Polbak jest pojebany

Data: 2009-10-26 20:47:13
Autor: Damian Niusy
Polbak jest pojebany
Sory za słowa ale już ku... nie wytrzymałem.

Ten pojebany hujowy bank znowu mi zatrzymał przelew.  Dzwonią sobie do mnie do domu jak jestem w pracy. Nie mam tel. komórkowe może się to wydawać wam dziwne ale nie chcę mieć i już, a ten pojebany bank co przelew chcę ze mną gadać bo jak sobie jakiś zasmarkany konsultant nie pogada to przelewu nie puści i już.

A dzisiaj wysłałem kasę do BM na zakup akcji PGE i dupa bo te matoły wyślą go jutro a to już jest bo zabawie.

Nawet nie ma kogo zjebać osobiście bo pracownicy w oddziale akurat nie są niczemu winni tylko ten ich debilny system.

Ale jestem wkurwiony, to się chyba do gazet nadaje że bank mi każdy przelew zatrzymuje i każe się spowiadać. Jedna wielka kupa i tyle a nie bank.

Jakby mieli dobre zabezpieczenia to by dupami nie trzęśli i co chwila nie miał bym telefonów.

Data: 2009-10-26 15:54:12
Autor: witek
Polbak jest pojebany
Damian Niusy wrote:

A dzisiaj wysłałem

nie wysłałeś, tylko zleciłeś wysłanie.

kasę do BM na zakup akcji PGE i dupa bo te matoły
wyślą go jutro a to już jest bo zabawie.

A co mowi regulamin na temat terminów wykonania przelewów?

Data: 2009-10-26 21:21:11
Autor: wk
Polbak jest pojebany
Użytkownik "Damian Niusy" <bezznaczenia@interia.pl> napisał w wiadomości news:hc4uvp$15r$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A jest w umowie/regulaminie taki zapis, ze duze przelewy wymagaja potwierdzania telefonicznego?
Jesli poniosles z tego powodu strate, to moze zloz pisemna reklamacje z wnioskiem o wyrownanie poniesionych strat?
Jak strata jest duza to moze sad?

pozdrawiam, wk

Data: 2009-10-26 22:12:55
Autor: Damian Niusy
Polbak jest pojebany

A jest w umowie/regulaminie taki zapis, ze duze przelewy wymagaja
potwierdzania telefonicznego?

No właśnie że nie ma nic takiego a oni sie zasłaniaja względami jakiegoś bezpieczeństwa.

Jesli poniosles z tego powodu strate, to moze zloz pisemna reklamacje z wnioskiem o wyrownanie poniesionych strat?

Pewnie tak zrobię jak tylko akcje PGE wejdą na giełde i będe mogł wyliczyc swoje straty.

Data: 2009-10-26 16:30:07
Autor: witek
Polbak jest pojebany
Damian Niusy wrote:

A jest w umowie/regulaminie taki zapis, ze duze przelewy wymagaja
potwierdzania telefonicznego?

No właśnie że nie ma nic takiego a oni sie zasłaniaja względami jakiegoś bezpieczeństwa.

to jest bez znaczenia czy jest czy nie ma.

Wazne, zeby przelew poszedl w terminie okreslonym w regulaminie.
I nie jest to tożsame z "dzisiaj" i "najblizsza" sesją eliksir.

Jeśli w regulaminie nie ma, zapisu o potwierdzaniu, to taki przelew musi wyjsc niezaleznie do tego czy sie do ciebie dodzwonią czy nie.
jeśli zapis jest, to przelewu mogliby nie puscic w ogole zaslaniajac sie regulaminem, ze taki przelew wymaga potwierdzenia.

Jesli poniosles z tego powodu strate, to moze zloz pisemna reklamacje z wnioskiem o wyrownanie poniesionych strat?

Pewnie tak zrobię jak tylko akcje PGE wejdą na giełde i będe mogł wyliczyc swoje straty.

raczej bedziesz się mógł pobujać jeśli przelew wyszedl w terminie.
Pozniej, ale w terminie.

Data: 2009-10-26 22:28:42
Autor: Titus Atomicus
Polbak jest pojebany
In article <hc50br$jo9$1@news.onet.pl>, "wk" <jozin@z.bazin> wrote:

> [...]

Jesli poniosles z tego powodu strate, to moze zloz pisemna reklamacje z wnioskiem o wyrownanie poniesionych strat?

Hm, ja kombinowalem zeby sobie zalozyc konto w Polbanku tylko po to, zeby wyplacic jakies 2000zl w Sudanie za 2 miesiace.
Ale to chyba nienajlepszy pomysl...?

TA

Data: 2009-10-26 22:32:19
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Polbak jest pojebany

Hm, ja kombinowalem zeby sobie zalozyc konto w Polbanku tylko po to, zeby wyplacic jakies 2000zl w Sudanie za 2 miesiace.
Ale to chyba nienajlepszy pomysl...?

Właśnie całkiem dobry. Ich rachunek oszczędzający właśnie do tego się
znakomicie nadaje. I chyba tylko do tego... :-)

--
MiCHA

Data: 2009-10-26 22:34:26
Autor: zlotowinfo
Polbak jest pojebany
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości news:hc54h3$ep2$1inews.gazeta.pl...

[...]

jak mu zablokują po jednej transakcji to się nie ucieszy
a polskiej komórki chyba nie weźmie by czekać na telefon od nich

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-10-26 14:43:19
Autor: mic49
Polbak jest pojebany
A swoją drogą - to chyba nie jest rozsądne wysyłać pieniądze z innego
banku dzisiaj licząc, że jeszcze dzisiaj dotrą do innego banku...
takie rzeczy robi się kilka dni wcześniej, bo - jak na pewno wiesz -
to, że przelewy najczęsciej idą kilka do kilkunastu godzin nie znaczy,
że tak zawsze być musi. I tym bardziej, jeśli idzie to do BM, gdzie
księgowanie może być różne. W przypadku takich poważnych kroków jak
oferta publiczna - robo się to wcześniej i tyle.

Swoją drogą: jakie telefony podałeś do kontaktu z bankiem?

Michał

Data: 2009-10-26 22:58:21
Autor: Damian Niusy
Polbak jest pojebany

[...]

Widzisz kasa duża to nie chciałem aby leżała te parę dni w BM. Oferta była
zrobiona specjalnie na wtorek aby w poniedziałek ludziska kasę przysłali. Z
innego banku kasa dotarła bez problemu i to nawet II sesja elixiru.

Jak pisałem telefon stacjonarny, prywatnej komórki nie ma tylko służbową i
tego numeru nie podawałem. Nikt nie mówił ze będą do mnie co chwila
wydzwaniać

Damian

Data: 2009-10-26 22:42:43
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Polbak jest pojebany
zlotowinfo wrote:

[...]

Ale w zasadzie tą kartę bierze się po to, by... dokonać jednej
transakcji - czyli wypłaty dużej kwoty w obcej walucie. Małych kwot się
nie opłaca... :-)

--
MiCHA

Data: 2009-10-27 16:30:35
Autor: Titus Atomicus
Polbak jest pojebany
In article <hc54h3$ep2$1@inews.gazeta.pl>,
 Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl> wrote:

> [...]

Właśnie całkiem dobry. Ich rachunek oszczędzający właśnie do tego się
znakomicie nadaje. I chyba tylko do tego... :-)

No dobra. Wlasnie zalozylem rachunek.
Operacja ta trwala prawie 2 godziny. Na szczescie bylem jedynym klientem.

TA

Data: 2009-10-27 20:08:13
Autor: Damian Niusy
Polbak jest pojebany

No dobra. Wlasnie zalozylem rachunek.
Operacja ta trwala prawie 2 godziny. Na szczescie bylem jedynym klientem.

Ile 2 godziny. Super.  Dobrze że byłeś jedynym klientem po kolejny który by czekał chyba by wściekł.
Ja jak wchodzę do banku przeważnie o godzinie 17 i widzę że jest tylko 1 pracownik i obsługuje petenta to obracam się na pięcie i wychodzę. I załatwiam 1 sprawę już 2 tygodnie :)

Damian

Data: 2009-10-27 22:56:13
Autor: Titus Atomicus
Polbak jest pojebany
In article <hc7gj9$ir5$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 "Damian Niusy" <bezznaczenia@interia.pl> wrote:

> [...]

Ja jak wchodzę do banku przeważnie o godzinie 17 i widzę że jest tylko 1 pracownik i obsługuje petenta to obracam się na pięcie i wychodzę. I załatwiam 1 sprawę już 2 tygodnie :)

A, to bylo moje drugie podejscie. Poprzednio byla przede mna jedna osoba. Plus obslugiwana. Wyszedlem po 20 minutach, bo nic sie nie ruszalo.
Ale nie wiedzialem ze to moze trwac 2 godziny.

TA

Data: 2009-10-27 20:52:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polbak jest pojebany

Titus_Atomicus  Titus_Atomicus-FB1103.16303527102009@news.onet.pl

Operacja ta trwala prawie 2 godziny.

Pewnie podobałeś się bankierce -- chciała przyjrzeć się Tobie. :)

Data: 2009-10-27 20:54:31
Autor: Adam Sito
Polbak jest pojebany
No dobra. Wlasnie zalozylem rachunek.
Operacja ta trwala prawie 2 godziny. Na szczescie bylem jedynym klientem.

I tak dobrze, ja ostatnio zakładałem rachunek przez 2 dni. Tzn. założenie nawet pani poszło z łatwością, ale potem oświadczyła mi że kart do bankomatu i kopert z kodami do bankowości elektronicznej zabrakło i nie wiadomo kiedy dowiozą. Tak ze miałem rachunek, ale niewiele mogłem z nim zrobić... (o/Słupsk)

--
AS __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4548 (20091027) __________

Data: 2009-10-27 14:32:15
Autor: sorden
Polbak jest pojebany

Hm, ja kombinowalem zeby sobie zalozyc konto w Polbanku tylko po to,
zeby wyplacic jakies 2000zl w Sudanie za 2 miesiace.
Ale to chyba nienajlepszy pomysl...?

A czemu akurat Polbank ?
Ja wyplacalem ostatnio Aliorem za granica i wychodzi lepiej!

--
in

Data: 2009-10-27 21:39:34
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Polbak jest pojebany
sorden wrote:

[...]

Tylko przy małych kwotach.

--
MiCHA

Data: 2009-10-28 13:32:33
Autor: sorden
Polbak jest pojebany
Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

A czemu akurat Polbank ?
Ja wyplacalem ostatnio Aliorem za granica i wychodzi lepiej!

Tylko przy małych kwotach.

Przy każdych.Alior niepobiera prowizji z bankomatóww polsce i na świecie.
Natomiast przelicznik walutowy z CZK na PLN poleciał po kursie
miedzybankowym (VISA).

--
in

Data: 2009-10-28 17:54:55
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Polbak jest pojebany
sorden wrote:

A czemu akurat Polbank ?
Ja wyplacalem ostatnio Aliorem za granica i wychodzi lepiej!
Tylko przy małych kwotach.

Przy każdych.Alior niepobiera prowizji z bankomatóww polsce i na świecie.

Zgadza się.

Natomiast przelicznik walutowy z CZK na PLN poleciał po kursie
miedzybankowym (VISA).

Regulamin twierdzi co innego.

--
MiCHA

Data: 2009-10-28 20:19:28
Autor: sorden
Polbak jest pojebany

sorden wrote:

[...]

0,1629 PLN na dzien 17.10.2009 za 1CZK wyszlo. Przypuszczalnie nie
korzystaja z VISY (karta MAESTRO),ale wychodzi podobnie i bardzo
korzystnie. Co jest w regulaminie, bo nei czytalem ;) ?

--
in

Data: 2009-10-28 23:08:31
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Polbak jest pojebany
sorden wrote:

[...]

A nie łaska przeczytać *przed* podpisaniem umowy? :-)

--
MiCHA

Data: 2009-10-28 23:48:02
Autor: sorden
Polbak jest pojebany
Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

A nie łaska przeczytać *przed* podpisaniem umowy? :-)

Zaryzykowałem.. ;)

--
in

Data: 2009-10-27 22:47:02
Autor: Mithos
Polbak jest pojebany
sorden pisze:
A czemu akurat Polbank ?

Jak czytam co tu niektórzy opowiadają o Polbanku to się zastanawiam czy ktoś ich zmusza do posiadania tam produktów ? Przecież nie są one aż tak rewelacyjne.

Ciekawe co mnie by spotkało w Polbanku zakładając moje szczęście do doradców i banków :)

--
Mithos

Data: 2009-10-28 18:18:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polbak jest pojebany

"Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:hc7pos$smd$1news.onet.pl...

Jak czytam co tu niektórzy opowiadają o Polbanku to się zastanawiam czy ktoś ich zmusza do posiadania tam produktów ? Przecież nie są one aż tak rewelacyjne.

Mnie zmusza to:

 -- karty bankomatowe za free
 -- możliwość pobierania za free z bankomatów Euronetu,
    a te stoją na przykład w galeriach handlowych
 -- mocne oszczędności z dzienną kapitalizacją
 -- niezły podgląd via net. :)

Data: 2009-10-28 23:30:19
Autor: Titus Atomicus
Polbak jest pojebany
In article <hc9v2g$ah6$1@inews.gazeta.pl>,
 "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

> [...]

> Jak czytam co tu niektórzy opowiadają o Polbanku to się zastanawiam czy > ktoś ich zmusza do posiadania tam produktów ? Przecież nie > są one aż tak rewelacyjne.

[...]
 -- mocne oszczędności z dzienną kapitalizacją
Oprocentowanie rachunku podstawowego - 0%

 -- niezły podgląd via net. :)
?
No chyba ze sie tylko Windows uzywa. I to na jednym kompie.

TA

Data: 2009-10-28 23:52:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polbak jest pojebany

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world Titus_Atomicus-7865DF.23301928102009@news.onet.pl

 -- mocne oszczędności z dzienną kapitalizacją

Oprocentowanie rachunku podstawowego - 0%

Nie... Jest oprocentowanie... Później przysyłają książeczki ;) wyciągów...
Bo przy kapitalizacji dziennej i kilkudniowej histori na jedną kartkę
jest tego sporo...

 -- niezły podgląd via net. :)
?
No chyba ze sie tylko Windows uzywa. I to na jednym kompie.

Dlaczego na jednym? I co ma do tego Windows?
Podglądać możesz z wielu kompów i z różnych systemów.
Tyle tylko, że żadnej operacji nie możesz wykonać... :)

Ale co Ty -- chirurg jesteś, aby operować? ;)

-=-

BTW -- właśnie opróżniłem oszczędnie oszczędne konto ze środków.
Zostawiłem jedynie zewnętrza. Jutro ma do mnie przybyć delegacja
z odległych krajów... Mam dostać między innymi kartę bezprzewodową
do Wifi i statyw. :) Do tego ładowarkę (kiedyś byłem pewny, że te
ładowarki malują wykresy; zamówiłem najlepszą, ale wykresów to coś
nie rysuje) i akumulatorki Eneloopy... Mają mi dać 2 gratisowo...
Zobaczymy, czy dadzą... Najgorsze jest to, że nie dadzą mi watomierza...
Gdy ostatnim razem składałem zamówienie (nie doszło do skutku, bo
chorowałem na oskrzela) watomierz był na stanie... Teraz nie ma...
A szkoda -- warto wiedzieć, ile co pobiera elektryczności...

Data: 2009-10-29 01:20:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polbak jest pojebany

"Eneuel Leszek Ciszewski" hcahur$1g9$1@inews.gazeta.pl

BTW -- właśnie opróżniłem oszczędnie oszczędne konto ze środków.
Zostawiłem jedynie zewnętrza.

Coś jednak poszło nie tak, jak powinno było iść...

   Opis transakcji              Wartość        Opis transakcji                 Wartość
   Bieżące saldo                PLN 524,20     Nierozliczone transakcje        PLN 0,00
   Przyznany limit kredytowy    PLN 0,00       Dostępne środki                 PLN 524,20

   Nr rachunku (w formacie NRB) XX 2340 0009 XXXX XXXX XXXX XXXX  Kwota limitu PLN 0,00

Czyli chyba jednak nie pobrałem nic w bankomacie... A przecież muszę czymś zapłacić kurierowi...
Cholera... Oops... Przepraszam... Zmyliło mnie... Myślałem, że bankomat wydał mi 520 złotych...
Mam pokwitowanie... Nawet banknoty... A tu takie coś -- to tylko iluzja... Qrdeaux -- czym ja
zapłacę kurierowi? BTW -- przesyłka akurat opiewa na 524 złote z groszami... Czyżby podglądali? ;)

-=-

A poważniej... Właśnie zobaczyłem, że na racjonalnie oszczędnym jest raptem 425,
więc można tam lać 680 złych, aby Marek nie dostał ani grosza... :) Poniekąd
słusznie -- co komu po pięciu stówach podręcznego? ;) Mnie nawet ten głupoland
już bawi. :) Markowe belki, codzienna kapitalizacja na mocnych i nocnikowa na
aliornych...

   2485*365/(31*425)=68,8444022770398

Spr...

   680*425/12=24083,3333333333

Szkoda, że tylko 425, a nie 5, ale dobrze, że choć na mocnych jest
te 65 do 5 tałzenów i 5 dla kwoty wychodzącej [za mąż?] ponad 5 tałzenów...

Data: 2009-10-27 07:52:08
Autor: P.
Polbak jest pojebany
Damian Niusy <bezznaczenia@interia.pl> napisał(a): [..]

Powyżej jakiej mniej więcej kwoty uznają przelew za "duży" i wymagający potwierdzenia? Też się zastanawialem nad założeniem tam konta, ale nie chciałbym mieć takich jazd że przy każdym przelewie d*** zawracają.

Data: 2009-10-27 20:09:34
Autor: Damian Niusy
Polbak jest pojebany

[..]

Powyżej jakiej mniej więcej kwoty uznają przelew za "duży" i wymagający
potwierdzenia? Też się zastanawialem nad założeniem tam konta, ale nie
chciałbym mieć takich jazd że przy każdym przelewie d*** zawracają.

Z tego co mi tłumaczyli nie ma jakiegoś większego znaczenia system po prostu wyznacza jaki przelew sprawdzić.

Data: 2009-10-27 21:40:50
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Polbak jest pojebany
Damian Niusy wrote:

[...]

No i - jak widać - system Cię nie lubi... :-(

--
MiCHA

Data: 2009-10-27 08:34:51
Autor: Grzego
Polbank ..dane osobowe, reklamacja.

[...]

    Złożyłem reklamację ws nagabywania o dane osobowe przez
osoby podające się za pracownika Polbanku, dla mnie nieznanych.
Po 32 dniach otrzymalem odpowiedź, że "podjęli dodatkowe czynności
wyjaśniające i termin rozpatrzenia reklamacji zostanie wydłużony".

Polbak jest pojebany