Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Polakom nie wystarcza na życie - zapewne winnien jest PIS! ogladajcie TVN24 i sluchajcie PO to niedlugo bedziecie jesc trawe!

Data: 2011-01-25 03:04:24
Autor: muto2100
Data: 2011-01-25 08:54:06
Autor: Bruner
Polakom nie wystarcza na zycie - zapewne winnien jest PIS! ogladajcie TVN24 i sluchajcie PO to niedlugo bedziecie jesc trawe!
za komuny bylo najlepiej do tego zawsze moglismy liczyc na brakterska pomoc Zwiazku Radzieckiego

Data: 2011-01-25 12:17:39
Autor: zinek
Polakom nie wystarcza na zycie - zapewne winnien jest PIS! ogladajcie TVN24 i sluchajcie PO to niedlugo bedziecie jesc trawe!

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:f89881ea-f137-41e7-9dcc-c742136d21adv17g2000prc.googlegroups.com...
http://banki.wp.pl/kat,6598,title,Polakom-nie-wystarcza-na-zycie,wid,13066489,wiadomosc.html

dokladnie.

Data: 2011-01-25 12:21:46
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Polakom nie wystarcza na zycie - zapewne winnien jest PIS! ogladajcie TVN24 i sluchajcie PO to niedlugo bedziecie jesc trawe!
Popierdoleni pensje nie wzrastajom w Polsce, pisal znajomy a benzyna 2 razy tyle co w USA 1,20 EUR za 1 litr a pensyjka kurwa 500 EUR na renkem srednio
Co oni tam ochujeli?

Data: 2011-01-25 12:37:18
Autor: Ronald Kuczek
Polakom nie wystarcza na ĹĽycie - zapewn e winnien jest PIS! ogladajcie TVN24 i sluchajcie PO to niedlugo bedziecie jesc trawe!
On 01/25/2011 12:04 PM, muto2100 wrote:
http://banki.wp.pl/kat,6598,title,Polakom-nie-wystarcza-na-zycie,wid,13066489,wiadomosc.html

Wpadamy w te same pułapki co inne społeczeństwa. Niestety wielu ludzi nie rozumie, że pieniądze nie biorą się z bankomatu a karta kredytowa czy raty to forma zarabiania na tych naiwnych, którzy zamiast oszczędzać muszą mieć telewizor, samochód, mieszkanie czy wycieczkę już, zaraz, teraz, natychmiast. Nie jesteśmy krezusami ale jest też na świecie wiele państw, w którym ludziom żyje się gorzej i też jakoś dają sobie radę.

RK

Data: 2011-01-25 13:05:59
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "Ronald Kuczek" <kuczek@kuczek.pl> napisał w wiadomości news:ihmd1m$eap$1mx1.internetia.pl...
jest też na świecie wiele państw, w którym ludziom żyje się gorzej i też jakoś dają sobie radę.

Oczywiscie!
Teraz celem Polaka-Europejczyka ma byc rownanie do Somalii i ogladanie sie na nich a nie marzenia o niemieckim i brytyjskim dobrobycie.
Chodzi o to rzydziorom, rzeby Polacy dawali sobie jakos rade a Anglikom i Niemcom czyli najbogatszym w Eurpie rzylo sie dzieki tej biedzie i wyzyskowi Polakuf jeszcze lepiej i dostatniej.
Tak trzymac

Pan tez z PiS jak ten idiota Kwak-kwak, co go w bloto wgniotlo chuja gupiego kretyna pod Smolenskiem, ktory nie wprowadzil EUR w Polsce po 3 PLN jak obiecali przed ich wybraniem a nie wprowadzili za namowom rzydowskich bankeruf i pierdolonych specjalistuf kturym teraz jest lepiej a Polacy zamiast za benzyne 3,60 placom 4,80 za ryja i spierdalac mi z oczu chuje z PiS i pierdolone chamy ze WSI Samoobrony i LPRy hitlery - kurwy antypolskie!

Tfu!
Pleva

Data: 2011-01-25 13:12:12
Autor: Ronald Kuczek
Polakom nie wystarcza na ĹĽycie - zapewn e winnien jest PIS! ogladajcie TVN24 i sluchajcie PO to niedlugo bedziecie jesc trawe!
On 01/25/2011 01:05 PM, EUR waluta obiecana przez PiS do 2009 wrote:
Oczywiscie!
[...]

Tekstem rodem z rynsztoka właściwie już Pan się przedstawił. Trudno polemizować z osobnikiem, który nie opanował nawet sztuki pisania w ojczystym języku a co dopiero wymagać od niego czytania ze zrozumieniem tudzież kultury dyskusji.
Zdrowia ĹĽyczÄ™, bo najbardziej potrzebne.

RK

Data: 2011-01-25 13:24:17
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "Ronald Kuczek" <kuczek@kuczek.pl> napisał w wiadomości news:ihmf34$r3q$1mx1.internetia.pl...
Zdrowia ĹĽyczÄ™, bo najbardziej potrzebne.

Lechowi tez by sie przydalo ale juz za pozno bo zdechl jak smiec i oszust kantujonc caly narud

Tfu!
Pleva,
Canada

Data: 2011-01-25 13:30:00
Autor: Ronald Kuczek
Polakom nie wystarcza na ĹĽycie - zapewn e winnien jest PIS! ogladajcie TVN24 i sluchajcie PO to niedlugo bedziecie jesc trawe!
On 01/25/2011 01:24 PM, EUR waluta obiecana przez PiS do 2009 wrote:
[...]

Poszukaj człowieku nieszczęsny pomocy, natręctwa da się leczyć.

RK

Data: 2011-01-25 14:08:02
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "Ronald Kuczek" <kuczek@kuczek.pl> napisał w wiadomości news:ihmg4h$4qh$1mx1.internetia.pl...
On 01/25/2011 01:24 PM, EUR waluta obiecana przez PiS do 2009 wrote:
[...]

Poszukaj człowieku nieszczęsny pomocy, natręctwa da się leczyć.

Natrentny jest PiS co oni szukajom jeszcze w polityce dziady zamiast "spieprzac dziadu"
Po co ten maly fiutek drugi Kwak-kwak jeszcze wylazi i pierdoli do ludzi z tej ambony kanciarz.
Na cztery strony swiata lenie jak w tym filmie o dwoch takich .......

Gdzie waluta EUR po 3 PLN jak fiutki z PiS obiecali?
No KURWA GDZIE !!!???
Tfu!
Pleva,
Canada

Data: 2011-01-25 14:33:19
Autor: Grzegorz Z.
Ronald Kuczek napisał:

On 01/25/2011 01:05 PM, EUR waluta obiecana przez PiS do 2009 wrote:
Oczywiscie!
[...]

Tekstem rodem z rynsztoka wła¶ciwie już Pan się przedstawił. Trudno polemizować z osobnikiem, który nie opanował nawet sztuki pisania w ojczystym języku a co dopiero wymagać od niego czytania ze zrozumieniem tudzież kultury dyskusji.
Zdrowia życzę, bo najbardziej potrzebne.

Hint: Jeste¶ tu nowy, więc być może jeszcze tego nie wiesz. Do tego co tu
pisz±, w jaki sposób tu pisz± i wreszcie co pisz± - należy podchodzić z
dystansem.

Data: 2011-01-25 14:43:29
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Hint: Jeste¶ tu nowy, więc być może jeszcze tego nie wiesz. Do tego co tu
pisz±, w jaki sposób tu pisz± i wreszcie co pisz± - należy podchodzić z
dystansem.

dobre sobie. Czolowu troll tej grupie i miedzynarodowej renomie w sieci z
obsesja antykatolicka, poucza innych. Za to co robisz w normalnym kraju odebrano by ci dostep do sieci internetowej,
bos chory psychicznie.

Data: 2011-01-25 18:26:54
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

[...]

Chory psychicznie bo antyklerykał?

W "normalnym kraju" antyklerykalizm to jednostka chorobowa?

A cóż to za kraj?

Data: 2011-01-25 15:20:42
Autor: Ronald Kuczek
On 01/25/2011 02:33 PM, Grzegorz Z. wrote:

Hint: Jeste¶ tu nowy, więc być może jeszcze tego nie wiesz. Do tego co tu
pisz±, w jaki sposób tu pisz± i wreszcie co pisz± - należy podchodzić z
dystansem.

Dzięki, choć nowy niecałkiem, czytywałem sporadycznie. Osobnik, który wydalał swoje intelektualne złote my¶li to ten sam:

http://groups.google.com/group/soc.culture.polish/msg/7ea41d17b969934b

?

RK

Data: 2011-01-25 14:48:21
Autor: obserwator
Ronald Kuczek <kuczek@kuczek.pl> napisał(a):
> [...]

Dzięki, choć nowy niecałkiem, czytywałem sporadycznie. Osobnik, który wydalał swoje intelektualne złote my¶li to ten sam:

pisalem ci, ze to czolowy troll o miedzynarodowej renomi i radzilem abys sam
to sprawdzil. Latwo to zrobic przez archiwum google.

Nie chcialo ci sie sprawdzic, czy tez trollujesz?