Polakom żyje się lepiej niż Holendrom...

Data: 2009-12-23 22:53:11
Autor: Woland
Polakom żyje się lepiej niż Holendrom...
.... a dranie ciągle narzekają... Widzi pan, panie drze Kruk, po co nam
waluta euro, skoro mamy taki dobrobyt?..

***

Polska wśród sześciu potęg gospodarczych.

Polska po raz pierwszy znalazła się w gronie sześciu największych
gospodarek Unii Europejskiej - wynika z najnowszych danych Eurostatu.
Nasz dochód narodowy liczony przy uwzględnieniu realnej siły nabywczej
złotego był w 2009 roku większy niż dochód Holandii!

http://www.dziennik.pl/gospodarka/article512386/Polska_wsrod_szesciu_poteg_gospodarczych.html

Data: 2009-12-24 09:31:15
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:cc40f201-043e-4e83-a09b-6448a0066dc2u1g2000pre.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jak stawiano PRL w szerego dziesięciu najbardziej rozwiniętych krajów, to wszyscy kiwali głowami,
a teraz, gdy widać biedę przy każdym śmietniku, nawet nikt się nie zająknie.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2009-12-24 10:35:43
Autor: cirrus
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:hgv8sj$l64$1news.onet.pl...
[...]

Ja się zająknę, wczoraj do mieszkania przyszedł niestary czlowiek po prośbie, datek przyjął, ale gdy zaproponowałem mu stary telewizor na chodzie to najpierw zapytał o pilota i telegazete, po twierdzącej odpowiedzi powiedział, że przyjdzie i tyle go widziałem. Zastanawiam się, czy nie malepszego od tego, który właśnie kupiłem.

--
stevep

Data: 2009-12-24 12:18:41
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hgv9ok$1lt$1news.vectranet.pl...
[...]

Czepiasz się, może po prostu nie mieścił mu się we włazie do studzienki w której pomieszkuje?

Data: 2009-12-25 10:47:41
Autor: cirrus
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:hgvimc$cci$1news.onet.pl...
[...]

Raczej ma lepszy ode mnie.

--
stevep

Data: 2009-12-24 14:51:19
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-24 10:35, cirrus pisze:

[...]

A można wiedzieć na jaki datek się skusił? Na wiesz, - ten który łaskawie przyjął?

Data: 2009-12-25 10:49:24
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hgvrkl$vo9$2news.onet.pl...
[...]

5zł, aże w mojej klatce jest 55 mieszkań x 5 = 275, a budynek ma 4 klatki wiec jeszcze x 4.

--
stevep

Data: 2009-12-26 09:39:18
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-25 10:49, cirrus pisze:
[...]

Obliczasz to jak ten "geniusz" finansów, niejaki Balcerowicz. Nie bierzesz pod uwagę tego że nie wszyscy są tak hojni jak ty.. A i z tego co zebrał ten produkt kapitalizmu należało by odjąć pewną kwotę na lekarza i zastrzyk przeciw wściekliźnie której mógł się nabawić po pogryzieniu przez psy którymi go poszczuli przeciwnicy żebractwa.

Data: 2009-12-25 13:06:56
Autor: Marek
Polakom żyloby..... się lepiej niż Holendrom. ..
On 24 Gru, 07:53, Woland <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
[...]

Ciekawe, czy te wyliczenia uwzgledniaja to, ze wiekszosc polskiej
gospodarki jest w obcych rekach i zyski po prostu wyciekaja za
granice...???

Polacy sa tylko niewolnikami do roboty, a smietanke spijaja niemieccy,
holenderscy i francuscy przedsiebiorcy wiadomego pochodzenia.

Data: 2009-12-26 09:41:37
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-25 22:06, Marek pisze:

Polacy sa tylko niewolnikami do roboty, a smietanke spijaja niemieccy,
holenderscy i francuscy przedsiebiorcy wiadomego pochodzenia.

Tak, niewątpliwie to pochodzenie, to ta zaraza - kapitalizm.

Data: 2009-12-26 03:05:16
Autor: Marek
On 26 Gru, 09:41, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> holenderscy i francuscy przedsiebiorcy wiadomego pochodzenia.

Tak, niewątpliwie to pochodzenie, to ta zaraza - kapitalizm.

Glupi jestes Jadrys.
Dochod narodowy jakiegos kraju to wartosc wszystkich towarow i uslug
wytworzonych w danym roku.

Jesli jednak  wlascicielem danego zakladu jest jakis Francuz, to
wiadomo, ze zyski z tej produkcji wyladuja we Francji, lub na
Kajmanach.
To jest efektem reformy Balcerka.

Byloby sie czym pochwalic, gdyby podano, ze sredni dochod polskiej
rodziny przekroczyl dochod rodziny holenderskiej.

Data: 2009-12-27 22:32:09
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-26 12:05, Marek pisze:
[...]

Bardzo to słabe pocieszenie dla wyzyskiwanych, że pieniądze które wypracowali lądują na  kapitalistycznych kontach rodzimych kapitalistów w bankach Kajmańskich..

Polakom żyje się lepiej niż Holendrom...