Polański

Data: 2010-05-03 08:31:23
Autor: jadrys
Polański

Nie próbuje się bronić  - on zaczyna oskarżać:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Polanski-Amerykanie-chca-dostac-moja-glowe-na-talerzu,wid,12228844,wiadomosc.html?ticaid=1a190

Moja sympatia do tego znakomitego reżysera zaczyna topnieć..

Data: 2010-05-03 08:57:39
Autor: u2
Polański
W dniu 2010-05-03 08:31, jadrys pisze:

[...]

A ja go bardzo lubię, w przeciwieństwie do Adolfa Schwartzeneggera i i
jankesów, którzy go obrali na kanclerza Kalifornii :)

Data: 2010-05-03 09:11:55
Autor: jadrys
Polański
W dniu 2010-05-03 08:57, u2 pisze:
[...]

Jednak moim zdaniem powinien posypać głowę popiołem i wyrazić skruchę a nie oskarżać.  Oczywiście też nie jestem za zamykaniem go do więzienia za coś co nie uczyniło krzywdy nikomu zainteresowanemu.  Ta małolata co to ja bzyknął nie wydaje się mieć pretensji .

Data: 2010-05-03 09:24:50
Autor: u2
Polański
W dniu 2010-05-03 09:11, jadrys pisze:
[...]

Piszesz jak potłuczony. Polański kilkakrotnie sypał na głowę popiół i
wyrażał publicznie skruchę. Z ofiarą doszedł do ugody.

Tylko Adolf Schwartzenegger, z jego jankeskimi sługusami, szuka rozgłosu
przed kolejnymi wyborami ścigając, nie niemiecko-austriackich
zbrodniarzy wojennych, tylko polskiego mośka z pochodzenia.

A rządy Adolfa S. w Kalifornii oznaczają dla tego najbogatszego stanu w
USA niewiarygodną dziurę budżetową. Nawet więźniów chcą wysyłać do
Meksyku. Nie wspominam o zapaści w edukacji. Czymś tą dziurę muszą
przykryć. Na przykład publicznym procesem naszego znakomitego reżysera.

To przypomina NSDAP w akcji :]

Data: 2010-05-04 21:30:27
Autor: jadrys
Polański
W dniu 2010-05-03 09:24, u2 pisze:
[...]

Jednak ja uważam że Polański postępuje niewłaściwie. Nie powinien nikogo oskarżać

Data: 2010-05-04 21:46:21
Autor: u2
Polański
W dniu 2010-05-04 21:30, jadrys pisze:
To przypomina NSDAP w akcji :]

Jednak ja uważam że Polański postępuje niewłaściwie. Nie powinien nikogo
oskarża

Nie trzeba nikogo oskarżać, wystarczy aby jankesi zaczęli łapać
nazistowskich zbrodniarzy, a nie ich ofiary.

Data: 2010-05-03 10:04:31
Autor: awe
Polański

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrlt0d$a5m$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
daj se spokoj, jeden z wielu ktorzy lubia male dziewczynki
awe

Data: 2010-05-03 10:21:04
Autor: u2
Polański
W dniu 2010-05-03 10:04, awe pisze:
daj se spokoj, jeden z wielu ktorzy lubia male dziewczynki

Nie takie małe. Wyglądała więcej niż na swoje 13 lat. Zauważ, że
kalifornijscy śledczy zrobili wyciek kontrolowany do prasy zeznań
ofiary. Pomimo protestów jej rodziny nie spotkała ich za to żadna kara.

Data: 2010-05-03 12:38:52
Autor: cytryna
Polański
> [...]

kalifornijscy śledczy zrobili wyciek kontrolowany do prasy zeznań
ofiary. Pomimo protestów jej rodziny nie spotkała ich za to żadna kara.

Wyciek i to niekontrolowany miał Raymond Roman Liebling, ur.18 sierpnia 1933 w Paryżu, a wię nie Polak, nie normalny mężczyzna tylko zbok z gatunku pedofili.
Za takie wycieki czy to kontrolowane czy też nie trzeba płacić z racji tego,że otwór nie był prokreacyjny tylko annalny.

Data: 2010-05-03 13:07:10
Autor: u2
Polański
W dniu 2010-05-03 12:38, cytryna pisze:
[...]

Dlatego odpowiadał za seks z nieletnią, a nie za pedofilię czy też
gwałt. Zresztą pedofilia nie była uregulowana karnie. Nawet wg
dzisiejszej definicji to nie była pedofilia.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pedofilia

Poza tym, Romek P. jest niewysoki więc mógł źle oszacować wiek panienki,
którą wepchała mu do łóżka jej własna matka.

Data: 2010-05-03 11:37:11
Autor: Tomy M.
Polański
[...]

  Polański poniósł karę, cała ta sprawa jest śmierdząca.
Nie dziwię mu się gdy pisze że został rzucony mediom
na pożarcie. Ta "małolata" dziewicą nie była, więc
mówienie o gwałcie to totalne nieporozumienie. Mamusia
ją wysyłała na imprezki w domach gwiazd już wcześniej.
  Ta sprawa to dobry przykład na to że pedofili, gwałtu
i podobnych przestępstw nie da się ująć w sztywne
ramy wieku. Zdażyło mu się najgorsze co może się
w tym przypadku zdażyć ... media go osądziły. Nie sędzia,
nie ludzie, nie ofiara ... tylko MEDIA. A jakie są MEDIA
wszyscy wiemy.

Tomy M.

Data: 2010-05-04 21:36:07
Autor: jadrys
Polański
W dniu 2010-05-03 11:37, Tomy M. pisze:
[...]

Jednak uciekł i wolał nie stawać przed sądem. I moim zdaniem powinien ta sprawę "dociągnąć" do końca. - Choć ta sprawa to czysta farsa.

Data: 2010-05-03 09:59:55
Autor: ^heÂŽsk^
Polański
On Mon, 03 May 2010 08:31:23 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

[...]

 maly, zadufany w sobie zydek.  gdyby byl to ktos inny wisialby juz na haku za dowolne zebro.

--

 HeSk

Data: 2010-05-03 10:03:22
Autor: u2
Polański
W dniu 2010-05-03 09:59, ^heÂŽsk^ pisze:
maly, zadufany w sobie zydek.  gdyby byl to ktos inny wisialby juz na haku za dowolne zebro.

I to jest cała prawda o trollu herrsk :]

Data: 2010-05-03 14:46:04
Autor: cirrus
Polański
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrlqku$5sv$1news.onet.pl...
[...]

A to, żejest prześladowany przez yankesów cię nie rusza?

--
stevep

Data: 2010-05-04 21:37:40
Autor: jadrys
Polański
W dniu 2010-05-03 14:46, cirrus pisze:
[...]

Nie każdy jankes to Bush, Reagan  czy Clinton.

Data: 2010-05-05 09:59:24
Autor: cirrus
Polański
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrpt2i$s3v$1news.onet.pl...
[...]