Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie

Data: 2011-01-15 23:08:52
Autor: Q
Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie
Masz na polbankowym mistrzowskim jakies srodki i chcesz je zamknac?
Jesli tak, zrobisz to jedynie w placowce, w ktorej je otwierales
(lub czeka cie kilka wizyt w "pozostalych" placowkach).

Przechodzac przypadkowo obok jednego z oddzialow Polbanku
skorzystalem z okazji i postanowilem zamknac mistrzowskie
(jednoczesnie otwierajac pomagajace):

[100 x "tak, wiem"]
+ dzien dobry, chcialbym otworzyc rachunek pomagajacy
   i jednoczesnie zamknac mistrzowski
- ale wie pan, to tylko 6zl a przy aktywnym korzystaniu z karty
   nie ma tej oplaty
+ tak, wiem - 6zl to malo, mimo to chce zamknac ten rachunek
- wykona pan tylko 6 transakcji na dowolna kwote
   i nie bedzie tej oplaty
+ tak wiem, ale prawie w ogole nie uzywam waszej karty -
   - mam inne karty, ktorych uzywam aktywnie
- a wie pan, ze do pomagajacego nie ma karty i nie bedzie
   pan mogl dokonwywac wyplat z bankomatow?
   poza tym tylko pierwsza wyplata w miesiacu bedzie darmowa
+ tak, wiem i rozumiem, ze chodzi pani o wyplate w kasie?
- tak
+ ale ja nie korzystam z tego - duzo wygodniej przelac mi na inne konta,
   pod ktore mam podpiete karty a przelewy z pomagajacego sa bezplatne
- a to widze, ze nie przekonam pana do niezamykania mistrzowskiego...
+ ...

[wreszcie do meritum + ojej]
- ojej, ale pan ma na mistrzowskim jakies pieniadze!
   niestety nie moge zamknac panu tego konta -
   - musi pan zamknac je w oddziale, w ktorym pan je otwieral
+ dlaczego?
- bo nie jestem w stanie naliczyc panu naleznych odsetek
+ dlaczego?
- tak dziala nasz system - moze to tylko zrobic oddzial,
   w ktorym zakladal pan rachunek,
   ale moge panu otworzyc pomagajace i przelac na nie srodki
+ to prosze lepiej przelac je, na ktores z mocnych,
   ale moment - przeciez te dwa konta nie moga istniec razem?
- no tak, to moze chociaz przelew panu zrobie?
+ nie, dziekuje
- ale juz wszystko mam w systemie
+ dobrze, to niech pani zrobi ten przelew (kurwa zmieklem... :)

PS
Co ciekawe ow przelew wyglada w historii jak przelew-widmo:
"Numer rachunku odbiorcy" jest pusty - podobnie jak wiekszosc pol :)

Data: 2011-01-15 15:55:15
Autor: Rafal M
On 15 Sty, 23:08, "Q" <n...@spam.pl> wrote:

- ale juz wszystko mam w systemie
+ dobrze, to niech pani zrobi ten przelew (kurwa zmieklem... :)

Ja robilem to samo w piatek i sie wyrobilem w 10 minut (+40 min w
kolejce).
Zero namawiania na pozostanie itd.
Gorzej jest, jak ktos ma lokaty w Polbanku (wtedy konieczne sa dwie
wizyty w oddziale).

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-01-16 00:09:56
Autor: Tomasz Opalski
Q <no@spam.pl> napisał(a):
- a to widze, ze nie przekonam pana do niezamykania mistrzowskiego...
+ ...

[...]
- no tak, to moze chociaz przelew panu zrobie?
+ nie, dziekuje
- ale juz wszystko mam w systemie
+ dobrze, to niech pani zrobi ten przelew (kurwa zmieklem... :)

:^)

Ja się na tych biedakach nie wyżywam o ile znają procedury i ofertę, bo w końcu to nie ich wina, że bank ma tak gówienny system. Inna sprawa, że zawsze staram się przychodzić przygotowany, więc nawet jak pytam, to oczekuję tylko potwierdzenia czegoś co już wiem, więc wiem też kiedy konsultant się zna, a kiedy trafiam na świeżarka który ściemnia i trzeba go podszkolić. Z drugiej strony nie dziwię się że tak napierają. Po pierwsze to nic przyjemnego hurtem obsługiwać klientów, którzy ograniczają zakres usług. Ale najważniejsze, to kwestia konsekwencji. Przecież jak geniusze z marketingu dały ciała, to zgodnie z logiką korporacyjną, odium porażki jak nic spadnie na tych frontmanów. Przecież tuzy marketingu nie mogły się aż tak pomylić! To z pewnością w oddziałach za mało optymistycznie i aktywnie konsultanci przedstawiali genialną i skazaną na sukces ideę. --

Data: 2011-01-16 01:22:08
Autor: animka
W dniu 2011-01-16 01:09, Tomasz Opalski pisze:
Q<no@spam.pl>  napisał(a):

[...]

najwaĹźniejsze, to kwestia konsekwencji. PrzecieĹź jak geniusze z marketingu
[...]

Podam Wam numer telefonu do rzetelnego i perfekcyjnie przygotowanego pracownika Centrali Polbanku w Warszawie, przy ul. Mokotowskiej. Dzwońcie tylko do Niego:
Pan Artur Kowalewski - doradca klienta. Tel: +48 22 3477232.
atrur.kowalewski@polbankefg.pl

--
animka

Data: 2011-01-15 18:31:32
Autor: witek
On 1/15/2011 6:22 PM, animka wrote:
Podam Wam numer telefonu do rzetelnego i perfekcyjnie przygotowanego
pracownika Centrali Polbanku w Warszawie, przy ul. Mokotowskiej.
Dzwońcie tylko do Niego:

z wrażenia od ilości spamu przychodzącego mu od dzisiaj na maila, chłopak nie bedzie mógł przez ciebie zasnąć.

Data: 2011-01-19 22:46:09
Autor: AP
W dniu 2011-01-16 01:31, witek pisze:
[...]

Zaśnie, zaśnie ;-)
W podanym adresie e-mail jest - na szczęście zainteresowanego - literówka w imieniu :)

AP

Data: 2011-01-16 00:48:54
Autor: Tomasz Opalski
Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie
animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał(a):

Podam Wam numer telefonu do rzetelnego i perfekcyjnie przygotowanego=20
pracownika Centrali Polbanku w Warszawie, przy ul. Mokotowskiej.
Dzwońcie tylko do Niego:

I niech do tego dojdzie mu jeszcze jakichś kilku magików z p.b.b dojdzie, którzy zapragną panu Arturowi, choćby od tak dla sportu, Quiz z oferty Polanku na wyrywki zrobić z pytań niestandardowych. To już chłopina całkiem ugotowany będzie. Niezła przysługa, nie ma co... :^)

Data: 2011-01-16 02:04:12
Autor: animka
W dniu 2011-01-16 01:48, Tomasz Opalski pisze:
[...]

Jak się zmęczy jakimś głupim, nieuzasadnionym męczeniem go to pewnie odeśle delikwenta do odpowiedniego działu czy poda linka.
Zawsze odpowie na maila, zawsze oddzwoni, zawsze zadzwoni jak coś jest już załatwione (oczywiscie przez niego bo dyrektor to chyba nie potrafi).

--
animka

Data: 2011-01-15 19:30:44
Autor: witek
On 1/15/2011 7:04 PM, animka wrote:
[...]

a jak juz sie zmeczy odsyłaniem, szczególnie maili ze spamem, to powinien sobie w łeb strzelić?

Data: 2011-01-16 11:40:11
Autor: Tomasz Opalski
[...]

Tak zwykle jest, że do obsługi klienta są konsultanci ds. obsługi klienta, a managerowie czy dyrektorzy są po to aby brać na klatę to czego konsultant nie dał rady załatwić. Zwykła logika i rachunek ekonomiczny. Ja tam wolę aby w standardowych sprawach kończyło się na kontakcie z konsultantem, bo jak muszę gadać z managerem, to znaczy, że po drodze już musiałem się zdenerwować lub napisać reklamację.

PS. No chyba że uwierzyłaś w reklamy Polanku, że u nich to sam dyrektor doradza, olewając wizytę Justyny Kowalczyk. Jeśli tak, to  przepraszam, że zabiłem twą naiwną wiarę, ale to poducha jest, wiesz?  :^)

Data: 2011-01-16 13:08:16
Autor: animka
W dniu 2011-01-16 12:40, Tomasz Opalski pisze:
animka<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisał(a):

Zawsze odpowie na maila, zawsze oddzwoni, zawsze zadzwoni jak coŚ jest
juŝ zaŁatwione (oczywiscie przez niego bo dyrektor to chyba nie
[...]

Menager to nie dyrektor. W Polbanku Cię do dyrektora nie wpuszczą/ nie dopuszczą.
Możesz sobie na niego tylko na obrazku na stronie Polbanku popatrzeć :-)

PS. No chyba że uwierzyłaś w reklamy Polanku, że u nich to sam dyrektor
doradza, olewając wizytę Justyny Kowalczyk. Jeśli tak, to  przepraszam, Ĺźe
zabiłem twą naiwną wiarę, ale to poducha jest, wiesz?  :^)

Zamknęłam w lecie w Polbanku 2 kredyty i kartę kredytową. Teraz to Polbank już mnie ani grzeje ani ziębi.

--
animka

Data: 2011-01-16 14:18:11
Autor: T.F.
ot: Re: Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie
On 16/01/2011 00:22, animka wrote:

Podam Wam numer telefonu do rzetelnego i perfekcyjnie przygotowanego
pracownika

Ostroznie z takim polecaniem!!!
Gosc moze miec ... nieprzyjemnosci.

--
T.F.

Data: 2011-01-16 22:58:08
Autor: animka
W dniu 2011-01-16 15:18, T.F. pisze:
On 16/01/2011 00:22, animka wrote:

Podam Wam numer telefonu do rzetelnego i perfekcyjnie przygotowanego
pracownika

Ostroznie z takim polecaniem!!!
Gosc moze miec ... nieprzyjemnosci.

Za co nieprzyjemności? Za to, że wykonał to co Polbank powinien wykonać?

--
animka

Data: 2011-01-19 11:13:22
Autor: MarekZ
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:igvplq$qr5$1@node1.news.atman.pl...

Ostroznie z takim polecaniem!!!
Gosc moze miec ... nieprzyjemnosci.

Za co nieprzyjemności? Za to, że wykonał to co Polbank powinien wykonać?

Nie wolno. Absolutnie nie wolno robić takich rzeczy jak zrobiłaś. Jeśli już to co najwyżej tylko imię i oddział. Albo ewentualnie informacja na priv. Szanujmy najlepszych pracowników banków, a nie róbmy im niedźwiedzich przysług.

Data: 2011-01-19 22:25:50
Autor: animka
W dniu 2011-01-19 11:13, MarekZ pisze:
UĹźytkownik "animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisał w wiadomości grup

[...]

Szanujmy najlepszych pracownikĂłw bankĂłw, a nie rĂłbmy im niedĹşwiedzich
przysług.

Co ty wypisujesz. Ta osoba ma wizytówki na biurku i tobie też by dała.
Adres i numer telefonu to przecieĹź Polbankowe.

--
animka

Data: 2011-01-19 22:28:44
Autor: animka
[...]

A po drugie to każdy ostatnio aż się prosi o klienta, bo klientów malo. Jak bierzesz np. kredyt to konsultant ma od tego prowizję. Czyli im więcej klientów (ale i tak tylko w czasie pracy!) tym większe zarobki.

--
animka

Data: 2011-01-16 09:48:10
Autor: Rafał
W dniu 2011-01-15 23:08, Q pisze:
+ to prosze lepiej przelac je, na ktores z mocnych,
ale moment - przeciez te dwa konta nie moga istniec razem?

Mogą istnieć razem. Co prawda tymczasowo, kiedy papiery idą pocztą do oddziału w którym otwierałeś konto...

--
Raf

Data: 2011-01-16 11:05:41
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-15 23:08, Q pisze:

[...]

Moment, które konta nie mogą istnieć razem, i z czego wynika ograniczenie?

Data: 2011-01-17 17:59:35
Autor: Q
Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie
Moment, które konta nie mogą istnieć razem, i z czego wynika ograniczenie?

w sumie nie wiem skad wzielo mi sie,
ze pomagajace i mistrzowskie nie moga istniec razem,
ale pani z banku potwierdzila ten fakt :).

moze wyczytalem to gdzies na pbb,
ale na stronie polbanku nie moge tego znalezc.

Data: 2011-01-17 20:00:08
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 17 Jan 2011 17:59:35 +0100, Q napisał(a):

Moment, które konta nie mogą istnieć razem, i z czego wynika ograniczenie?

w sumie nie wiem skad wzielo mi sie,
ze pomagajace i mistrzowskie nie moga istniec razem,
ale pani z banku potwierdzila ten fakt :).

 Bzdura. W moim przypadku istniały razem przez przynajmniej kilkanaście
minut, bo tyle zajeło przebicie się do kasy, gdzie zamykają konta (jakby
nie dało się wszystkiego załatwić przez doradcę - półbankowe procedury...).

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-17 22:06:06
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-17 20:00, Borys Pogoreło pisze:

[...]

Ja miałem parę tygodni i nikt się nie buntował.

Data: 2011-01-16 20:24:58
Autor: RobertS
[...]

nie jest to prawda, niedawno zmieniałem konto z mistrzowskiego na pomagające i nie robiłem tego w placówce, w której je otwierałem

było na nim kilka zł więc pracownik je przelał na nowe konto, natomiast info o tym, że zamykam mistrzowskie wysłał (pocztą wewn.) do placówki, w której je kiedys otwierałem

jazda była tylko z kartą do rachunku

RobertS

Data: 2011-01-17 15:33:54
Autor: Q

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:igvgmd$24jd$1opal.icpnet.pl...

[...]

nie napisalem, ze sie nie da zamknac mistrzowskiego
w innej placowce, ale fakt - troche nie doprecyzowalem:
wszystko rozbija sie o odsetki, tzn. o ich naliczenie przy zamykaniu,
tzn. jesli ich nie masz, to zamkna konto wszedzie;

kilka zl? tzn >= 500zl?
bo ja mialem mialem (niestety :) wiecej niz 500zl;

było na nim kilka zł więc pracownik je przelał na nowe konto, natomiast info o tym, że zamykam mistrzowskie wysłał (pocztą wewn.) do placówki, w której je kiedys otwierałem

ale to mnie nie dziwi :)

Data: 2011-01-17 20:29:49
Autor: RobertS
Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie

kilka zl? tzn >= 500zl?
bo ja mialem mialem (niestety :) wiecej niz 500zl;

u mnie to było faktycznie kilka złotych, nie 3mam depozytów w Polbanku

było na nim kilka zł więc pracownik je przelał na nowe konto,
natomiast info o tym, że zamykam mistrzowskie wysłał (pocztą wewn.) do
placówki, w której je kiedys otwierałem

ale to mnie nie dziwi :)

tylko wyczytałem, że odesłali Cię do placówki, w której konto otwierałeś

RobertS

Data: 2011-01-17 21:06:11
Autor: AW
Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie
Mam pytanie jakie dokumenty są potrzebne do zamknięcia konta?
Rozumiem że dowód osobisty i ewentualnie karta do konta.
Ale pytam ponieważ wybieram się jutro i nie chciałbym być zaskoczony.
Pozdrawiam.

Data: 2011-01-17 21:17:02
Autor: RobertS
W dniu 2011-01-17 21:06, AW pisze:
[...]

nic więcej, kartę oddajesz lub zastrzegasz wcześniej na infolinii, jeżeli to zrobisz to nie musisz oddawać

RobertS

Data: 2011-01-17 21:37:57
Autor: Iksinski

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:ih283u$220k$1opal.icpnet.pl...

nic więcej, kartę oddajesz lub zastrzegasz wcześniej na infolinii, jeżeli to zrobisz to nie musisz oddawać

Ja nie zastrzegałem. Chciałem oddać, ale nie chcieli wziąć. Konsultant stwierdził, że konto przestaje istnieć, więc i karta przestaje być ważna.

Data: 2011-01-17 22:59:59
Autor: animka
W dniu 2011-01-17 21:37, Iksinski pisze:

UĹźytkownik "RobertS"<bob75@xpostx.pl>  napisał w wiadomości

[...]

Masz podgląd tej karty i konta w internecie? Sprawdź jak to faktycznie wygląda!

--
animka

Data: 2011-01-18 10:12:56
Autor: Iksinski

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:ih2e5b$cad$1node1.news.atman.pl...

Masz podgląd tej karty i konta w internecie? Sprawdź jak to faktycznie wygląda!

Nie mam podglądu do konta, ponieważ zostało zamknięte. Od kiedy możesz "podglądać" kartę bankomatową w Polbanku? Widać tylko transakcje na konkretnym rachunku.

Data: 2011-01-19 02:13:58
Autor: animka
W dniu 2011-01-18 10:12, Iksinski pisze:

[...]

To, że niby zamknąłeś konto nie oznacza, że nie możesz się zalogować i sprawdzić kartę (czy ja faktycznie zamknęli) na swoim koncie.
Ja zamknęłam konto, kartę oddałam (miałam na to papierek w domu), a karta wisiała dalej jako aktywna.

--
animka

Data: 2011-01-19 02:25:41
Autor: Iksinski

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:ih5dsv$vak$1node1.news.atman.pl...

[...]

Skup się. Zapytam po raz kolejny. Gdzie w systemie Polbanku możesz obejrzeć jakieś informacje na temat karty debetowej/bankomatowej wydanej do rachunku?
Dla ułatwienia dodam, że w/w karta to nie to samo co karta kredytowa.

Data: 2011-01-19 02:53:21
Autor: animka
W dniu 2011-01-19 02:25, Iksinski pisze:
Skup się. Zapytam po raz kolejny. Gdzie w systemie Polbanku możesz obejrzeć
jakieś informacje na temat karty debetowej/bankomatowej wydanej do rachunku?

No to pardon :-)

--
animka

Data: 2011-01-18 16:56:25
Autor: AW
W dniu 2011-01-17 21:17, RobertS pisze:
[...]

Witam.
Jestem po "operacji" zmiany mistrzowskiego na pomagające.
Wszystko trwało 8 minut z zegarkiem w ręku. :)
O kartę nawet nie zapytali, ale nie była ona aktywna więc może dlatego.
Na rachunku 0 PLN więc też nie było problemów.
Pani w banku nawet nie zapytała dlaczego tylko natychmiast zabrała sie do pracy.
Obok niej na biurku leżało około 20 kart Visa, ale nie wiem czy były to karty zwracane przez klientów czy może jakieś inne.

Data: 2011-01-22 02:49:31
Autor: tadzik
AW <a_niepodam_adresu@wp.pl> napisał(a):

> [...]
Obok niej na biurku leżało około 20 kart Visa, ale nie wiem czy były to karty zwracane przez klientów czy może jakieś inne.

To o czym warto jeszcze pamiętać to zmiana konta do automatycznej spłaty KK. Z
tego co widzę, u mnie nadal widnieje spłata z konta mistrzowskiego, które
zostało już zamknięte.

Data: 2011-01-20 16:54:25
Autor: radekp@konto.pl
Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie
Sat, 15 Jan 2011 23:08:52 +0100, w <igt5rd$70f$1@news.task.gda.pl>, "Q"
<no@spam.pl> napisał(-a):

Masz na polbankowym mistrzowskim jakies srodki i chcesz je zamknac?
Jesli tak, zrobisz to jedynie w placowce, w ktorej je otwierales
(lub czeka cie kilka wizyt w "pozostalych" placowkach).

Zamkną wszędzie -- pod warunkiem, że masz 0zł.
I najlepiej brak ruchu w ciągu ostatniego miesiąca.

Jeżeli nie, to lepiej od razu iść do oddziału gdzie zakładali.