Polar+irda+laptop z vista =działa :)

Data: 2011-01-01 21:08:48
Autor: Arek Bukalski
Polar+irda+laptop z vista =działa :)
witam
jakiś czas temu pojawiały się wątki o takim zestawie mianowicie, pulsometrze polar połaczonym z nieoryginalna irdą niedzialającym na laptopach z vistą.
niedawno kupilem laptopa i wiedząc że ten zestaw nie działa na lapku poprostu go nie instalowalem a treningi zgrywałem na kompa stacjonarnego, jednak któregoś razy pomyślalem że jednak spróbuje i o dziwo za pierwszym razem na laptopie to wszystko zadziałało.
ciekawi mnie dlaczego?czy to kwestia już bycia systemu vista dłuższy czas na rynku czy poprostu ja mam fuksa że mi to współpracuje.
a jak u was polarowców jest w tej kwestii?
pozdrawiam Arek

Data: 2011-01-01 21:59:50
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Polar+irda+laptop z vista =działa :) [ot]
Arek Bukalski, Sat, 1 Jan 2011 21:08:48 +0100, pl.rec.rowery:
vista

Absolutnie nic nie mam do powiedzenia z temacie, więc chciałem tylko
napisać, że znalazłeś jedyną dobrą stronę Visty. Zgłoś się z tym do
Microsoftu, może zaproponują Ci pracę w podobnym charakterze, ale odnośnie
zamierzchłego Windowsa ME? ;-))

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-01-01 22:07:14
Autor: Arek Bukalski

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:ongnkply63ry.dlgpedaluje.ile.moze...

[...]

każdy tak marudzi o tej viscie więc mi się to też udzieliło jak kupowałem laptopa i jakoś nie chciałem go z vistą, ale cena mnie przekonała i chcąc nie chcąc kupiłem. mimo że jakimś wybitnym specjalistą nie jestem to nie widzę powodów do narzekania na ten system, trochę jest może inny graficznie ale idzie sie przyzwyczaić. nie jest tak źle :)
pozdrawiam Arek

Data: 2011-01-01 22:10:12
Autor: Pastuch
Polar+irda+laptop z vista =działa :)
Witam!

O którym polarze dokładnie piszesz?

pozdrawiam
P.

Data: 2011-01-01 22:17:24
Autor: Arek Bukalski
Polar+irda+laptop z vista =działa :)

O którym polarze dokładnie piszesz?

S725x
pozdrawiam Arek

Data: 2011-01-02 11:26:48
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Polar+irda+laptop z vista =działa :)
U mnie zestaw S625X, IrDA i WinXP działał bez problemów.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Polar+irda+laptop z vista =działa :)