"Polański pedofilem - BE ksiądz pedofilem - OK"

Data: 2009-10-04 16:41:53
Autor: Grzegorz Z.
"Polański pedofilem - BE ksiądz pedofilem - OK"
Czym się różni ten sam czyn popełniony przez Polańskiego,czy przez księdza?
No chyba tylko jednym,Polański nie nosił koloratki. Jak jest wzmianka o
pedofilii księży zaraz na forum katolicy dostają białej gorączki i amoku
piszą - atak na kościół,tematy zastępcze itd. Katolicy zadam wam jedno
pytanie dlaczego tak bronicie dewiantów wśród księży? Czy jest dla was to
miłe że ksiądz pedofil bierze na kolana dziecko i nie patrzy na to dziecko
jak na "owieczkę bożą" tylko jak na obiekt seksualny a wy katolicy macie
tego pełną świadomość? Jakie wtedy macie uczucia,że jest wszystko OK i nie
macie obrzydzenia do takiego księdza wiedząc o tym że jest pedofilem?
Każdego innego zakopalibyście katolicy żywcem,a księdza pedofila
przyjmujecie pod swój dach i pozwalacie żeby dotykał wasze dziecko?
KATOLICY JESTEŚCIE HIPOKRYTAMI. Żal mi waszych dzieci, czy na waszych
oczach ksiądz mógłby obmacywać dziecko a wy nie reagujecie bo ma koloratkę
i na koniec mówicie " Bóg zapłać"? I każdego kto ma śmiałość pisać o
pedofilii księży wyzywacie od najgorszych a samych dewiantów księży
bronicie. Ot katolickie "miłosierdzie".

http://alme.blog.onet.pl/2,ID392273739,index.html

ps. TW Herskuś - trzy razy się zastanów przed naciśnięciem "wyślij".

Data: 2009-10-04 16:46:15
Autor: awe
"Polański pedofilem - BE ksiądz pedofilem - OK"

Strasznie debilny tekst jeszcze z insynuacja o obronie ksiezy pedofili.
awe

Data: 2009-10-04 18:58:26
Autor: CYC

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:haacee$7b1$1news.onet.pl...

Strasznie debilny tekst jeszcze z insynuacja o obronie ksiezy pedofili.
awe

A co robi antenka w innym watku , jak nie usiluje bronic lub conajmniej zamataczyc afere z kanadyjskim biskupem pedofilem ? .

cyc

Data: 2009-10-04 17:18:38
Autor: Piotr
Dnia Sun, 4 Oct 2009 16:41:53 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Czym się różni ten sam czyn popełniony przez Polańskiego,czy przez księdza?

To jakaś obsesja, zgrzesiu?
Nie wiem czy ci pomogę, ale pedofil Polański, ksiądz, rabin, pop, czy
jakiś nieumundurowany zbok, to cały czas pedofil, ktorego trzeba
zamknąć.
Piotr

Data: 2009-10-04 17:19:34
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 4 Oct 2009 17:18:38 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Sun, 4 Oct 2009 16:41:53 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Czym się różni ten sam czyn popełniony przez Polańskiego,czy przez księdza?

To jakaś obsesja, zgrzesiu?

Nie, zapomniałem w "ps" wspomnieć i o tobie, telavidzu.

Data: 2009-10-04 19:07:36
Autor: CYC

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1bnlruezufwv3.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Powiem ci Piotr .
Nie w tym probglem , ze wsord ksiezy sa pedofile , zboczency i innej masci lotry . Sa bo musza byc, tak samo jak wsrod innych grup spolecznych i zawodowych . To wynika ze statystyki i ludzkiej ulomnsci , choc napreprezentatywnosc tego badziewia wsrod kleru powinna zastanawiac i kazac znalezc tego przyczyne . O tycxh ostatnhich pisalem wielokrotnie uwazajac , ze wynika to z swoistego immunitetu i nigdzie indziej niespotykanej solidarnosci . Immunitet  natury rzeczy przyciaga roznego rodzaju swolocz co jest naturalne ale tymbardziej ten drugi element a mianowice solidarnosc kleru powinna byc ograniczona .
Podstawowym elementem pozwalajacym przywrocic godnosc kaplanstwa to wyp...nie z hukiem kazdego zboka , zlodzieja i aferzysty z zqawodu , czyli pozbawienie praw kaplanskich i kazdorazowe wydanie takiego w rece sprawiedliwosci .
To pozwoliloby przywrocic wiare w uczciwosc ksiezy . Doitychczasowe praktyki na to nie pozwalaja .
Ksiadz jesli juz nie moze byc bez sazy , to musi byc przynajmniej uczciwy a jesli takim nie chce byc , to koledzy po fachu powinni mu w tym pomoc i to tak aby natychmiast wyladowal w kryminale .
Taka praktyka , pozwolilaby uniknac przypadkowosci w doborze kandydatkow na ksiezy , przypadkowosci pozwalajacej ubwegac sie o to " stanowisko " roznej masci kanaliom .

cyc

Data: 2009-10-04 19:31:48
Autor: Piotr
Dnia Sun, 4 Oct 2009 19:07:36 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Dla zgrzesia to podstawowy problem.
A zboki w KK, to sprawa do załatwienia, są w nim bo ta praca umożliwia
dostęp do "skór". Jak się okazuje gdzie niegdzie się nieźle okopali
tworząc swoiste bastiony i kółka wzajemnego wsparcia. Ja jako
uczestnik katolickiej wspólnoty uważam za dobre każde uczciwe
działanie, które zminimalizuje te patologie w kościele. Piotr

Data: 2009-10-04 19:44:49
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:24g5baoimrkr$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

-- -- -- -- -- --
dlatego na exorcyste mianowalbym cyca, macierewicza do sluzb specjalnych, a Tuska do kontaktow z mafia
awe

Data: 2009-10-05 13:26:24
Autor: heÂŽsk
"Polański pedofilem - BE ksiądz pedofilem - OK"
On Sun, 4 Oct 2009 16:41:53 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

Czym się różni ten sam czyn popełniony przez Polańskiego,czy przez księdza?

 [litosciwie wyciete]

 grzesiuz, powiedz jedno: bzykniecie 13-tki przez malego romusia  to to samo, co obmacywanie siusiaka ministrantowi przez kleche?
 ty masz chyba jakas antyklerykalna obsesje. do seminarium cie
 nie przyjeli czy z niego wyrzucili ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-05 13:30:22
Autor: Grzegorz Z.

wrote:

[...]

Byłem rektorem seminarium.

A teraz spierdalajcie, TW.

Data: 2009-10-05 13:42:42
Autor: heÂŽsk
"Polański pedofilem - BE ksiądz pedofilem - OK"
On Mon, 5 Oct 2009 13:30:22 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
>  ty masz chyba jakas antyklerykalna obsesje. do seminarium cie

 akurat. onanizujacych sie publicznie tam nie przyjmowano!

A teraz spierdalajcie, TW.

sam jestes tw maly kapusiu ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

"Polański pedofilem - BE ksiądz pedofilem - OK"