Data: 2010-08-13 18:31:31 | |
Autor: witrak() | |
Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą | |
Jak to zrobić w systemie on-line ?
Oficjalna odpowiedź Polbanku: NIE DA SIĘ. Jeżeli chcemy anulować źle zlecony w piątek przelew powiedzmy na wtorek, to mamy dużą szansę, że tego się nam nie uda zrobić, ponieważ jedyny sposób to zlecenie off-line: trzeba napisać maila pocztą wewnętrzną z podaniem wszystkich szczegółów i bank gwarantuje, że w ciągu *3 dni roboczych* takie polecenie zrealizuje. Zleciłem na wtorek. Klops. Być może nawet gdy data realizacji przypadałaby w środę, też mógłby być klops. Myślałem, że w Polbanku mają konta. Myliłem się :-( witrak() |
|
Data: 2010-08-13 18:35:47 | |
Autor: Bolek | |
Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą | |
Jeżeli chcemy anulować źle zlecony w piątek przelew powiedzmy na Rozwiązanie doraźne: postaraj się, żeby konto było puste we wtorek to przelew nie pójdzie. Potem zmień bank. Bolek |
|
Data: 2010-08-13 18:36:40 | |
Autor: Damian Niusy | |
Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą | |
Przelej w poniedziałek kasę na inny swój rachunek w Polbanku i po problemie
Damian |
|
Data: 2010-08-13 19:09:27 | |
Autor: witrak() | |
Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą | |
Damian Niusy wrote:
Przelej w poniedziałek kasę na inny swój rachunek w Polbanku i po problemie Tak zrobiłem. Ale wcześniej złożyłem reklamację (a) że nie ma podstawowej funkcjonalności (b) że wprowadzają klientów w bląd nie informując, że część operacji jest off-line... witrak() |
|
Data: 2010-08-13 19:23:41 | |
Autor: witrak() | |
Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą | |
Damian Niusy wrote:
Przelej w poniedziałek kasę na inny swój rachunek w Polbanku i po problemie W uzupełnieniu: Nie całkiem po problemie, ponieważ zlecenie dla którego nie ma pokrycia nie wygasa niezwłocznie. Po pierwsze jest wielokrotnie (ca co półtorej godziny) sprawdzane i jeśli kasa się pojawi to jest wykonywane. Po drugie (podobno) próby wykonania są dokonywane (ale już nie wiem, czy tak samo często) w dniach następnych (wieść niesie że przez tydzień...). To byłoby naprawdę sympatyczne, gdyby jasno było opisane w systemie (helpy mają, ale dziurawe - co potrzebne, np. lista znaków niedozwolonych w polu, to nie napisane...). Inny kwiatek: nie można zdefiniować odbiorcy, jeśli docelowe konto jest kontem technicznym polbankowej karty kredytowej - system sygnalizuje, że numer konta jest błędny. W Polbanku spłacić samodzielnie polbankową KK można tylko spec-przelewem, który ma to do siebie, że zdejmuje kasę dzień wcześniej (pomijając już to, że są jego odrębne rodzaje, zależnie od tego czy karta jest własna, czy cudza). Pozdr. witrak() |
|
Data: 2010-08-13 19:41:17 | |
Autor: Damian Niusy | |
Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą | |
Dobrze wiedzieć że to tak dziwnie działa. W sumie to mnie już nic w tym banku nie zdziwi, bo nawet pracownicy mają z tym greckim systemem problemy. Co bym nie załatwiał w tym banku to za pierwszym razem nigdy nie działa. Nawet głupie podpięcie 2 rachunku do karty trwało 4 dni aby działało w 100%. W bankomacie rachunek był widoczny ale ani wpłaty ani wypłaty nie działały. Dopiero po telefonie na infolinie i kolejnej wizycie w oddziale udało się. Damian |
|
Data: 2010-08-15 17:53:44 | |
Autor: xbartx | |
Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą | |
Dnia Fri, 13 Aug 2010 19:23:41 +0200, witrak() napisaĹ(a):
Inny kwiatek: nie moĹźna zdefiniowaÄ odbiorcy, jeĹli docelowe konto jest W sekcji pĹatnoĹci jest chyba opcja spĹaty innej kk w Polbanku, wiÄc trzeba to wybraÄ. System jest jaki jest trzeba siÄ po prostu z nim zapoznaÄ i albo zaakceptowaÄ jego sposĂłb dziaĹania, albo zmieniÄ bank i tyle. -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2010-08-22 16:47:43 | |
Autor: witrak() | |
Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą | |
xbartx wrote:
Dnia Fri, 13 Aug 2010 19:23:41 +0200, witrak() napisał(a): Zauważyłeś, że spłata karty nie może być z datą przyszłą ? Pole data jest, ale nie da się zmienić wpisanej tam przez system wartości. System jest jaki jest trzeba się po prostu z nim zapoznać i albo zaakceptować jego sposób działania, albo zmienić bank i tyle. Nie prosiłem o poradę (zwłaszcza, jeśli doradca sam wie mniej...), tylko informowałem tych, co jeszcze nie wiedzą. witrak() |
|
Data: 2010-08-26 10:48:26 | |
Autor: xbartx | |
Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą | |
Dnia Sun, 22 Aug 2010 16:47:43 +0200, witrak() napisaĹ(a):
ZauwaĹźyĹeĹ, Ĺźe spĹata karty nie moĹźe byÄ z datÄ przyszĹÄ ? Pole data PowtĂłrzÄ: System jest jaki jest. Trzeba siÄ po prostu z nim zapoznaÄ i albo zaakceptowaÄ jego sposĂłb dziaĹania, albo zmieniÄ bank i tyle. Nie prosiĹem o poradÄ (zwĹaszcza, jeĹli doradca sam wie mniej...), tylko A to strasznie przepraszam, maestro. -- xbartx |
|