Polbank

Data: 2009-04-06 00:38:17
Autor: animka
Polbank
Po ilu dniach Polbank księguje wpłatę na karte kredytową?
Pozwiedzmy, że termin spłaty jest na 30-stego każdego m-ca. Wpłata wpłynęła do Polbanku 24-25-go marca, więc o wiele dni wcześniej, a Polbank to zaksięgował dopiero 4-go  kwietnia. Jeśli już Polbank trzyma te pieniadze na swoim koncie do czasu terminu spłaty, to uważam, że 31-go marca to powinno być już zaksięgowane, no góra 1 kwietnia. Bardzo mi się to nie podoba.

--
animka

Data: 2009-04-06 06:15:24
Autor: kb
Polbank
animka wrote:
[...]

Skoro tak to pewnie naliczyli Ci odsetki - a wiec skladaj reklamacje. Mozesz dolaczyc dane z przelewu wychodzacego - eliksirem powinno dojsc max 24 lub 48 godzin - bez wzgledu na rodzaj banku - pozniej nalezy Ci sie odszkodowanie (ktorys bank zawinil - albo wychodzacy, albo ksiegujacy - musisz tylko znalesc ktory). O ile znam Polbank to u nich jest wina... wiec bedzie latwo.

Data: 2009-04-05 22:29:19
Autor: BK
Polbank
On Apr 6, 6:15 am, kb <krzysztof{No-SPAAM}bo...@gazeta.pl> wrote:
animka wrote:
> [...]

Mozesz dolaczyc dane z przelewu wychodzacego - eliksirem powinno dojsc
max 24 lub 48 godzin - bez wzgledu na rodzaj banku - pozniej nalezy Ci

To pokaz mi w umowie gdzie masz zapis o tym, ze przelewy ida maks 24h,
ze chcesz sie domagac odszkodowania? ;-)

Data: 2009-04-06 15:02:26
Autor: animka
Polbank
kb pisze:

[...]

Na wyciągu było wpłać chociaż 30 zł. Wpłaciłam jakiś tydzień wcześniej 50 zł.(przed terminem na 30) i zaksiegowali dopiero w sobotę. W rezultacie 5,50 na minusie (ponad limit) i zaraz jadę do tego banku wplacić.

--
animka

Data: 2009-04-06 07:46:37
Autor: Robert Kois
Polbank
Dnia Mon, 06 Apr 2009 00:38:17 +0200, animka napisał(a):

[...]

Pytanie czy na pewno wpłyneło 24-25.03. I jakim cudem termin spłaty masz
zawsze na 30? Okres rozliczeniowy może ci się tak kończyć. O ile taki
termin wpłaty będziesz miała na wyciągu to reklamuj. Jeżeli patrzysz po tym
co pokazuje ich system internetowy ... to poczekaj na wyciąg :).

Mi aktualnie nie zaksięgowali jednej transakcji od półtora tygodnia,
pytanie czy to bank zgubił czy sklep jeszcze nie rozliczył :).

--
Kojer

Data: 2009-04-06 14:40:54
Autor: animka
Polbank
Robert Kois pisze:
[...]

Na pewno. Przelew z banku do banku idzie 1, góra 2 dni.

I jakim cudem termin spłaty masz
zawsze na 30?

Tak ustalilam z bankiem.

Okres rozliczeniowy może ci się tak kończyć. O ile taki
termin wpłaty będziesz miała na wyciągu to reklamuj. Jeżeli patrzysz po tym
co pokazuje ich system internetowy ... to poczekaj na wyciąg :).

Skoro księgują to chyba automatycznie jest to/powinno być na stronie internetowej Polbanku.

Mi aktualnie nie zaksięgowali jednej transakcji od półtora tygodnia,
pytanie czy to bank zgubił czy sklep jeszcze nie rozliczył :).

Pewnie jeszcze ze sklepu nie dotarło.

--
animka

Data: 2009-04-06 16:16:17
Autor: Robert Kois
Polbank
Dnia Mon, 06 Apr 2009 14:40:54 +0200, animka napisał(a):

I jakim cudem termin spłaty masz zawsze na 30?
Tak ustalilam z bankiem.

Znaczy co ustaliłaś z bankiem? Bo standardowo ustala się w umowie dzień
wystawienia wyciągu czyli koniec okresu rozliczeniowego. Do tego dolicza
się grace period i to dopiero jest data spłaty.

A jak przelew wpłynął po tygodniu to reklamuj w banku.

--
Kojer

Data: 2009-04-06 19:16:26
Autor: animka
Polbank
Robert Kois pisze:
[...]

Ok, później sprawdzę.

A jak przelew wpłynął po tygodniu to reklamuj w banku.

Jutro zadzwonię na infolinię i zapytam kiedy wpłynął przelew i którego dnia go zaksięgowali.
Na stronie Polbanku w karcie kredytowej zauważyłam, że zaksięgowali dopiero 3 czy 4-go, a od dnia 25 to trochę sporo tych dni upłynęło.

--
animka

Data: 2009-04-06 09:21:54
Autor: krzysztofsf
Polbank
animka pisze:
[...]

A masz to juz na wyciagu papierowym?
Bo jesli tylko podglad internetowy salda KK to nie mozna nim sie zbytnio sugerowac.

Data: 2009-04-06 13:48:36
Autor: Olgierd
Polbank
Dnia Mon, 06 Apr 2009 09:21:54 +0200, krzysztofsf napisał(a):

A masz to juz na wyciagu papierowym?
Bo jesli tylko podglad internetowy salda KK to nie mozna nim sie zbytnio
sugerowac.

Ale tam jest też przecież saldo z ostatniego wyciągu pokazane.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-04-06 16:07:49
Autor: krzysztofsf
Polbank
Olgierd pisze:
[...]

Chodzilo o date ksiegowania wplaty, ktora autorka ustalila na podstawie chwili, gdy zobaczyla wplyw na podgladzie internetowym - ktory moze byc opozniony w stosunku do rzeczywistego ksiegowania.

Data: 2009-04-06 19:19:20
Autor: animka
Polbank
krzysztofsf pisze:
Olgierd pisze:

Chodzilo o date ksiegowania wplaty, ktora autorka ustalila na podstawie chwili, gdy zobaczyla wplyw na podgladzie internetowym - ktory moze byc opozniony w stosunku do rzeczywistego ksiegowania.

Pewnie masz rację, ale każdy ma prawo widzieć rzetelne operacje i informacje. Nawet na stronie internetowej swojej karty.

--
animka

Data: 2009-04-06 19:25:35
Autor: animka
Polbank
Olgierd pisze:
[...]

Jest. I co z tego jak dopiero w sobotę zobaczylam, że mi jakieś odsetki doliczyli. Musiałam dzisiaj jechać do Polbanku i dopłacać, żeby się nie denerwować.

--
animka

Data: 2009-04-06 14:42:47
Autor: animka
Polbank
krzysztofsf pisze:

A masz to juz na wyciagu papierowym?
Bo jesli tylko podglad internetowy salda KK to nie mozna nim sie zbytnio sugerowac.

Wyciąg przyjdzie gdzieś w połowie kwietnia na 30 kwietnia.

--
animka

Polbank