Polbank

Data: 2009-04-06 09:21:54
Autor: krzysztofsf
Polbank
animka pisze:
Po ilu dniach Polbank księguje wpłatę na karte kredytową?
Pozwiedzmy, że termin spłaty jest na 30-stego każdego m-ca. Wpłata wpłynęła do Polbanku 24-25-go marca, więc o wiele dni wcześniej, a Polbank to zaksięgował dopiero 4-go  kwietnia. Jeśli już Polbank trzyma te pieniadze na swoim koncie do czasu terminu spłaty, to uważam, że 31-go marca to powinno być już zaksięgowane, no góra 1 kwietnia. Bardzo mi się to nie podoba.

A masz to juz na wyciagu papierowym?
Bo jesli tylko podglad internetowy salda KK to nie mozna nim sie zbytnio sugerowac.

Data: 2009-04-06 13:48:36
Autor: Olgierd
Polbank
Dnia Mon, 06 Apr 2009 09:21:54 +0200, krzysztofsf napisał(a):

A masz to juz na wyciagu papierowym?
Bo jesli tylko podglad internetowy salda KK to nie mozna nim sie zbytnio
sugerowac.

Ale tam jest też przecież saldo z ostatniego wyciągu pokazane.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-04-06 16:07:49
Autor: krzysztofsf
Polbank
Olgierd pisze:
[...]

Chodzilo o date ksiegowania wplaty, ktora autorka ustalila na podstawie chwili, gdy zobaczyla wplyw na podgladzie internetowym - ktory moze byc opozniony w stosunku do rzeczywistego ksiegowania.

Data: 2009-04-06 19:19:20
Autor: animka
Polbank
krzysztofsf pisze:
Olgierd pisze:

Chodzilo o date ksiegowania wplaty, ktora autorka ustalila na podstawie chwili, gdy zobaczyla wplyw na podgladzie internetowym - ktory moze byc opozniony w stosunku do rzeczywistego ksiegowania.

Pewnie masz rację, ale każdy ma prawo widzieć rzetelne operacje i informacje. Nawet na stronie internetowej swojej karty.

--
animka

Data: 2009-04-06 19:25:35
Autor: animka
Polbank
Olgierd pisze:
[...]

Jest. I co z tego jak dopiero w sobotę zobaczylam, że mi jakieś odsetki doliczyli. Musiałam dzisiaj jechać do Polbanku i dopłacać, żeby się nie denerwować.

--
animka

Data: 2009-04-06 14:42:47
Autor: animka
Polbank
krzysztofsf pisze:

A masz to juz na wyciagu papierowym?
Bo jesli tylko podglad internetowy salda KK to nie mozna nim sie zbytnio sugerowac.

Wyciąg przyjdzie gdzieś w połowie kwietnia na 30 kwietnia.

--
animka

Polbank