Polanica Zdrój

Data: 2009-11-25 20:41:38
Autor: lowtadek
Polanica Zdrój
Witam,

Wybieram się do Polanicy Zdrój w lutym i chciałem zapytać czy jakieś wyciągi są w okolicy. Jeśli tak to jak daleko, gdzie, jaka skala trudności.

Dzięki z awszelkie info ?

Lowtadek

Data: 2009-11-26 12:04:08
Autor: J.F.
Polanica Zdrój
Wybieram się do Polanicy Zdrój w lutym i chciałem zapytać czy jakieś wyciągi są w okolicy. Jeslli tak to jak daleko, gdzie, jaka skala trudności.

co bym polecal dla srednio i mocniej zaawansowanych:

- www.czarnagora.pl  - dla kazdego cos milego, oprocz kolejek.
  dojazd przez Bystrzyce i Idzikow to ~35km ... ale jak zima bedzie prawdziwa to droge da sie przejechac tylko plugiem wirnikowym. I nie zartuje - bez lopaty do sniegu nie radze sie tam wybierac :-)
Oficjalna droga przez Zelazno-Ladek-Stronie to z 50km.

-www.zieleniec.pl - trzeba zobaczyc, ale wyciagi dosc krotkie, ~20km, dojazd droga ze znakiem "nakaz jazdy w lancuchach".
  Nigdy tam lancuchow nie uzywalem .. no ale jak znak jest, to i policja moze chciec norme wyrobic.

- Podgorze - po drodze do Zielenca. Jest tam jeden dluzszy orczyk, warto spojrzec czy sie spodoba,

http://www.narty.ladek.pl/index.php?op=info   ale tam nie bylem, moze warto spojrzec wracajac z Czarnej Gory

A po wyrobieniu dzieciom dowodow lub paszportow .. choc Czesi dobrze wiedza skad plyna pieniadze :-)

- Destne,  http://skicentrum.sportprofi.cz/ - tu sie trzeba miejscowych podpytac jak tam najlepiej dojechac, moze sa jakies przejazdy.
   Bo najblizej to .. z Zielenca skuterem snieznym :-)

- Ricky  www.skiricky.cz  -  znow dla kazdego cos milego, jeden wyciag, trasy czarna czerwona i niebieska,   ~45km, ale za pierwszym razem lepiej z kims doswiadczonym pojechac, bo jest tam taki dogodny skrot .. ale moze wymagac lopaty :-)

- Janskie Laznie - http://www.cerna-hora.cz/     - ~75km, ale warto. Nie przyjmuja kart kredytowych
- Pec pod Sniezka  www.skipec.cz    ~85km

- Spindlerowy Mlyn .. tu mam mieszane uczucia, bo stacja najlepsza w regionie, zobaczyc trzeba, ale tez najdrozsza, do przejechania ponad 100km .. moze innym razem. A najlepiej to sie gdzies tam w rejonie zadekowac na 3 dni, bo razem z Herlikovicami to tyle trzeba. Albo i na dluzej, bo w okolicy jeszcze pare innych osrodkow.

J.

Data: 2009-11-26 12:43:43
Autor: J.F.
Polanica Zdrój
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał
- www.czarnagora.pl  - dla kazdego cos milego, oprocz kolejek.

Sprostowanie - jak sie okazalo, wlasciciele z zaskoczenia postawili kolejna kolej linowa .. kolejki moga zniknac.
Wiec brac jeepa, pakowac odsniezarke i jazda. I pamietac ze kto rano wstaje ten zajmuje dobre miejsce na parkingu :-)

J.

Polanica Zdrój