać jak za świadome i celowe
działanie. Innymi słowy- jak przejechał pijany na czerwonym świetle
albo spowodował stłuczkę to karać jak za usiłowanie zabójstwa, jak
spowodował wypadek ze skutkiem śmiertelnym to karać jak za zabójstwo z
premedytacją. Zadne "odbieranie" nie moze tu wchodzić w grę, taka
"kara" jest w tym przypadku wręcz śmieszna. A za nie udzielenie pomocy
ofierze wypadku karać jak za morderstwo nieważne czy był naprany jak
Grzegorek czy trzeźwy.
J23

Data: 2009-03-31 09:15:35
Autor: jadrys
Polak zabil Niemke
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Wyzyskiwacze i wolność, dobre sobie.. Tylko w prawdziwym socjalizmie czegoś takiego jak wolności można doświadczyć..

[...]

Pełna zgoda.. Idiotyczne jest karanie kogoś tylko za to że ów mógłby spowodować wypadek..

[...]

Absolutnie nie rozróżniałbym w tym wypadku pijanych od trzeźwych. Bo czyż trzeźwy pirat drogowy nie przejeżdża na czerwonym świetle świadomie i celowo?

  jak
spowodował wypadek ze skutkiem śmiertelnym to karać jak za zabójstwo z
premedytacją. Zadne "odbieranie" nie moze tu wchodzić w grę, taka
"kara" jest w tym przypadku wręcz śmieszna.

Oczywiście odebranie "prawka" to tylko jedna z kar..

  A za nie udzielenie pomocy
ofierze wypadku karać jak za morderstwo nieważne czy był naprany jak
Grzegorek czy trzeźwy.

Z tym nie sposób się nie zgodzić.

J23

Data: 2009-03-30 14:53:25
Autor: Piotr
Polak zabil Niemke
Dnia Mon, 30 Mar 2009 14:06:09 +0200, jadrys napisał(a):

Oczywiście gdyby był trzeźwy, toby wypadku nie było.. Ludzie kto wam każe pisać takie bzdety??? Dla was największą zbrodnią jest to że on był pijany, a nie to że spowodował wypadek..

Istnieje jednakowóż pewna zależność, jadrysiu. pz
Piotr

Data: 2009-03-30 15:42:09
Autor: jadrys
Polak zabil Niemke
Piotr pisze:
[...]

Gwarantujesz że gdyby był trzeźwy to wypadku by nie było?
W miejscowości w której mieszkam był niedawno wypadek - pirat drogowy potrącił przechodzącą na pasach pieszą.. Piesza po paru kieliszkach, I wyobraź sobie że pirata uniewinnili. Cała linia obrony była ukierunkowana na to że ona była pod wpływem.. Miałem ochotę sam wymierzyć sprawiedliwość temu sqr..lowi.. Facet połamał babce nogi i wyszedł a z sądu z przeświadczeniem że jest niewinny..

Data: 2009-03-30 15:46:13
Autor: Piotr
Polak zabil Niemke
Dnia Mon, 30 Mar 2009 15:42:09 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Ty mnie tu po lewacku nie wykręcaj, jadrysiu. Zawartośc alkoholu w
organizmie ma istotny wpływ na sposób reagowania zaintoksykowanego.
I żadne przypadki, wyjęte z kapelusza tego nie zmienią. pz
Piotr

Data: 2009-03-30 15:57:19
Autor: jadrys
Polak zabil Niemke
Piotr pisze:
[...]

No ale zobacz jakie to jest absurdalne, chociażby po reakcjach grupowiczów- darowaliby jakiemuś politykowi gdyby jadąc zabił paru ludzi, ale nie darują gdy ktoś siada za kierownicą po piwie.. Skąd do diabła bierze się takie postrzeganie?

Data: 2009-03-30 18:45:19
Autor: Slawek SWP
Polak zabil Niemke
Użytkownik jadrys napisał:
[...]
ludzi, ale nie darują gdy ktoś siada za kierownicą po piwie.. Skąd do diabła bierze się takie postrzeganie?

To taka reakcja obronna, mniej pijanych mniejsza szansa skonania w rowie.

--
Sławek SWP

Data: 2009-03-30 19:15:19
Autor: Grzegorz Z.
Polak zabil Niemke
Dnia Mon, 30 Mar 2009 15:46:13 +0200, Piotr napisał(a):

Ty mnie tu po lewacku nie wykręcaj, jadrysiu. Zawartośc alkoholu w
organizmie ma istotny wpływ na sposób reagowania zaintoksykowanego.
I żadne przypadki, wyjęte z kapelusza tego nie zmienią.

Chyba że chodzi o przypadek gdy kierujący jest posłem PiSu a alkohol w jego
organizmie pojawia się pod wpływem zjedzonych jabłek.

Data: 2009-03-30 21:08:52
Autor: Piotr
Polak zabil Niemke
Dnia Mon, 30 Mar 2009 19:15:19 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Chyba że chodzi o przypadek gdy kierujący jest posłem PiSu a alkohol w jego
organizmie pojawia się pod wpływem zjedzonych jabłek.

Piosenka zgrzesiów:

przy szambie stoję
gwna się nie boję
gwno to tak robi mi
że rozumu ni mam, niiii

Idź się odlać zgrzesiu i pospiewaj se po drodze.
pz
Piotr

Data: 2009-03-30 21:41:31
Autor: Grzegorz Z.
Polak zabil Niemke
Dnia Mon, 30 Mar 2009 21:08:52 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Jabłek się nażarłeś pezet? A może uważasz że "zawartośc alkoholu w organizmie ma istotny wpływ na
sposób reagowania zaintoksykowanego" rzeczywiście tylko wtedy gdy
zaintoksykowany nie jest posłem PiSu po chlapnięciu jednego jabłka?

Data: 2009-03-30 22:06:37
Autor: Piotr
Polak zabil Niemke
Dnia Mon, 30 Mar 2009 21:41:31 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

A może uważasz że "zawartośc alkoholu w organizmie ma istotny wpływ na
sposób reagowania zaintoksykowanego" rzeczywiście tylko wtedy gdy
zaintoksykowany nie jest posłem PiSu po chlapnięciu jednego jabłka?

Se przywlokłeś, se roztrząsaj, wekslu.
pz
Piotr
PS. Piosenkę już umiesz?

Data: 2009-03-30 22:21:19
Autor: Grzegorz Z.
Polak zabil Niemke
Dnia Mon, 30 Mar 2009 22:06:37 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Ja se przywlokłem? Może to jeszcze mnie złapali "po jabłku" ? Poza tym jakbyś przeczytał swoją wypowiedź do jadrysia i mój komentarz do
niej to byś zauważył że ci rację przyznałem.

PS. Piosenkę już umiesz?

Te twoje knajackie wypociny to jest "piosenka"?

Dobrze że obrazów nie malujesz :)

Data: 2009-03-30 19:40:07
Autor: Polok_prawdziwy
Polak zabil Niemke
Piotr wrote:

[...]

Tu siem zgodzomy Pietrosku - po łokowitce ani na Marynem niewsiadom, coby
kolizji niespowodować....

Łocywistałocywistość, jakbym jom łodzadku wypity pchoł, mogłaby dźwieża
głowom wytłuc...

Data: 2009-03-30 22:57:39
Autor: Nazgul
Polak zabil Niemke
Piotr pisze:
Ty mnie tu po lewacku nie wykręcaj, jadrysiu. Zawartośc alkoholu w
organizmie ma istotny wpływ na sposób reagowania zaintoksykowanego.
I żadne przypadki, wyjęte z kapelusza tego nie zmienią.

Owszem, alkohol ma wpływ na kondycję psychofizyczną kierowcy jednakże ja przyłączam się do pytania Jadrysa: Czy jesteś w stanie niezbicie dowieść, że TEGO kONKRETNEGO wypadku nie było by gdyby kierowca nie wychlał?

Tylko proszę nie operować mantrami. Ani statystykami, bo statystycznie Ty i Twój pies macie po trzy nogi.
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2009-03-30 15:15:21
Autor: mrdevilyn
Polak zabil Niemke
On 30 Mar, 22:57, Nazgul <a...@vp.pl> wrote:

Owszem, alkohol ma wpływ na kondycję psychofizyczną kierowcy jednakże ja
przyłączam się do pytania Jadrysa: Czy jesteś w stanie niezbicie
dowieść, że TEGO kONKRETNEGO wypadku nie było by gdyby kierowca nie wychlał?

To niepotrzebne. Każdy fizjolog udowodni ci że wprawiając się w stan
upojenia A zwiększasz prawdopodobieństwo takiego wydarzenia. Progiem
jest tu (średnio i chyba tylko dla mężczyzn) ok. 0.8 promila A we
krwi. Tak więc jezeli świadomie zwiększyłeś prawdopodobieństwo
zdarzenia i owo zdarzenie nastąpiło to powinieneś wziąć za jego skutki
całkowitą odpowiedzialność. Być może rzeczywiście nastąpiłoby nawet
wtedy gdyby kierowca był trzeźwy jak świnia, ale wtedy mozna go tylko
pozałować że miał pecha. Inaczej się w sprawie napranych kierowców nie
da chyba dojśc do porozumienia.
J23

Data: 2009-03-30 23:07:15
Autor: Piotr
Polak zabil Niemke
Dnia Mon, 30 Mar 2009 22:57:39 +0200, Nazgul napisał(a):

[...]

Ja nie mam psa...
A wypadek był, więc trudno żebym dowodził, co by się miało stać, żeby go
nie było. Gonisz w piętkę.
Ustalaniem okolicznosci wypadku zajmuje się policja, ja wiem, że nie wolno
jeździć po wypicu alkoholu i tego się trzymam, bo zdaje sobie sprawę, że
gdybym miał wypadek to mi "hukną z bilansu". Bowiem założenie jest takie,
że mam byc sprawny bez względu na to czy ktoś chce mnie zabić, czy ja
kogoś. Sporo wypadków uniknąłem dzięki swojej czujności i uwadze? Uniknąłem
mimo, że ja nie byłem powodem powstania groźnej sytuacji, rozumiesz?
pz
Piotr

Data: 2009-03-30 14:19:35
Autor: mwisniewski2008
Polak zabil Niemke
On 30 Mar, 23:07, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

kogoś. Sporo wypadków uniknąłem dzięki swojej czujności i uwadze? Uniknąłem
mimo, że ja nie byłem powodem powstania groźnej sytuacji, rozumiesz?

Widze Piotr, ze Ty tez nie zrozumiales, ze istota sprawy jest to, ze
facet nie wezwal pomocy do umierajacej kobiety, a nie to, czy on jest
winny wypadkowi, czy nie i czy do powstania wypadku przyczynil sie
fakt wczesniejszego wypicia alkoholu, czy - nie ???

Wy jestescie wszyscy ofiarami dyskusji socjalistyczno-liberalnej i nie
zauwazacie, ze poza waszymi racjami jest wahlarz spraw, ktorego nie
zauwazacie.

Zastanow sie, czy chcialbys dalej pracowac na stanowisku zwolnionym po
zaaresztowaniu tego "NIEWINNEGO"  sprawcy ???

Data: 2009-03-30 19:36:14
Autor: Polok_prawdziwy
Polak zabil Niemke
mwisniewski2008@googlemail.com wrote:

[...]