"Polaków nie stać na kolejne cztery lat a ucieczki przed realnymi problemami"

Data: 2011-08-29 17:26:57
Autor: u2
"Polaków nie stać na kolejne cztery lat a ucieczki przed realnymi problemami"
... m.in. nie stać nas na przymykanie oczu na gigantyczny dług
zaciągnięty przez partię oszustów :

http://wpolityce.pl/artykuly/13775-dlaczego-kandyduje-polakow-nie-stac-na-kolejne-cztery-lata-ucieczki-przed-realnymi-problemami

"Jestem prezesem zarządu Fundacji Republikańskiej i kocham to co robię.
Przygotowywałem się do tego od wielu lat. Po pracach studenckich – jako
redaktor „Najwyższego Czasu!” czy asystent zarządu w Centrum im. Adama
Smitha, po bardzo ciekawych doświadczeniach, jakimi była praca dla
międzynarodowych firm zajmujących się doradztwem podatkowym i
gospodarczym, po przygodzie życia jaką było budowanie i kierowanie
departamentem ds. dywersyfikacji w Ministerstwie Gospodarki dla Piotra
Naimskiego, wreszcie po okresie pracy jako przedsiębiorca rozwijający
projekty energetyczne – zacząłem robić to, o czym marzyłem od początku
studiów.

Dwa lata temu zacząłem kierować Fundacją Republikańską, której jestem
jednym z sześciu ojców-fundatorów. Zadanie to było i jest wyzwaniem,
jednocześnie źródłem ogromnego stresu, a jeszcze większej radości i
dumy. Dlaczego? Ponieważ w oparciu o bardzo ograniczone zasoby budujemy
środowisko osób działających na rzecz dobra wspólnego w skali
ogólnopolskiej. Grupujemy ekspertów, publicystów, studentów i
przedsiębiorców, którzy chcą zmieniać Polskę w duchu republikańskim.
Zaczynaliśmy skromnie, cały czas się rozwijamy, a najlepsze dopiero
przed nami. Obecnie ponad 100 osób regularnie wpłaca pieniądze, dzięki
którym utrzymujemy duże biuro przy Uniwersytecie Warszawskim i
zatrudniamy 8 osób. Kilka osób pracuje w Fundacji w pełnym wymiarze
nieodpłatnie, inwestując w jej rozwój i poświęcając swoją pracę dla
dobra wspólnego. Dziesiątki osób piszą do kwartalnika „Rzeczy Wspólne”,
który stał się naszym okrętem flagowym i znakiem rozpoznawczym.

Grupa ponad 40 ekspertów Centrum Analiz Fundacji Republikańskiej
dynamicznie rośnie i jest coraz bardziej doceniana. Piszemy opinie
prawne, analizy ekonomiczne, regulacyjne, komentujemy, patrzymy władzy
na ręce. Mamy za sobą pierwsze ustawy – zarówno zgłoszone w parlamencie
poprawki do bubli prawnych (ustawa o parytetach, ustawa deregulacyjna)
jak i projekty ustaw będące autorskimi pomysłami naszego środowiska.
Zajmujemy się nie tylko sprawami złożonymi prawnie i trudnymi
merytorycznie (www.rzecznikpodatnikow.pl), ale także tymi, które mają na
celu patrzenie władzy na ręce, walkę o prawa obywatelskie i aktywizację
całych grup społecznych (www.kibicezabezpieczenstwem.pl). Realizujemy
ciekawe projekty o wymiarze międzyśrodowiskowym – takie jak 4 „Kongresy
Republikańskie”, które przestały być już jedynie „kongresami Fundacji
Republikańskiej”, a stały się ważnym wydarzeniem ogólnopolskim dla osób
nie tylko marzących o nowej Polsce, ale gotowych również ciężko dla niej
pracować.

Pracować dla Polski, w której nie ogranicza się wolności Polaków pod
pozorem ochrony interesu publicznego. Dla Polski, w której prawo nie
jest tworzone dla mniej lub bardziej licznych grup interesów, ale dla
dobra wspólnego wszystkich obywateli i jest zgodne z chrześcijańską
koncepcją człowieka, którego godność szanuje się nie tylko chroniąc jego
życie, jak również owoce jego pracy. Dla Polski, w której państwo jest
podmiotem nie bojącym się realnie działać w wymiarze wewnętrznym i
zewnętrznym w interesie swoich obywateli.

Fundacja Republikańska ma się dobrze – opiera się na pracy wielu
wspaniałych ludzi, którzy świetnie dadzą sobie radę po ewentualnej
zmianie mojego miejsca pracy dla Polski. Dlatego podjąłem decyzję o
kandydowaniu do Sejmu z warszawskiej listy Prawa i Sprawiedliwości.

Inicjowanie zmian i doradzanie osobom decydującym o kształcie polskiego
życia publicznego to odpowiedzialne wyzwania. Jednak jeszcze większej
odpowiedzialności wymaga samo podejmowanie tych decyzji i walka o ich
skuteczne wykonanie. Polacy zasługują na więcej, a Polska wymaga
odważnych decyzji i głębokich zmian. Wymaga działań od których uciekano
przez dwie dekady III RP. Ze względu na sytuację zewnętrzną i
wewnętrzną, nie jesteśmy w stanie dalej od nich uciekać. Załamujące się
finanse publicznie, drogi i nieefektywny sektor usług publicznych,
nominalnie wysokie i kosztowne w poborze podatki, przeregulowana
gospodarka i prawo, coraz mniejsza konkurencyjność polskiej gospodarki
będąca konsekwencją kolejnych dyskryminujących Polskę regulacji prawa
unijnego, a przede wszystkim tragiczna sytuacja demograficzna – to tylko
niektóre z ogromu wyzwań, przed którymi stoimy. Wyzwań, których
rozwiązanie wymaga nie tylko wsparcia silnego zaplecza eksperckiego i
zaangażowania obywatelskiego, ale przede wszystkim – odważnych,
kompetentnych polityków. Mam nadzieję, że będę jednym z nich. Polaków
nie stać na kolejne cztery lata ucieczki przed realnymi problemami,
przejadania zasobów i zwiększania poziomu obciążeń fiskalnych.

Polska potrzebuje nowego, silnego rządu. Potrzebuje ludzi potrafiących
zarówno patrzeć władzy na ręce, jak i formułować propozycje
kompleksowych zmian instytucjonalnych w sprawach gospodarczych.
Pracujących w sposób, z którego będą dumni ich wyborcy.

Dlatego chciałbym serdecznie podziękować Panu Prezesowi Jarosławowi
Kaczyńskiemu za propozycję kandydowania z 7. miejsca warszawskiej listy
Prawa i Sprawiedliwości, jako pierwszemu na tej liście „kandydatowi
gospodarczemu” oraz za umożliwienie mi pracy w ramach Centrum
Programowego Prawa i Sprawiedliwości.

Chciałbym serdecznie zaapelować o poparcie mnie w nadchodzących wyborach
i wsparcie mojej kampanii. Apeluję o to przypominając, że wrzucając
kartę wyborczą do urny decydujemy nie tylko o tym, kto będzie rządził
Polską, ale również o tym, w jaki sposób będzie to robił.

Klub Parlamentarny Prawa i Sprawiedliwości którego będę członkiem, to
klub bardziej wolnorynkowy, bardziej nastawiony na tematykę gospodarczą,
bardziej  skrupulatnie pilnujący by podatki nie rosły i były dobrze
wykorzystywane. To klub parlamentarny dbający o to, by Polska zaczęła
prowadzić politykę zachęcającą do wychowania jak największej liczby
dzieci. To wreszcie klub parlamentarny, który będzie kompetentnie
działał na rzecz bezpieczeństwa energetycznego i tego, by nasze zasoby
naturalne, a przede wszystkim gaz łupkowy służyły dobru wspólnemu
wszystkich obywateli.

Wierzę, że chcecie takiego klubu parlamentarnego i takich posłów jak ja.
Dlatego proszę Was o pomoc i wsparcie. Dzięki Wam będę mógł wziąć udział
w rozpoczęciu poważnych zmian, których potrzebuje Polska!
"

Data: 2011-08-29 19:18:18
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e5bafd4$0$2492$65785112news.neostrada.pl...
.. m.in. nie stać nas na przymykanie oczu na gigantyczny dług
zaciągnięty przez partię oszustów :

Umorzycie dług w paździuerniku zgodnie z zasadą PiS "długi się umnorzy!". Co, skleroza cię dopadła?

BomBel

"Polaków nie stać na kolejne cztery lat a ucieczki przed realnymi problemami"