Połasiłam się na Dobre Konto i juz mnie w kulki robią!!!

Data: 2011-06-01 14:50:15
Autor: Marcin
Połasiłam się na Dobre Konto i juz mnie w kulki robią!!!
Albo ja jestem kopnięta albo nie  ale oto moje zakupy za kwiecień:

myślem że nie cztałos regulaminu

jk

Data: 2011-06-01 12:57:06
Autor:
Połasiłam się na Dobre Konto i juz mnie w kulki robią!!!
o to chodzi że czytałam ale skoro nie zwrócili to gdzie jest bład

czyli co należy się zwrot za mooje zakupy czy nie

Data: 2011-06-01 15:40:35
Autor: Marcin
Połasiłam się na Dobre Konto i juz mnie w kulki robią!!!
o to chodzi że czytałam ale skoro nie zwrócili to gdzie jest bład

doczytaj....

jk

Połasiłam się na Dobre Konto i juz mnie w kulki robią!!!