Polaku, Komorowskij jej ojcem duchowym, a POlikmiot matk±

Data: 2010-06-25 12:28:16
Autor: Charlie delta
Polaku, Komorowskij jej ojcem duchowym, a POlikmiot matk±
Data: 2010-06-25 22:15:57
Autor: Joachim
Polaku, Komorowskij jej ojcem duchowy m, a POlikmiot matkÄ…
Charlie delta pisze:
http://www.fakt.pl/Poslanka-PO-kpi-ze-Smolenska-i-powodzi-,artykuly,75616,1.html

Cholera, ona taka inteligentna, jak Error Komorowski.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Renata Zaremba Prywatnie

Życiorys :)

UrodziĹ‚am siÄ™ w  Resku.  SzkoĹ‚Ä™ podstawowÄ… skoĹ„czyĹ‚am w BĹ‚otnie. Liceum OgĂłlnoksztaĹ‚cÄ…ce w Nowogardzie. UkoĹ„czyĹ‚am studia na Wydziale Nauk Humanistycznych Uniwersytetu SzczeciĹ„skiego z tytuĹ‚em magistra Nauk Politycznych. NastÄ™pnie odbyĹ‚am podyplomowe studia na Uniwersytecie SzczeciĹ„skim i Pomorskiej Filii Polskiej Fundacji Promocji Kadr w zakresie podstaw zarzÄ…dzania biznesem, marketing. ZdaĹ‚am w Warszawie egzamin PaĹ„stwowy dla CzĹ‚onkĂłw Rad Nadzorczych Spółek Skarbu PaĹ„stwa.

http://www.renatazaremba.com/index.php/prywatnie

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Kurde, ale żenada. Babka z trudnością składa zdania.

J.

Data: 2010-06-27 10:40:38
Autor: Dieter
Polaku, Komorowskij jej ojcem duchowym, a POlikmiot matkÄ…
Tacy wlasnie ludzie pchaja sie do polityki. Zero zawodu, sami teoretycy i gaduly seksualne. Bronek i Donek to tez zreszta znajacy sie na wszystkim historycy, ktorzy nigdy nie skalali sie zadna praca.

D.

Data: 2010-06-27 01:54:04
Autor: Endriu
[...]

A mnie się obiło o uszy, że Donek pracował fizycznie przy malowaniu
kominów elektrownianych (raczej ciężka robota na wysoko¶ci). Może
chociaż on jednen z tej całej bandy darmozjadów zarobił parę groszy
uczciw± robot±, i do¶wiadczył jak pot leci z dupy gdy się uczciwie co¶
próbuje zarobić .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-27 09:03:25
Autor: kc
Polaku, Komorowskij jej ojcem duchowym, a POlikmiot matk±
Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> napisał(a):
A mnie si=EA obi=B3o o uszy, =BFe Donek pracowa=B3 fizycznie przy malowaniu
komin=F3w elektrownianych (raczej ci=EA=BFka robota na wysoko=B6ci). Mo=BFe
chocia=BF on jednen z tej ca=B3ej bandy darmozjad=F3w zarobi=B3 par=EA
gros=
zy
uczciw=B1 robot=B1, i do=B6wiadczy=B3 jak pot leci z dupy gdy si=EA
uczciwi=
e co=B6
pr=F3buje zarobi=E6 .....

A mnie obiło się o uszy, że pracował w firmie pt. ¦wietlik (z Płażyńskim i Walendziakiem) ale jako¶ nie widzę go na kominie. Wiem za za to, że lubi trochę podkolorować i podkopać.

kc

Data: 2010-06-27 02:10:18
Autor: Endriu
Polaku, Komorowskij jej ojcem duchowym, a POlikmiot matk±
ale jako nie widz go na kominie.

Powiem ci szczerze, że ja jako¶ też nie.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-27 10:06:44
Autor: kc
 kc <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 Wiem za za to, że lubi trochę podkolorować i podkopać.

kc

Miało być - dokopać. Po kostkach. Ha, ha, ha Fair play, kochajmy się.

kc

Data: 2010-06-27 11:01:35
Autor: Dieter
Polaku, Komorowskij jej ojcem duchowym, a POlikmiot matk±
Zdjecie ktorym chwalil sie Donek w kampanii wyborczej przedstawialo jego kumpli w robocie. Powiedzial o tym jeden z gosci widocznych na tej focie.
Nawet gdyby Donek skalal sie sezonowa robota przy malowaniu kominow, to nie zmienia to faktu, ze cale zycie zyje z wciskania ludziom kitu i co ciekawsze ludzie od 20 lat lapia sie na to samo i ciagle go wybieraja na nowo. Wczoraj na wiecu PO bylo jak za Stalina, tzn. 99% dzialaczy glosowalo za Donkiem, no i ta agresja podczas przemowienia Rudego, ktora nie wiem jak sie ma do hasla Bronka "Zgoda buduje". Pomijam teksty Paliglupa o zastrzeleniu Jarka, bo to juz totalna zenada i za to powinno sie siedziec.

D.

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:af23d74d-baa9-4a39-96ef-6e039f91cd5f@t10g2000yqg.googlegroups.com...

Data: 2010-06-27 17:09:07
Autor: skippy
Polaku, Komorowskij jej ojcem duchowym, a POlikmiot matk±

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0741d$cbh$1news.onet.pl...

Straszne głupoty tu wypisujesz; my¶lałem że jak wróci¶z to walniesz czym¶ lepszym, niz przemówienie do innych fanów jarkacza:)

[...]

jarkach ma duże skalanie się prac±, dużo wie o fundacjach.

Wczoraj na wiecu PO bylo jak za Stalina, tzn. 99% dzialaczy glosowalo za Donkiem, no i ta agresja podczas przemowienia Rudego, ktora nie wiem jak sie ma do hasla Bronka "Zgoda buduje".

Ważne, że jarkacz był jednym z 3 kandytatów a nie jedynym, i dostał 51% a nie 100%.
No jak było?
:)))))))))))))))))))

Ogólnie to wszystko jest niezła ¶ciema, sztuczne dzielenie ludzi na dwa skłócone obozy, a po tamtej stronie mamy jeden medal z dwiema stronami.

Przy takim wyborze nie głosuję, nie dam się nabrać bredniom że jak nie zagłosuję to nie mogę narzekać.
G. prawda.

Pozdrawiam

PS
Jak będzie zjazd załozycielski Polskiej Zjednoczonej Partii Socjalistycznej, to wy¶lę bombonierkę dla jarkacza i drug± dla tow. Józefa.
Może jakiego¶ misiaczka walnie z jarkaczem do kamer.

Data: 2010-06-28 09:39:50
Autor: Dieter
Polaku, Komorowskij jej ojcem duchowym, a POlikmiot matk±
Z Ciebie natomiast zrobil sie straszny malkontent. Kazda wypowiedz jest na NIE. Poczytaj siebie. Zrobiles sie jak stara baba.

D.

Użytkownik "skippy" <atunic@nie.ma> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i07pin$40m$1@news.onet.pl...

[...]

..

Data: 2010-06-28 12:05:03
Autor: skippy
Polaku, Komorowskij jej ojcem duchowym, a POlikmiot matk±

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i09jk5$cov$1news.onet.pl...
Z Ciebie natomiast zrobil sie straszny malkontent. Kazda wypowiedz jest na NIE. Poczytaj siebie. Zrobiles sie jak stara baba.

D.

Równa redystrybucja dóbr.
Dobrobyt równy dla wszystkich.
Umacnianie roli państwa w życiu obywatela.

Sk±d my to znamy, Dieter.

Data: 2010-06-27 08:54:46
Autor: kc
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a):
[...]

Nie oceniajmy ludzi w ten sposób. Osoba, o której mówimy, może nawet nie wiedzieć, że jej życiorys napisano zdaniami najprostszymi z możliwych. Wykluczam, możliwo¶ć, że sama to umie¶ciła w internecie. Dowód: życiorys

kc

Data: 2010-06-27 21:21:30
Autor: Joachim
[...]

Zwróć uwagę, że użyła pierwszej osoby liczby pojedynczej: "skończyłam", "Ukończyłam", "Urodziłam się".

Je¶li nie ona to pisała, to kto? Kto¶ od niej m±drzejszy?

J.

Polaku, Komorowskij jej ojcem duchowym, a POlikmiot matk±