Polakowo autostradowo

Data: 2012-12-29 20:05:23
Autor: Pawel O'Pajak
Polakowo autostradowo

Witam,

ostatecznie zakonczylo sie tym, ze pas awaryjny stal (jakis kreatywny
tirowiec go zablokowal)

Czyli ewentualne zagrozenie spowodowal kreatywny tirowiec, a nie ci, co wprawdzie wbrew przepisom, ale jednak przyczyniali sie do rozladowywania korka.
Zazwyczaj w takich wypadkach informuje takiego kreatywnego, ze nagram jego zachowanie, co w 100 skutkuje zaniechaniem tamowania ruchu i bluzgami pod moim adresem na CB. Cieszy mnie to o tyle, ze wiem dzieki temu, ze ci kreatywni doskonale wiedza, ze ich zamiary sa wbrew prawu, szkoda, ze nie wiedza sami z siebie jak bezdennie glupie sa ich zamiary.
Witam,

--
Pozdrawiam,
Pawel Chorzempa