Polbank - KK z chipem?

Data: 2010-11-11 21:43:58
Autor: marionek77
Polbank - KK z chipem?
Czy Polbank wydaje już KK z chipem?

Data: 2010-11-11 22:11:22
Autor: Wojciech Nawara
Polbank - KK z chipem?
W dniu 2010-11-11 21:43, marionek77 pisze:
Czy Polbank wydaje już KK z chipem?

Podobno tak. Ale istniej±cych nie chc± po dobroci wymieniać (o ile się nie nakłamie o zagubieniu/zniszczeniu). Zacz±łem akcję z pytaniem o duplikat na ż±danie klienta - jest to usługa opisana w TOiP. Dam znać co powiedz±.

Data: 2010-11-12 11:00:18
Autor: Sinus
Polbank - KK z chipem?
Wojciech Nawara <usenet@nawara.info> napisał(a):
Podobno tak. Ale istniej±cych nie chc± po dobroci wymieniać (o ile się nie nakłamie o zagubieniu/zniszczeniu).

Ale przecież "bezczipowo¶ć" tej karty to jedna z jej zalet - czemu więc zależy Wam na wymianie?

--
Sinus

Data: 2010-11-12 13:19:03
Autor: witrak()
Polbank - KK z chipem?
Sinus wrote:
[...]

Nie wiedz± co czyni± :-)

witrak()

Data: 2010-11-12 15:19:36
Autor: Olgierd
Polbank - KK z chipem?
W dniu Fri, 12 Nov 2010 11:00:18 +0000, Sinus napisał, a ja na to:

Podobno tak. Ale istniejących nie chcą po dobroci wymieniać (o ile się
nie nakłamie o zagubieniu/zniszczeniu).

Ale przecież "bezczipowość" tej karty to jedna z jej zalet - czemu więc
zaleĹĽy Wam na wymianie?

A na czym miałaby polegać owa "zaleta??

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-12 16:35:06
Autor: Robert Kois
Polbank - KK z chipem?
Dnia Fri, 12 Nov 2010 15:19:36 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

Nie trzeba pamiętać pinu przy kredytówkach ;)

A mi dzisiaj Eurobank przysłał now± debetówkę, ważn± do 11/13. Nadal bez czipa :).

--
Kojer

Data: 2010-11-12 11:50:41
Autor: MK
Polbank - KK z chipem?
On 12 Lis, 16:35, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:

Nie trzeba pamiętać pinu przy kredytówkach ;)

Znaczy nie placisz kredytowka na stacjach Neste, nie korzystasz z kas
samoobslugowych w hipermarketach, biletomatow itd...

MK

Data: 2010-11-12 21:00:30
Autor: Robert Kois
Polbank - KK z chipem?
Dnia Fri, 12 Nov 2010 11:50:41 -0800 (PST), MK napisał(a):

Nie trzeba pamiętać pinu przy kredytówkach ;)
Znaczy nie placisz kredytowka na stacjach Neste,

Nie, nie mam pod ręk±.

nie korzystasz z kas samoobslugowych w hipermarketach,

Niestety maj± zwykle ograniczenie do 15 produktów (przynajmniej Careffour
którego mam pod ręk±) a ja nie robię drobnych zakupów w hipermarkecie.

biletomatow itd...

Kartę miejsk± zasilam przez sieć a w automatach w tramwajach nie podaje się
pinu (zreszt± jeszcze nie próbowałem kupować biletu).

No jako¶ tak nigdy nie potrzebowałem pinu przy kredytówce.

--
Kojer

Data: 2010-11-12 12:10:01
Autor: MK
Polbank - KK z chipem?
On 12 Lis, 21:00, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:

> biletomatow itd...

Kartę miejsk± zasilam przez sieć a w automatach w tramwajach nie podaje się
pinu (zreszt± jeszcze nie próbowałem kupować biletu).

Ja sie zastanawiam nad tym fenomenem jakim jest doladowanie online i
pozniej bieganie do automatu zeby aktywowac bilet, skoro mozna zrobic
cala transakcje w automacie...
Biletomaty to nie tylko komunikacja miejska... sa takie do biletow na
pociag, do kina itp. Co ciekawe w nowoczesnym Centrum Nauki Kopernik
nie wstawili takich trzeba tradycyjnie kupic w kasie.

MK

Data: 2010-11-13 08:48:16
Autor: Olgierd
Polbank - KK z chipem?
W dniu Fri, 12 Nov 2010 12:10:01 -0800, MK napisał, a ja na to:

Kartę miejską zasilam przez sieć a w automatach w tramwajach nie podaje
się pinu (zresztą jeszcze nie próbowałem kupować biletu).

Ja sie zastanawiam nad tym fenomenem jakim jest doladowanie online i
pozniej bieganie do automatu zeby aktywowac bilet, skoro mozna zrobic
cala transakcje w automacie...

Ja bym troszkę nie ufał tym maszynom: stoją samotnie, nikt za nie nie odpowiada -- kij wie co na nich ktoś zainstaluje...

Co ciekawe w nowoczesnym Centrum Nauki Kopernik nie
wstawili takich trzeba tradycyjnie kupic w kasie.

Ale kartÄ… da siÄ™?

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-13 00:57:32
Autor: MK
Polbank - KK z chipem?
On 13 Lis, 09:48, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

Ja bym troszkę nie ufał tym maszynom: stoj± samotnie, nikt za nie nie
odpowiada -- kij wie co na nich kto¶ zainstaluje...

No, coz jak ktos sie obawia uzywac swojej karty to nie powinien w
ogole jej kupowac ;).

Ale kart± da się?

Da :). Nawet PayPassa i PayWave obsluguja :). Ja trafilem na
dziewczyne, ktora musialem podszkolic w przyjeciu platnosci
bezkontaktowej.

MK

Data: 2010-11-13 09:02:15
Autor: Olgierd
Polbank - KK z chipem?
W dniu Sat, 13 Nov 2010 00:57:32 -0800, MK napisał, a ja na to:

Ja bym troszkę nie ufał tym maszynom: stoją samotnie, nikt za nie nie
odpowiada -- kij wie co na nich ktoĹ› zainstaluje...

No, coz jak ktos sie obawia uzywac swojej karty to nie powinien w ogole
jej kupowac .

Nienie, w przypadku wątpliwości dobrym rozwiązaniem jest transakcja online i tylko zakodowanie biletu w automacie.

Jakby na to nie patrzeć wiem kto odpowiada za terminal w sklepie, w przypadku nakładki w bankomacie też coś wiem -- zaś z tymi automatami biletowymi (przynajmniej we Wrocławiu, bo Robert i ja jesteśmy z tego miasteczka) jeszcze nic nie wiadomo.

Ale kartÄ… da siÄ™?

Da . Nawet PayPassa i PayWave obsluguja . Ja trafilem na dziewczyne,
ktora musialem podszkolic w przyjeciu platnosci bezkontaktowej.

No to i tak nieĹşle.
U nas z automatami spotkałem się tylko w jednych delikatesach, a teraz jeszcze w Tesco montują (na Długiej -- to uwaga dla Wrocławian).

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-13 08:56:02
Autor: Robert Kois
Polbank - KK z chipem?
Dnia Fri, 12 Nov 2010 12:10:01 -0800 (PST), MK napisał(a):

Ja sie zastanawiam nad tym fenomenem jakim jest doladowanie online i
pozniej bieganie do automatu zeby aktywowac bilet, skoro mozna zrobic
cala transakcje w automacie...

Łatwiej i szybciej. Płacę wieczorem, a rano tylko koduję kartę co trwa
zdecydowanie krócej i autobus mi nie ucieknie.

--
Kojer

Data: 2010-11-13 01:08:57
Autor: animka
Polbank - KK z chipem?
W dniu 2010-11-12 21:00, Robert Kois pisze:
Kartę miejsk± zasilam przez sieć

Jak się taka kartę zasila? Mam spersonalizowan± (ale to chyba nie ma znaczenia) i też przez sieć bym sobie może doładowywała tylko nie wiem jak. Podaj linka, dobrze?

--
animka

Data: 2010-11-13 08:59:41
Autor: Robert Kois
Polbank - KK z chipem?
Dnia Sat, 13 Nov 2010 01:08:57 +0100, animka napisał(a):

Kartę miejsk± zasilam przez sieć
Jak się taka kartę zasila? Mam spersonalizowan± (ale to chyba nie ma znaczenia) i też przez sieć bym sobie może doładowywała tylko nie wiem jak. Podaj linka, dobrze?

http://www.urbancard.pl/sklep.php?l=1
OIDP to jeste¶ z Warszawy? Po co ci zasilać wrocławsk± kartę miejsk±? :)

--
Kojer

Data: 2010-11-13 01:02:01
Autor: MK
Polbank - KK z chipem?
On 13 Lis, 08:59, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:

> [...]

http://www.urbancard.pl/sklep.php?l=1
OIDP to jeste¶ z Warszawy? Po co ci zasilać wrocławsk± kartę miejsk±? :)

A myslisz, ze w Wwie nie mozna w taki sam sposob doladowac?
http://www.ztm.waw.pl/mock.php?c=174&l=1

MK

Data: 2010-11-13 10:17:23
Autor: Robert Kois
Polbank - KK z chipem?
Dnia Sat, 13 Nov 2010 01:02:01 -0800 (PST), MK napisał(a):

[...]

Ale ja to wiem, zastanawiam sie tylko po co animce link do wrocławiskiej ;)

--
Kojer

Data: 2010-11-13 13:46:05
Autor: animka
Polbank - KK z chipem?
W dniu 2010-11-13 10:17, Robert Kois pisze:

Ale ja to wiem, zastanawiam sie tylko po co animce link do wrocławiskiej ;)

A skad ja mogłam wiedzieć, że do wrocławskiej.
Jak można przez internet to powinno być do wszystkich miast w jednym miejscu :-)

--
animka

Data: 2010-11-13 14:21:53
Autor: Olgierd
Polbank - KK z chipem?
W dniu Sat, 13 Nov 2010 13:46:05 +0100, animka napisał, a ja na to:

Ale ja to wiem, zastanawiam sie tylko po co animce link do
wrocławiskiej

A skad ja mogłam wiedzieć, że do wrocławskiej. Jak można przez internet
to powinno być do wszystkich miast w jednym miejscu

Niech tu się wpisują miasta, które chcą mieć w jednym miejscu ;-)
Ale co tam miasta: miasta i państwa też!

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-13 13:43:26
Autor: animka
Polbank - KK z chipem?
W dniu 2010-11-13 10:02, MK pisze:
[...]

Eee, to jest zakup biletu 30 dniowego. To już lepiej doładowywać sobie na poczcie czy w kiosku niedaleko mojego domu.
Dzięki!

--
animka

Data: 2010-11-13 14:22:24
Autor: Olgierd
Polbank - KK z chipem?
W dniu Sat, 13 Nov 2010 13:43:26 +0100, animka napisał, a ja na to:

A myslisz, ze w Wwie nie mozna w taki sam sposob doladowac?
http://www.ztm.waw.pl/mock.php?c=174&l=1

Eee, to jest zakup biletu 30 dniowego. To już lepiej doładowywać sobie
na poczcie czy w kiosku niedaleko mojego domu.

Po co mam jechać do kiosku koło Twojego domu, skoro potrzebuję na Wrocław? ;-)

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-13 15:42:07
Autor: animka
Polbank - KK z chipem?
W dniu 2010-11-13 15:22, Olgierd pisze:
[...]

Ty tak, ja nie.

--
animka

Data: 2010-11-13 13:39:12
Autor: animka
Polbank - KK z chipem?
W dniu 2010-11-13 08:59, Robert Kois pisze:
[...]

Aha, nie wiedziałam, że to Wrocław. Poszukam w Warszawie, najpierw na google :-)

--
animka

Data: 2010-11-12 15:49:41
Autor: Olgierd
Polbank - KK z chipem?
W dniu Fri, 12 Nov 2010 16:35:06 +0100, Robert Kois napisał, a ja na to:

Ale przecież "bezczipowość" tej karty to jedna z jej zalet - czemu
więc zależy Wam na wymianie?

A na czym miałaby polegać owa "zaleta??

Nie trzeba pamiętać pinu przy kredytówkach

No tak, nie pomyślałem, że pin trzeba spamiętać... ;-) --
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-12 16:48:48
Autor: xbartx
Polbank - KK z chipem?
Dnia Fri, 12 Nov 2010 15:49:41 +0000, Olgierd napisał(a):

No tak, nie pomyślałem, że pin trzeba spamiętać... ;-)

Ja mam listę domyślnych PINów dla posiadanych kart, która aktualnie posiada jedną pozycję, więc z tym spamiętywaniem to tak nie przesadzajmy.

Data: 2010-11-12 19:04:18
Autor: Robert Kois
Polbank - KK z chipem?
Dnia Fri, 12 Nov 2010 16:48:48 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

No tak, nie pomy¶lałem, że pin trzeba spamiętać... ;-)
Ja mam listę domy¶lnych PINów dla posiadanych kart, która aktualnie posiada jedn± pozycję, więc z tym spamiętywaniem to tak nie przesadzajmy.

A potem człowiek z rozpędu (lub w stanie wskazuj±cym) wrzuca kredytówkę do
bankomatu i boli ;). --
Kojer

Data: 2010-11-12 19:22:59
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Polbank - KK z chipem?
Robert Kois pisze:

No tak, nie pomyślałem, że pin trzeba spamiętać... ;-)
Ja mam listę domyślnych PINów dla posiadanych kart, która aktualnie
posiada jedną pozycję, więc z tym spamiętywaniem to tak nie przesadzajmy.

A potem człowiek z rozpędu (lub w stanie wskazującym) wrzuca kredytówkę do
bankomatu i boli ;).

Owszem, parę razy zdarzyło mi się włożyć pomyłkowo kredytówkę do bankomatu. Nigdy nie bolało.

Dzienny limit operacji gotĂłwkowych = 0.

--
MiCHA

Data: 2010-11-13 08:44:37
Autor: Olgierd
Polbank - KK z chipem?
W dniu Fri, 12 Nov 2010 16:48:48 +0000, xbartx napisał, a ja na to:

No tak, nie pomyślałem, że pin trzeba spamiętać... ;-)

Ja mam listę domyślnych PINów dla posiadanych kart, która aktualnie
posiada jedną pozycję, więc z tym spamiętywaniem to tak nie
przesadzajmy.

Moja wypowiedź zawierała się w zbiorze "tych z uśmieszkiem" ;-)

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-13 09:53:54
Autor: Robert Kois
Polbank - KK z chipem?
Dnia Sat, 13 Nov 2010 08:44:37 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

No tak, nie pomy¶lałem, że pin trzeba spamiętać... ;-)
Ja mam listę domy¶lnych PINów dla posiadanych kart, która aktualnie
posiada jedn± pozycję, więc z tym spamiętywaniem to tak nie
przesadzajmy.
Moja wypowiedĽ zawierała się w zbiorze "tych z u¶mieszkiem" ;-)

Moja również ;).

A tak serio to chyba ci±gle pokutuje "za transakcjie autoryzowane pinem
odpowiada klient" z regulaminów.

A ja ci±gle nie mam żadnej karty czipowej, kolejn± szanse ma Polbank za
parę miesięcy.

--
Kojer

Data: 2010-11-12 11:34:17
Autor: Robert Kois
Polbank - KK z chipem?
Dnia Thu, 11 Nov 2010 22:11:22 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

[...]

Przy goldzie wystarczyło zadzwonić, że karta się uszkodziła (ale ja
wymieniałem jeszcze pasek na pasek).

--
Kojer

Data: 2010-11-12 19:34:41
Autor: Wojciech Nawara
Polbank - KK z chipem?
W dniu 2010-11-12 11:34, Robert Kois pisze:

Przy goldzie wystarczyło zadzwonić, że karta się uszkodziła (ale ja
wymieniałem jeszcze pasek na pasek).

Wła¶nie nie chciałem wymy¶lać uszkodzenia, zwłaszcza, że jawnie w TOiP mam bezpłatn± usługę wydania duplikatu na ż±danie.

Jak zamawiałe¶ - przez telefon, czy w oddziale? Czy w momencie zamawiania nowej musiałe¶ zastrzec aktualn±, czy stara była aktywna do momentu otrzymania nowej?

Dzi¶ dostałem odpowiedĽ poczt± wewnętrzn±:

Uprzejmie informuje iż może Pan udać się do oddziału i poprosić o wymianę karty.
Jednak w zwi±zku z tym że nie mamy obecnie możliwo¶ci wydania karty z chipem bez uprzedniego
zastrzeżenia starej karty, Będzie Pan pozbawiony karty przez okres potrzebny na dostarczenie
karty.

Data: 2010-11-12 20:53:50
Autor: Robert Kois
Polbank - KK z chipem?
Dnia Fri, 12 Nov 2010 19:34:41 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

Jak zamawiałe¶ - przez telefon, czy w oddziale?

Przez telefon, z goldami niewiele w oddziale można załatwić (w zasadzie
tylko umowę podpisać, z cał± reszt± i tak dzwoni±).

Czy w momencie zamawiania nowej musiałe¶ zastrzec aktualn±, czy stara była aktywna do momentu otrzymania nowej?

Niestety zastrzegli. I w zasadzie nie był to duplikat tylko nowa karta z
nowym numerem. Infolinek się uparł, że się nie da zrobić duplikatu a mi się
nie chciało kłócić.

--
Kojer

Polbank - KK z chipem?