Polar czy softshell na zimę

Data: 2010-11-11 01:55:45
Autor: #:-) gps
Polar czy softshell na zimę
W dniu 2010-11-10 22:46, deyoot@gmail.com pisze:
Witam wszystkich.
[...]
polecili? W czym jeĽdzicie zim±?

Moje do¶wiadczenia z softshellem nie s± najlepsze - nie s± przewiewne, to fakt, ale do szybkiej jazdy się nie nadaj±, bo się pocę. Ja mam polar z WindStopperem do takiej zimowej jazdy i to wydaje mi się najlepsza opcja. Ciepłotę reguluję warstwami pod spodem, a jak jest szczególnie wietrznie/zimno/mokro, dorzucam jeszcze PacLite na wierzch.
My¶lę, że nie możesz liczyć, że w zimę w ogóle się nie upocisz jad±c, pytanie jest tylko jak bardzo.

#:-)
gps

Data: 2010-11-11 11:21:19
Autor: szufla
Polar czy softshell na zim

Moje do¶wiadczenia z softshellem nie s± najlepsze - nie s± przewiewne,
to fakt, ale do szybkiej jazdy się nie nadaj±, bo się pocę. Ja mam polar z WindStopperem...

To softshell nie jest przewiewny a winstopper jest , tak ? Taka stawiasz teze.
Ludzie jak sie nie znacie to nie piszcie glupot. Materialow softshellowych jest bez liku. Sama membrana windstoppera tez moze byc przyklejona do jednej warstwy materialu albo wklejona miedzy 2 warstwy. WS jest bardziej wodoodporny, ale tez nie za dlugo.
Z reszta co napisales zgoda.
Wazny jest kroj zew odziezy i mozliwosc regulacji wentylacji przez suwaki, ale to raczej dla tych, ktorzy sie spiesza.

sz.

Data: 2010-11-11 11:37:19
Autor: atm
Polar czy softshell na zim

[...]

Czy to nie jest tak, ze WS w wielu wdziankach jest jedynie z przodu, tyl zas jest przewiewny?

Data: 2010-11-11 12:23:41
Autor: szufla
Polar czy softshell na zim

Czy to nie jest tak, ze WS w wielu wdziankach jest jedynie z przodu, tyl
zas jest przewiewny?

To prawda, dobre ciuchy rowerowe tak maja. Mozna tez wlozyc od przodu gazete jak zawodnicy na TdF :)

sz.

Data: 2010-11-11 12:52:07
Autor: atm
Polar czy softshell na zim

To prawda, dobre ciuchy rowerowe tak maja. Mozna tez wlozyc od przodu gazete
jak zawodnicy na TdF :)

sz.

Co polecacie: Bikeboard czy Magazyn Rowerowy? ;]

Data: 2010-11-12 02:57:47
Autor: #:-) gps
Polar czy softshell na zim
W dniu 2010-11-11 11:21, szufla pisze:
Moje do�wiadczenia z softshellem nie s� najlepsze - nie s� przewiewne,
to fakt, ale do szybkiej jazdy siďż˝ nie nadajďż˝, bo siďż˝ pocďż˝. Ja mam polar z
WindStopperem...

To softshell nie jest przewiewny a winstopper jest , tak ? Taka stawiasz
teze.
Ludzie jak sie nie znacie to nie piszcie glupot.

Ludziu, czy ty masz jakÄ…Ĺ› afazjÄ™?

Materialow softshellowych
ale to raczej dla tych, ktorzy sie spiesza.

Widzę, że cierpisz na syndrom "kupiłem se, więc musi być najlepsze".

Do autora wÄ…tku. Jak widzisz co osoba to wizja. Ale ma to uzasadnienie:
1. jak ktoś se kupił kurtkę za 1000 zyla, to choćby miał paść, nie powie ci, że to słabe jest
2. kaĹĽdy poci siÄ™ inaczej + kaĹĽdy jest inaczej odporny na temp.
3. kaĹĽdy jeĹşdzi innym tempem + inne dystanse + w innym celu
4. na ubraniach coś nam piszą, ale czy to jest to, czy chińska podróbka nie poznasz; poza tym chyba ulegamy manii ubrań "z systemem teaede" [to z reklamy proszku]

KrĂłtko:
- kup sobie coś - jak nie spasi, to kupisz sobie coś innego; tą drogą za 2 lata będziesz miał to, co ci potrzebne; niepotrzebne sprzedasz na Allegro

#:-)
gps

Data: 2010-11-12 10:28:20
Autor: szufla
Polar czy softshell na zim
Ludziu, czy ty masz jak±¶ afazję?

Afazje powiadasz, czy na pewno o to ci chodzilo ?:)

Widzę, że cierpisz na syndrom "kupiłem se, więc musi być najlepsze".

Ja mysle, ze za bardzo bierzesz do glowy :)

sz.

Data: 2010-11-11 13:31:49
Autor: ±ćęłń󶼿
Polar czy softshell na zimę
W HellyTechu (membrana).
Jak pod spód założę jeszcze windstopper, to się pocę, więc takiej kombinacji 1+1 unikam.
Ale bez membrany nie wyobrażam sobie na rowerze, przewiewa na wylot (podobnie w czapce staram się mieć windstopper).
Dobra bielizna syntetyczna i jazda, a po powrocie do pralki ;-)

-- -- -

| W czym jeĽdzicie zim±?

Polar czy softshell na zimę