Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie

Data: 2011-01-16 20:24:58
Autor: RobertS
Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie

Masz na polbankowym mistrzowskim jakies srodki i chcesz je zamknac?
Jesli tak, zrobisz to jedynie w placowce, w ktorej je otwierales
(lub czeka cie kilka wizyt w "pozostalych" placowkach).

nie jest to prawda, niedawno zmieniałem konto z mistrzowskiego na pomagające i nie robiłem tego w placówce, w której je otwierałem

było na nim kilka zł więc pracownik je przelał na nowe konto, natomiast info o tym, że zamykam mistrzowskie wysłał (pocztą wewn.) do placówki, w której je kiedys otwierałem

jazda była tylko z kartą do rachunku

RobertS

Data: 2011-01-17 15:33:54
Autor: Q

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:igvgmd$24jd$1opal.icpnet.pl...

[...]

nie napisalem, ze sie nie da zamknac mistrzowskiego
w innej placowce, ale fakt - troche nie doprecyzowalem:
wszystko rozbija sie o odsetki, tzn. o ich naliczenie przy zamykaniu,
tzn. jesli ich nie masz, to zamkna konto wszedzie;

kilka zl? tzn >= 500zl?
bo ja mialem mialem (niestety :) wiecej niz 500zl;

było na nim kilka zł więc pracownik je przelał na nowe konto, natomiast info o tym, że zamykam mistrzowskie wysłał (pocztą wewn.) do placówki, w której je kiedys otwierałem

ale to mnie nie dziwi :)

Data: 2011-01-17 20:29:49
Autor: RobertS
Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie

kilka zl? tzn >= 500zl?
bo ja mialem mialem (niestety :) wiecej niz 500zl;

u mnie to było faktycznie kilka złotych, nie 3mam depozytów w Polbanku

było na nim kilka zł więc pracownik je przelał na nowe konto,
natomiast info o tym, że zamykam mistrzowskie wysłał (pocztą wewn.) do
placówki, w której je kiedys otwierałem

ale to mnie nie dziwi :)

tylko wyczytałem, że odesłali Cię do placówki, w której konto otwierałeś

RobertS

Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie