Polański powinien uciec do Niemiec...

Data: 2009-11-26 11:13:25
Autor: Tzva Adonai
Polański powinien uciec do Niemiec...
.... tam byłby najbezpieczniejszy w obecnej sytuacji...

***

Elektroniczna bransoletka, jaką Roman Polański powinien nosić, nie
pomoże w jego zlokalizowaniu, gdyby reżyser uciekł z aresztu domowego
- oceniają eksperci. Jednocześnie Interpol przestrzegł przed
ewentualnym udzielaniem mu schronienia.

- Gdyby Polański miał naruszyć warunki swego zwolnienia, żaden kraj
nie powinien tego aprobować czy bronić ani oferować mu schronienia -
oświadczył szef Interpolu.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7300517,Interpol_przestrzega_przed_udzielaniem_schronienia.html

Data: 2009-11-26 11:33:13
Autor: J-23
On 26 Lis, 20:30, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:
> [...]

> - Gdyby Polański miał naruszyć warunki swego zwolnienia, żaden kraj
> nie powinien tego aprobować czy bronić ani oferować mu schronienia -

Zydzi zaraz by go wydali.
Bo uesa dotuje israelitow.

J-23 itede...

Data: 2009-11-26 19:43:25
Autor: Karol
Polański powinien uciec do Niemiec...
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):

Zydzi zaraz by go wydali.
Bo uesa dotuje israelitow.

...no wlasnie. Dokladnie:)

Data: 2009-11-26 11:41:45
Autor: Tzva Adonai
Polański powinien uciec do Niemiec...
Marek napisał(a):

Lepiej do Izraela.

Do Niemiec bliżej, a ochrona de facto ta sama..

Data: 2009-11-26 19:47:07
Autor: Karol
Polański powinien uciec do Niemiec...
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
Marek napisa=B3(a):

> Lepiej do Izraela.

Do Niemiec bli=BFej, a ochrona de facto ta sama..

...a niech tam jedzie, Niemcy sobie *poprawia* stosunki z USA;))

Data: 2009-11-26 19:42:01
Autor: Karol
Polański powinien uciec do Niemiec...
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
Lepiej do Izraela.

..tez sie zastanawiam, przeciez tam bylby bezpieczny:)  A tak nawiasem piszac, tzw.*polskie elity* niesamowicie sie o niego martwia,
a przeciez tenze Polanski udzielil jednej z niemieckich gazet wywiadu, w ktorym pogardliwie wypowiadal sie o Polakach , ktorzy pomogli mu przezyc kiedy
mieszkal jeszcze w Polsce.

Sam Polanski, pomimo, ze urodzil sie Polsce, wcale za obywatela Polski i
Polaka sie nie uwaza. Wiec co Polakow moze interesowac jego los? Dlaczego
Izrael nie miesza sie do jego seks-afery? Nie chce sie narazac USA, a Polacy
moga zadzierac przez jakiegos zboka z amerykanskim prawem?

Data: 2009-11-26 20:44:55
Autor: Jadrys
 Karol pisze:
[...]

Jednak nie zrzekł sie Polskiego obywatelstwa...

Data: 2009-11-26 19:48:42
Autor: Karol
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

Jednak nie zrzekł sie Polskiego obywatelstwa...

 no i co z tego? To mu pomagalo szpanowac w Polsce, a w innych panstwach
obrabiac Polakom d***pe. Smiec.

Data: 2009-11-26 20:53:58
Autor: Jadrys
Karol pisze:
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Jednak nie zrzekł sie Polskiego obywatelstwa...

 no i co z tego? To mu pomagalo szpanowac w Polsce, a w innych panstwach
obrabiac Polakom d***pe. Smiec.

Nie znam szczegółów tego "obrabiania" , ale nie sadze żeby tak robił.. Jest na to zbyt poważny. Są jakieś dowody na to ze źle wyrażał o Polsce?

Data: 2009-11-26 20:05:50
Autor: Karol
Polański powinien uciec do Niemiec...
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

Nie znam szczegółów tego "obrabiania" , ale nie sadze żeby tak robił.. Jest na to zbyt poważny. Są jakieś dowody na to ze źle wyrażał o Polsce?

owszem zrobil.  Poszukaj sobie w sieci tej informacji. Gdyby byl powazny, to by go nie szukal Interpol. Mysl troche jadrysiu.

Data: 2009-11-27 15:08:39
Autor: Jadrys
Karol pisze:
[...]

Ja myślę Karolu. Jednak nigdy nie wyciągam pochopnych wniosków.. Sieć nie jest zbyt wiarygodnym źródłem informacji, jest to zbyt dużo informacji tworzonych przez nawiedzonych imbecyli. Imbecyli (Michalkiewicz, JKM itp.) których pobożne życzenia niektórzy biorą za pewnik i traktują zbyt poważnie...
Uwierzyłbym na pewno gdybym te obelżywe słowa słyszał z ust Polańskiego w radio albo w TV.

Data: 2009-11-27 14:39:17
Autor: Karol
[...]

abc, podal ci zrodlo,aja wkleje tekst i link (niestety po niemiecku, wiec
niech boukun lub tzva przetlumacza:)

*Alle Polen waren Antisemiten.

Czy Pan Polanski jest Polakiem? Nie wiem,Chyba ze to standardowy wywiad
kazdego Polaka w zagranicznych mediach. Z litosci dla was nie przetlumacze.
Wie haben Sie überlebt? Man versteckte mich in einer Kate. Mein Schlafplatz
war der Kuhstall. Die Behausung gehörte einem erbärmlich armen, katholischen
Bauern, der nicht wusste, dass ich Jude bin. Bevor mein Vater verhaftet wurde,
hatte er Bekannten unsere Ersparnisse und den Familienschmuck gegeben. Damit
sollten sie den Bauern jeden Monat bezahlen. Aber sie waren gute Polen und
vertranken alles. Ich wurde nur deshalb nicht rausgeworfen, weil die Frau des
Bauern ihren zu klein geratenen Schützling irgendwie mochte. Mein Glück war,
dass ich nicht jüdisch aussah. Sonst hätten mich die beiden sofort bei den
Deutschen denunziert. Sie lebten unter einem Dach mit Antisemiten? Natürlich.
Alle Polen waren Antisemiten. Nach tausend Jahren Vatikan-Propaganda war das
Teil ihrer Kultur. Jeder Bauer, dem Sie erzählt hätten, Jesus war Jude, hätte
Sie sofort mit der Axt erschlagen. Unvorstellbar, was er mit Ihnen gemacht
hätte, wenn Sie dazu noch gesagt hätten, die Jungfrau Maria sei jüdisch.*

Zrodlo:

http://tinyurl.com/yjv7c6g

*jako uzupelnienie dodam, ze zafzucanie antysemityzmu Polakom to bezczelnosc
i proba zastarszania Polakow.
On doskonale wie, ze w USA mimo ze diaspora ma ogromne wplywy, nikt nie boi
sie krytykowac Zydow. W Polsce tego robic nie wolno, bo zaraz podnosi sie
krzyk, ze to antysemityzm. To chamskie zagrywki.

Data: 2009-11-27 15:08:31
Autor: Karol
Polański powinien uciec do Niemiec...

..a wyrzucenie z pracy Polki, ktora sie zdenerwowala na idiote z izraelskiego baletu, to juz ewidentny terror w stosunku do prawowitego obywatela swojego
kraju. Skandal i bezprawie. Polacy znowu nie zaregowali tak jak sie powinno na
ta hucpe zareagowac, tylko pokornie sie poddali nachalnosci jakiegos
izraelskiego czubka.

Data: 2009-11-27 16:47:35
Autor: Jadrys
 Karol pisze:
[...]

Tu się akurat w pełni z Tobą zgadzam.

Data: 2009-11-27 16:46:58
Autor: Jadrys
 Karol pisze:
[...]

Tak piąte przez dziesiąte czytam po Niemiecku.. Tak że zrozumiałem sens tego co tu jest napisane. No cóż jeżeli jest to autoryzowany wywiad Polańskiego to rzeczywiście niektórzy Polacy mogą sie tym czuć zdegustowani.. A wiedz  Karolu że istniał pewien odsetek Polaków którzy wydawali żydów w ręce hitlerowców, jak również byli  tacy Polacy którzy za ukrywanie "przedstawicieli narodu wybranego" pobierali opłaty..
Natomiast wracając do Polańskiego - nie sadze żeby udzielił takiego wywiadu. Widziałem i słyszałem jego wiele wywiadów, jednak w żadnym nie powiedział nic co by było krytyczne wobec Polski i Polaków..  Myślę że podobnie było z prof. Geremkiem - jakieś tam jedno zdanie wyrwane z kontekstu (być może nawet nie wypowiedziane) zrobiło go w niektórych oczach wielkim antypolakiem.. Absolutnie nie ma żadnych innych materiałów na to że Geremek był antypolsko nastawiony.

Data: 2009-11-27 15:57:58
Autor: Karol
[...]
 ...we wszystkich krajach podbitych przez hitlerowskie Niemcy, krajach ludzie pod presja przemocy wydawali Zydow. Nie wiem czy wiesz, ale Zydzi ktorym udalo
sie przedostac np. do USA, wcale losem europejskich Zydow sie nie przejmowali.
Polacy maja najwiecej *drzewek* zasdzonych w Izrelu.

Warto tez zauwazyc, ze duza diaspora zydowska jest osiedlona w Niemczech i
jakos nie maja pretensji do tych ktorzy ich okrutnie traktowali,tylko tak jak Polanski leza tam, mizdza sie do nich i oczerniaja Polakow.

Materialy na temat antypolskiej dzialalnosci Gerymka sa. Ale jesli komus nie
chce sie dociekac prawdy i poszukiwac dowodow, to niestyty nic na to nie da
sie juz poradzic.

Data: 2009-11-27 16:36:22
Autor: Karol
Polański powinien uciec do Niemiec...
Jako uzupelnienie mojego poprzedniego posta , wklejam ci jadrysiu zestawienie
statystyczne, potwierdzajace, ze Polacy otrzymali najwieksza ilosc medali *Sprawiedliwy wśród Narodów Świata*.
Niemcy ktorym Polanski sie skarzy na Polakow, nie otrzymali chyba zadnego, bo
nie sa wymienieni w tej statystyce.

*Medal Sprawiedliwy wśród Narodów Świata (transkrypcja z hebrajskiego: Chasid
Umot ha-Olam, &#1495;&#1505;&#1497;&#1491; &#1488;&#1493;&#1502;&#1493;&#1514; &#1492;&#1506;&#1493;&#1500;&#1501;) &#8211; najwyższe izraelskie odznaczenie cywilne
nadawane nie-Żydom, przyznawane przez Instytut Pamięci Męczenników i Bohaterów
Holocaustu Yad Vashem.*

Statystyka     * Polska: 6135
    * Holandia: 4947
    * Francja: 2991
    * Ukraina: 2246
    * Belgia: 1512
    * Litwa: 761
    * Węgry: 725
    * Białoruś: 602
    * Słowacja: 489
    * Włochy: 468
    * Niemcy: 460
    * Grecja: 282
    * Jugosławia (Serbia): 127
    * Rosja: 163
    * Czechy: 108

oraz 28 innych państw

Łącznie: 22 765 osób (wobec 21 758 w styczniu 2008 r.)

http://tinyurl.com/yel9nbd

Data: 2009-11-27 16:39:24
Autor: Karol
Polański powinien uciec do Niemiec...

 sorry, ale przeoczylem, Niemcy dostali 460 medali.

Data: 2009-11-28 21:17:47
Autor: Jadrys
 Karol pisze:
[...]

No i jaki z tego wniosek? Narodów nie należy określać jednoznacznie. Byli wśród  naszych  rodaków tacy co sprzedawali żydów za butelkę wódki, a była i cała masa  takich którzy  z narażeniem życia  swojego i swoich rodzin pomagało żydom przetrwać. Więc absolutnie nie można mówić że Polacy jako naród są pro albo anty żydowsko nastawieni.
Wiesz Karolu jak mnie denerwują  wiadomości w Niemieckich mediach, typu - Polak ukradł samochód.. Czy ktoś kulturalny nie powinien powiedzieć - złodziej ukradł samochód?
Jestem Polakiem i nie chcę być postrzegany jako złodziej samochodów. Ani tym bardziej że mam jakiś stosunek emocjonalny do narodu żydowskiego.

Data: 2009-11-26 21:23:50
Autor: abc
Polański powinien uciec do Niemiec...
Nie znam szczegółów tego "obrabiania" , ale nie sadze żeby tak robił..
Jest na to zbyt poważny. Są jakieś dowody na to ze źle wyrażał o Polsce?

Np. coś takiego: "Alle Polen waren Antisemiten." Źródło: STERN, 26 grudnia
2005, "Mir ist diese Sorte Interview zuwider!"

Zatem dzięki komu przetrwał Liebling niemiecką okupację i nie skończył w
Auschwitz?

Data: 2009-11-27 15:07:41
Autor: Jadrys
abc pisze:
[...]

Ja tam szwabom nie wierzę.

Data: 2009-11-27 15:00:44
Autor: Karol
abc pisze:

> [...]
> 2005, "Mir ist diese Sorte Interview zuwider!"
>
> Zatem dzięki komu przetrwał Liebling niemiecką okupację i nie skończył w

Ja tam szwabom nie wierzę.

..a Polanski, mimo ze mu dali Niemcy w d**pe, a Polacy uratowali zycie, lezie
do nich i sie na Polakow zali.

--

Polański powinien uciec do Niemiec...