Polbank

Data: 2009-04-06 06:15:24
Autor: kb
Polbank
animka wrote:
Po ilu dniach Polbank księguje wpłatę na karte kredytową?
Pozwiedzmy, że termin spłaty jest na 30-stego każdego m-ca. Wpłata wpłynęła do Polbanku 24-25-go marca, więc o wiele dni wcześniej, a Polbank to zaksięgował dopiero 4-go  kwietnia. Jeśli już Polbank trzyma te pieniadze na swoim koncie do czasu terminu spłaty, to uważam, że 31-go marca to powinno być już zaksięgowane, no góra 1 kwietnia. Bardzo mi się to nie podoba.

Skoro tak to pewnie naliczyli Ci odsetki - a wiec skladaj reklamacje. Mozesz dolaczyc dane z przelewu wychodzacego - eliksirem powinno dojsc max 24 lub 48 godzin - bez wzgledu na rodzaj banku - pozniej nalezy Ci sie odszkodowanie (ktorys bank zawinil - albo wychodzacy, albo ksiegujacy - musisz tylko znalesc ktory). O ile znam Polbank to u nich jest wina... wiec bedzie latwo.

Data: 2009-04-05 22:29:19
Autor: BK
Polbank
On Apr 6, 6:15 am, kb <krzysztof{No-SPAAM}bo...@gazeta.pl> wrote:
animka wrote:
> [...]

Mozesz dolaczyc dane z przelewu wychodzacego - eliksirem powinno dojsc
max 24 lub 48 godzin - bez wzgledu na rodzaj banku - pozniej nalezy Ci

To pokaz mi w umowie gdzie masz zapis o tym, ze przelewy ida maks 24h,
ze chcesz sie domagac odszkodowania? ;-)

Data: 2009-04-06 15:02:26
Autor: animka
Polbank
kb pisze:

[...]

Na wyciągu było wpłać chociaż 30 zł. Wpłaciłam jakiś tydzień wcześniej 50 zł.(przed terminem na 30) i zaksiegowali dopiero w sobotę. W rezultacie 5,50 na minusie (ponad limit) i zaraz jadę do tego banku wplacić.

--
animka

Polbank