Polański podobno spodziewał się aresztowania..

Data: 2009-09-27 11:11:51
Autor: Tzva Adonai
Polański podobno spodziewał się aresztowania..
Wystarczyłoby, gdyby przekroczył granicę z Niemcami, i już byłby
bezpieczny... Takie barbarzyństwo w Niemczech jest po prostu
niedopuszczalne...

***

Rzecznik prokuratury w Duisburgu Rolf Haferkamp odmówił odpowiedzi na
pytanie, dlaczego Polański nie został zatrzymany w Niemczech, gdy
odwiedził je w 2008 roku.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7084413,Adwokat_Polanskiego__Staramy_sie_o_anulowanie_nakazu.html

Data: 2009-09-27 20:25:19
Autor: Andrzej Adam Filip
Tzva Adonai "podważa sojusze": ekstradycja do USA/Kalifornii to "barbarzyństwo" :-)
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> pisze:
[...]

No ja nie wiedziałem jak nisko ty oceniasz wymiar sprawiedliwości
USA/Kalifornii. Czy Izrael juĹź zmienia sojusze? :-)

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7083237.html
<cytat>
  "Polański bardzo często bywał w Szwajcarii. Ma tam dom"
  met, PAP
  2009-09-27, ostatnia aktualizacja 2009-09-27 14:55
  Wieloletni przyjaciel Romana Polańskiego, były producent jego filmĂłw,
  Gene Gutowski powiedział, Ĺźe jest zszokowany informacją o zatrzymaniu
  polskiego reĹźysera w Szwajcarii. - Bardzo często jeĹşdził do
  Szwajcarii, ma tam posiadłość - podkreślił. </cytat>

Modli się pod figurą, a diabła ma za skórą.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-09-27 22:01:52
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:90e24daf-8ee7-4467-9ee4-905ed76a37bba37g2000prf.googlegroups.com...
Wystarczyłoby, gdyby przekroczył granicę z Niemcami, i już byłby
bezpieczny... Takie barbarzyństwo w Niemczech jest po prostu
niedopuszczalne...

***
-- -- -- -- --
Witamy w orwellowskim świecie, gdzie mamy tylko rasę panów i masy niewolników...

-- -- -- -- -- -- --

Rzecznik prokuratury w Duisburgu Rolf Haferkamp odmówił odpowiedzi na
pytanie, dlaczego Polański nie został zatrzymany w Niemczech, gdy
odwiedził je w 2008 roku.
-- -- -- -- -- -- -- -- --
Niemcy nawet nie wydali Hiszpanom Araba z niemieckim obywatelstwem, podekrzanego o zamachy w Hiszpanii, to nie to co szmaciane polaczki, co sprzedają swoich obywateli obcym państwom...

boukun

Data: 2009-09-27 13:20:48
Autor: Marek
On 27 Wrz, 22:01, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adon...@lycos.com> napisał w wiadomościnews:90e24daf-8ee7-4467-9ee4-905ed76a37bba37g2000prf.googlegroups.com....
[...]

Ty , bekon, za malo filmow nakreciles !
Bylo o jablonce, o mikrofalowce, o dwoch panienkach na plazy...ale
gdzie ci tam do Polanskiego - nie mowiac, zeby go przeskoczyc...

Data: 2009-09-27 22:25:35
Autor: boukun

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:3118ee14-e6d2-431a-b5c2-7835f9f1407el34g2000vba.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
Powiem ci w zaufaniu, dymałem kiedyś bardzo młodą małolatę i na dodate córkę prokuratora  na Campingu 2w Jeleniej górze. Sama chciała i mówiła, że ojcu nie powie i nie powiedziała. następna miała 15 lat...

boukun

Data: 2009-09-27 15:00:19
Autor: Marek
On 27 Wrz, 22:25, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:3118ee14-e6d2-431a-b5c2-7835f9f1407el34g2000vba.googlegroups.com....
> [...]

prokuratora  na Campingu 2w Jeleniej górze. Sama chciała i mówiła, że ojcu nie
powie i nie powiedziała. następna miała 15 lat...

boukun- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Te "corki prokuratorow" to sie ciage przewijaja w takich
opowiesciach...

Nie mozecie sobie znalezc "corek adwokatow"...???

Data: 2009-09-27 22:33:39
Autor: Piotr
Dnia Sun, 27 Sep 2009 22:25:35 +0200, boukun napisał(a):

Powiem ci w zaufaniu, dymałem kiedyś bardzo młodą małolatę i na dodate córkę prokuratora  na Campingu 2w Jeleniej górze. Sama chciała i mówiła, że ojcu nie powie i nie powiedziała. następna miała 15 lat...

Nooo, to ty bohater jesteś hałsfrał, he, he... I stanął ci? Bomba!
Chyba nikt w kraju nie ma takich doświadczeń, koniecznie daj jakieś
zdjęcia. Jak dawałeś z tymi bezrobotnymi laskami, co to się chwaliłeś,
że ten tego, wisz... Taki pies co dużo szczeka, to później siedzi przy tube8 do nocy, he,
he. Oczy cię nie bolą, wałkun?
Piotr

Data: 2009-09-27 22:44:41
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1q8eebo8qzc8m$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Pipotruś jak zwykle lata za mną z jęzorem na brodzie i prwi te swoje prostackie teksty... Nie masz co robić głąbie kapuściany, to się po jajach podrap...

boukun

Data: 2009-09-27 23:28:55
Autor: VicAbarca
Piotr пишет:
 Jak dawałeś z tymi bezrobotnymi laskami, co to się chwaliłeś,
Ĺźe ten tego, wisz...

Laskami??? Toz to stare, grube baby byly...

--
Vic

Data: 2009-09-27 23:32:35
Autor: Piotr
Dnia Sun, 27 Sep 2009 23:28:55 +0200, VicAbarca napisał(a):

Laskami??? Toz to stare, grube baby byly...

Wałkun też jak Statham nie wygląda, he, he. Piotr

Data: 2009-09-27 13:28:29
Autor: Antenka
[...]

Na przykład Jakuba Tomczaka - ruinując mu życie :-(

Antenka

Data: 2009-09-27 22:46:13
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:8af7196a-7c7e-41b5-80da-d1556cde4860k26g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

To miałem na myśli, szmaciana władza, szmaciane prawo...

boukun

Polański podobno spodziewał się aresztowania..