Polbank Has硂 jednorazowe

Data: 2010-04-16 22:12:27
Autor: Damian Niusy
Polbank Has硂 jednorazowe
Witam,

Czy po przej禼iu na "has砤 jednorazowe" w Polbanku jest mo縧iwo舵 p蠹niejszego wr骳enia do certyfikatu ?

Pozdrawiam
Damian

Data: 2010-04-16 16:32:40
Autor: ToRo999
Polbank Has硂 jednorazowe
On 16 Kwi, 22:12, "Damian Niusy" <bezznacze...@poczta.onet.pl> wrote:
Witam,

Czy po przej ciu na "has a jednorazowe" w Polbanku jest mo liwo
p niejszego wr cenia do certyfikatu ?

Pozdrawiam
Damian

Jest mozliwosc zostania przy certyfikacie + haslo jednorazowe.

Ja np. na jednym komputerze uzywam certyfikatu, na innych hasel
jednorazowych. Nie wiem od jak dawna ale certyfikat dziala nawet pod
Opera, przyznam ze jestem pozytywnie zaskoczony zmianami bo wczesniej
posiadanie 1 certyfikatu bylo nadwyraz upierdliwe...

Gdybys mial zamiar pytac jak dziala certyfikat + haslo sms to
odpowiadam:
- mozesz aktywowac hasla sms bez usuwania certyfikatu
- przy probie wyslania przelewu odpala sie java
a) znajdzie certyfikat to musisz go potwierdzic
b) nie znajdzie certyfikatu to mozesz wygenerowac haslo sms

To cala filozofia ;-)

Data: 2010-04-17 07:58:12
Autor: Damian Niusy
Polbank Haslo jednorazowe
Witam,

[...]

To jest nawet super rozwiazanie :)

Dzieki

Pozdrawiam
Damian

Data: 2010-04-17 10:58:29
Autor: Damian Niusy
Polbank Haslo jednorazowe
Witam

Mam jeszcze jedno pytanko.

Od jakiegos czasu mam taki problem ze podczas wysylania przelewu gdy
system prosi o certyfikat to za pierwszym razem mam informacje ze nie
mam certyfikat體 i dopiero gdy zrobie drugi raz przelew to
system widzi ten certyfikat.

Jak teraz sobie aktywowalem hasla jednorazowe to przy 1 przelewie
system wysyla sms a przy drugim widzi juz certyfikat i go uzywa. Ktos
sie spotkal z czyms takim ?

Pozdrawiam
Damian

Data: 2010-04-17 15:25:20
Autor: jureq
Polbank Haslo jednorazowe
Dnia Sat, 17 Apr 2010 10:58:29 +0200, Damian Niusy napisa艂(a):

Jak teraz sobie aktywowalem hasla jednorazowe to przy 1 przelewie system
wysyla sms a przy drugim widzi juz certyfikat i go uzywa. Ktos sie
spotkal z czyms takim ?

Tak. Odczekaj 5 sekund po pojawieniu si臋 k艂贸dki zanim wci艣niesz ten przycisk.

Data: 2010-04-17 18:44:10
Autor: Damian Niusy
Polbank Haslo jednorazowe
Cze艣膰

[...]

Chyba jednak nie mia艂e艣 takie samego problemu.

Mam certyfikat czyli system powinien w pierwszej kolejno艣ci go wykorzysta膰 a
i tak ka偶e wygenerowa膰 kod jednorazowy tak jakby certyfikatu nie by艂o.
Pojawia si臋 okienko "strona jest 艂adowana", i czekanie nic nie da bo zaraz
potem pojawia si臋  "Wygeneruj has艂o jednorazowe aby potwierdzi膰 transakcj臋"
i potwierdzi膰 mog臋 tylko has艂o jednorazowe kt贸re przyjdzie sms-em
(oczywi艣cie jest k艂贸deczka)
Jak anuluj臋 i jeszcze raz go wype艂ni臋 lub zmieni臋 ten przelew to wtedy ju偶
system korzysta z certyfikatu.
Na razie w ten spos贸b sobie radz臋 :)
Damian

Polbank Has硂 jednorazowe