Polakom gratulujemy odważnych decyzji!...

Data: 2012-03-30 17:17:37
Autor: Tzva Adonai
Polakom gratulujemy odważnych decyzji!...
Polko! Polaku! Będziesz harować jak wół do 67. roku życia. A jeśli zamarzy Ci
się wcześniejsza o 2-3 lata emeryturka, dostaniesz marne grosze, za które nie
sposób się utrzymać. Na tym polega "historyczny" kompromis między Platformą a
ludowcami, którzy zgrywali przeciwników radykalnych rozwiązań. PSL ustąpił, a
premier stroi się w piórka bohatera: - Podniesienie wieku emerytalnego jest
niezbędne, a nikt tego za nas na klatę nie weźmie - mówi Donald Tusk (55 l.) o
swojej odwadze.

http://www.fakt.pl/Stalo-sie-Harujemy-az-do-smierci,artykuly,152947,1.html#.T3Xo0aFu0y0.twitter

Data: 2012-03-30 19:31:44
Autor: u2
W dniu 2012-03-30 19:17, Tzva Adonai pisze:
Polko! Polaku! Będziesz harować jak wół do 67. roku życia.

Bzdura, jesli ty cwaj harujesz jak wol, to mozliwe, ze jestes oslem :)

Data: 2012-03-30 17:45:07
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-03-30 19:17, Tzva Adonai pisze:
> Polko! Polaku! Będziesz harować jak wół do 67. roku życia.

Bzdura, jesli ty cwaj harujesz jak wol, to mozliwe, ze jestes oslem :)

...przeczytaj caly tekst pod linkiem.. to gorzks ironia - byc moze, ze u Tzva
odezwaly sie jednak ludzkie odczucia, bo czuje sie jednak Polakiem.

Data: 2012-03-30 20:47:00
Autor: u2
W dniu 2012-03-30 19:45,  Obserwator pisze:
..przeczytaj caly tekst pod linkiem.. to gorzks ironia - byc moze, ze u Tzva
odezwaly sie jednak ludzkie odczucia, bo czuje sie jednak Polakiem.

Pisze cwaj po polsku niezle, wiec jest Polakiem, czy tego chce czy nie ;)

Data: 2012-03-30 20:03:14
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzvaadonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jl4prg$2np$1inews.gazeta.pl...
[...]

Widzę, że przeżywasz to samo co ja, jak miałem 16 lat ciesząc się w rzeźni, że już mam 1 rok mniej pracy do emerytury i licząc, że zostało mi jeszcze 49 lat harówy... Teraz ten rok wychodzi rok do tyłu...

Na szczęście przewidziałem to i już ponad 17 lat odpoczywam...

boukun

Polakom gratulujemy odważnych decyzji!...