Poland, Holland dwa bratanki

Data: 2010-12-27 18:05:12
Autor: apr...
Poland, Holland dwa bratanki
http://www.bibula.com/?p=29736

To już nie ostrzeżenia holenderskiego polityka; Żydzi naprawdę opuszczają Holandię. Syn powszechnie szanowanego w Holandii rabina ogłosił, że z powodu antysemityzmu przenosi się do Izraela.

Benzion Evers, syn rabina Raphaela Eversa powiedział „De Telegraf”, że czuje, iż „dusi się i jest uwięziony” w swoim rodzinnym kraju z powodu antyżydowskich nastrojów.

Mam dosyć słownych napaści i walk na ulicach, powiedział duńskiej gazecie „Het Parool”. Nie jest tak, że nie można wyjść z domu, ale ciągle trzeba się ukrywać i być ostrożnym, wyjaśnia Evers. Nawiązuje tu do osobistych środków ochrony, do których należą unikanie niektórych dzielnic oraz ukrywanie swojej jarmułki w rejonach zamieszkałych przez muzułmanów.

Poza powszechnym antysemityzmem wśród muzułmańskich imigrantów, w szczególności z Maroka i Turcji, istnieje wyedukowany, wyszukany antysemityzm, który ukrywa się pod antysyjonizmem.

Już piątka dzieci Eversa opuściła Holandię, ojciec również planuje wyjechać, kiedy przejdzie na emeryturę. Ponad połowa ortodoksyjnych Żydów na koniec opuszcza Holandię, stwierdził.

Nie tak dawno holenderski polityk Frost Bolkestein ostrzegał, że Żydzi nie mają przyszłości w Holandii z powodu niezdarnych działań rządu, który nie jest w stanie zabezpieczyć ich przed antysemityzmem ze strony rosnącej populacji muzułmanów.

Również główny rabin Benjamin Jacobs uważa, że dzisiaj sytuacja wygląda tak, jakby „przyszłością holenderskich Żydów było przeniesienie się do Izraela”.

pomarzyć.

Data: 2010-12-27 12:07:50
Autor: Antenka
On 27 Gru, 19:05, " apr..." <aprecjator.SKA...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Benzion Evers, syn rabina Raphaela Eversa powiedział &#8222;De Telegraf&#8221;, że czuje,
iż &#8222;dusi się i jest uwięziony&#8221; w swoim rodzinnym kraju z powodu
antyżydowskich nastrojów.

Mam dosyć słownych napaści i walk na ulicach, powiedział duńskiej gazecie
&#8222;Het Parool&#8221;. Nie jest tak, że nie można wyjść z domu, ale ciągle trzeba się
[...]

jakby &#8222;przyszłością holenderskich Żydów było przeniesienie się do Izraela&#8221;.

pomarzyć.

To już było - nie powtarzaj się :-)

Antenka

Data: 2010-12-27 19:07:04
Autor: rAzor
Poland, Holland dwa bratanki
Darz bór! Użytkownik... he he -  apr... raczył napisać:
[...]

To dla prasy. A tak naprawdę? Tatuś był zbyt brutalny?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-27 18:14:55
Autor: obserwator
rAzor <pora@na.telesfora.com> napisał(a):
> [...]
> antysemityzmu przenosi się do Izraela.

To dla prasy. A tak naprawdę? Tatuś był zbyt brutalny?

z wyznawcami mahometa, to niestety nie zarty, teraz uciekaja przed nimi zydzi,
ale niebawem jak sie jeszcze bardziej umocnia w Europie, zabiora sie za
chrzescijan.
W tej chwili np. we Francji, w czasie ich modlow, ktore odprawiaja na ulicach,
Francuzi nie moga juz przedostac sie do swoich domow. Musz grzecznie czekac,
az muzulmanie si pomodla do Allaha.

Nie nalezy ignorowac tej dziczy. --

Data: 2010-12-27 18:28:52
Autor: obserwator
Poland, Holland dwa bratanki
tak wyglada to w Paryzu:

http://www.youtube.com/watch?v=YNIKz9b8FAA

w UK:

http://www.youtube.com/watch?v=-mlxMndnlzw

w Szwecji:

http://www.youtube.com/watch?v=eQ6VI_bc1j4&feature=related

podobnie wyglada w innych panstwach zachodniej Europy (prosze przejrzej sobie
youtoube pod tym katem).

Islam w Europie - statystyki:

http://www.youtube.com/watch?v=L5P-EJSCMXs&feature=related

Data: 2010-12-27 19:19:20
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifal2v$7u0$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Francuzi nie moga juz przedostac sie do swoich domow. Musz grzecznie czekac,

nic nie poradzisz. Cale prawo w UE jest przystosowane do zachecania dziczy by tu przybyla i nas pozabijala. Mam nadzieje, ze tego nie dozyje...

Data: 2010-12-27 20:15:45
Autor: the_foe
W dniu 2010-12-27 19:19, D. J. MC Donald Musk pisze:
nic nie poradzisz. Cale prawo w UE jest przystosowane do zachecania dziczy
by tu przybyla i nas pozabijala. Mam nadzieje, ze tego nie dozyje...

spoko, nie ma socjali nie ma cudzoziemcow.

--
the_foe

Data: 2010-12-28 00:34:19
Autor: Jaksa

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ifaokt$7mu$2news.dialog.net.pl...
> [...]
> by tu przybyla i nas pozabijala. Mam nadzieje, ze tego nie dozyje...

spoko, nie ma socjali nie ma cudzoziemcow.

Zgadza się, ale pozostaje jeszcze problem, bagatela,
kilkunastu milionów nieprzystosowanych, którzy już
tu są.

Deportacje tych bez obywatelstwa? Na taką skalę?
Dokąd?

Jaksa

Data: 2010-12-28 01:12:08
Autor: raff

"Jaksa" <Jaksa@podole.pl> wrote in message news:ifb99t$rpv$4news.eternal-september.org...

> [...]

kilkunastu milionów nieprzystosowanych, którzy już
tu są.

Deportacje tych bez obywatelstwa? Na taką skalę?

ten biedny Madagaskar nie pomiesci tylu chetnych.

R.

Data: 2010-12-28 04:29:22
Autor: Panslavista
"raff" <patagonia2389@onet.pl> wrote in message news:ifba12$lee$1news.onet.pl...

Deportacje tych bez obywatelstwa? Na taką skalę?
Dokąd?

ten biedny Madagaskar nie pomiesci tylu chetnych.

Marsjanie na Marsa!!!

Data: 2010-12-28 00:32:23
Autor: Jaksa
> [...]

Francuzi nie moga juz przedostac sie do swoich domow. Musz grzecznie czekac,

Wolę ich jak dzicz żydowską. Przynajmniej pieką kebaby.

Jaksa

Data: 2010-12-27 19:09:38
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:ifakk7$b9s$4news.onet.pl...
[...]

czegos nie rozumiem. Jak ten rabin byl "powszechnie szanowany" to jak to mozliwe, ze na niego napadano. Ktos tu klamie...
albo nie byl wcale "powszechnie szanowany" albo nie napadano...
Na ludzi "powszechnie szanowanych" sie przeciez nie napada np. np w Polsce powszechnie szanowani sa Jaruzelski, Urban, Michnik i nikt na nich nie napada!

Data: 2010-12-27 19:46:18
Autor: rAzor
Poland, Holland dwa bratanki
Darz bór! Użytkownik... he he - D. J. MC Donald Musk raczył napisać:
[...]

Tak jak w Holandii, tak i u nas - starczy niechętna, krytyczna myśl.
1984
Nie wątpię, że Urban czy Michnik znaleźliby stosowne miejsce, godne i wielce zasłużone w tamtejszej społeczności, ale o Jaruzelskiego bym się martwił... No bo ten cholerny 1968...
Może Syberia? Albo inna Kołyma?
Broń panie, żebym myslał o jakimś Katyniu. Niech se kurwa żyje i pamięta co narobiła.
Rzecz w tym, żeby socjalistyczna prasa nie miała demokratycznej możliwości do wybielania. Od tego jest śnieg!
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-27 19:48:23
Autor: u2
W dniu 2010-12-27 19:46, rAzor pisze:
Nie wątpię, że Urban czy Michnik znaleźliby stosowne miejsce, godne i
wielce zasłużone w tamtejszej społeczności, ale o Jaruzelskiego bym się
martwił... No bo ten cholerny 1968...

Ale wysłał te kilka tysięcy oficerów do Izraela. Czyli kadrę dowódczą :)

Data: 2010-12-27 19:57:36
Autor: rAzor
Poland, Holland dwa bratanki
Darz bór! Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:
[...]

.... Czy oni tam mają też jakiś Order Orła Białego?
Gdzie "kronikasz wujt Warzywny"? Wielbiciele Jaruzela coś powinni o tym wiedzieć!
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-28 05:49:35
Autor: Canucki
D. J. MC Donald Musk <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał(a):

> [...]

albo nie byl wcale "powszechnie szanowany" albo nie napadano...

Ja natomiast nie rozumiem dlaczego migracja (powrot?) do Izraela traktowany jest jak zyciowa kleska .  Jesli mieszkanie w Izraelu jest zlem koniecznym,
to czemu jest tak zawziecie broniony?  I czy takie wypowiedzi nie sa aby bluznierstwem?  Ciekawe co o tym sadza redaktorzy koszernej gazety

Krzysztof Canucki

Data: 2010-12-28 07:47:01
Autor: Panslavista
" Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:ifbtpf$cb3$1inews.gazeta.pl...
> [...]

to czemu jest tak zawziecie broniony?  I czy takie wypowiedzi nie sa aby
bluznierstwem?  Ciekawe co o tym sadza redaktorzy koszernej gazety

To tylko taki szacher - macher, wyjeżdżają niby do Izraela, a lądują sqrwiele w Polsce...

Data: 2010-12-29 05:51:05
Autor: Canucki
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):
> [...]
>
> Krzysztof Canucki

To tylko taki szacher - macher, wyjeżdżają niby do Izraela, a lądują sqrwiele w Polsce...

To staly (i stary) element gry.  W latach 80. emigrujacy ze Zwiazku Sowieckiego do Izraela Zydzi lecieli z Moskwy tranzytem do Wiednia ale zamiast do Tel Aviv lecieli do Rzymu.  Potem najczesciej udawali sie do USA i troche do Kanady.  W samym Ladispoli bylo szesc tysiecy obywateli ZSSR, w wiekszosci byli to Zydzi.  Ale mieszkali takze od Civitavecchia po Tor Vaianica.  No i oczywiscie w Rzymie.

Nie bylo jeszcze wtedy GPS i pobladzili...

:-)

Krzysztof Canucki

Data: 2010-12-27 20:13:20
Autor: the_foe
W dniu 2010-12-27 19:05,  apr... pisze:
[...]

ciekawe co tam w Hameryce, gdzie amerykanscy Zydzi konserwuja obraz Polaka genetycznego antysemity? Od dawna Izrael wymienia Polske wsrod krajow przyjaznym Zydom, gdzie jest wyrazny regres antysemityzmu. Holandia i Francja sa zas na szczycie czarnej listy gdzie antysemityzm powraca z brutalna sila. Tyle ze w Ameryce plonace synagogi we Francji nie robia szalu zas pobicie rabina (ktore okazalo sie potem nie zwiazane z uprzedzeniami rasowymi) trafia na pierwsze strony gazet.

--
the_foe

Data: 2010-12-28 00:35:47
Autor: Jaksa

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ifaogc$7mu$1news.dialog.net.pl...
> [...]

Polaka genetycznego antysemity? Od dawna Izrael wymienia Polske wsrod
krajow przyjaznym Zydom, gdzie jest wyrazny regres antysemityzmu.

:))

Nie żartuj, popatrz po grupie, wielu znajdziesz tu przyjaciół Żydów?
Po że wrogów sporo, to ci gwarantuje.

Jaksa

Poland, Holland dwa bratanki