Polakom gratulujemy systemu emerytalnego

Data: 2012-02-18 04:04:02
Autor: Marek
Polakom gratulujemy systemu emerytalnego
On 18 Lut, 11:41, "Tzva Adonai" <mkara...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Jak to dobrze, że wyjechałem z tego waszego ochujałego kraju... Tu w Niemczech
przez niespełna dwa lata pobytu więcej dostałem od państwa w postaci różnego
rodzaju dopłat, zasiłków itd. niż w Polsce przez całe dotychczasowe życie...

Zalapales sie na zasilki dla ofiar holokaustu, czy jakies ochlapy z
emerytury dziadka w wehrmachtu ?

Data: 2012-02-18 13:10:29
Autor: u2
W dniu 2012-02-18 13:04, Marek pisze:
[...]

Typowa cwa, nie potrafi zyc z normalnej pracy, zyje z ochlapow z
panskiego stolu. Drugi bekon :)

Polakom gratulujemy systemu emerytalnego