Polar Pro Trainer a wykres prędkości

Data: 2009-05-22 11:17:38
Autor: Marcin Jucha
Polar Pro Trainer a wykres prędkości
Witam!
Do tej pory używałem Polar Precision Performance, w skrócie wersję 4.
Teraz mam Polar Pro Trainer (5.) i taki problem:
Dawniej wykres prędkości miałem w km/h. Teraz w 5.0 pokazuje mi
zamiast prędkości tzw. tempo w min/km. Niestety nie mogę znaleźć opcji
zmieniającej takie wyświetlanie, a pomoc mi nie działa z winy
windowsa. Pomoże ktoś? :)

Pozdrawiam
Juhas

Data: 2009-05-22 14:29:21
Autor: Ramein
Polar Pro Trainer a wykres prędkości
Wszystko jest OK. Pomyliłeś tylko najprawdopodobniej tempo z
prędkością. Tempo jest podawane w min/km, a prędkość w km/h. Zmień
wyświetlanie z tempa na prędkość.
Druga możliwość to zmiana jednostek w zakładce Opcje/Właściwości osoby/
Jednostki. Program może wykryć je automatycznie zgodnie z ustawieniami
w zegarku bądź możesz je zmodyfikować samodzielnie.
PS. Tak przy okazji, proponuję Ci zalogowanie się na www.polarpersonaltrainer.com
gdzie rywalizujesz z ludźmi z całego świata w równych dyscyplinach.
Możliwość zawierania przyjaźni i dodatkowa motywacja - czyli
rywalizacja ;-))

Data: 2009-05-23 21:28:13
Autor: Wojtek
Marcin Jucha pisze:
[...]

Zaraz... albo masz na osi poziomej prędkość (jeżeli był włączony pomiar) albo czas...
łoco chodzi?

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-05-23 21:34:17
Autor: Wojtek
Wojtek pisze:
  Pomoże ktoś? :)

Zaraz... albo masz na osi poziomej prędkość (jeżeli był włączony pomiar) albo czas...

w morde, oczywiście pokręciłem - na poziomej albo czas albo dysntas!

Lekarstwem na Twoje dolegliwości będzie zmiana BIEGU na ROWER w ćwiczeniu.