Polbank KK - zwrot zakupu kart±

Data: 2009-07-31 06:43:44
Autor: Sinus
Polbank KK - zwrot zakupu kart±
Płaciłem kart± przez internet za bilet autobusowy. PóĽniej bilet anulowałem i
przewoĽnik zrobił zwrot na rachunek karty. Jednak zwrot taki do mnie nie
dotarł, mimo że to już ponad miesi±c. Na wyci±gu tego nie ma, infolinia
twierdzi że nic nie przyszło z powrotem. PrzewoĽnik zarzeka się że taki zwrot
zrobił, nawet wysłał mi screeny z ich systemu że to "przeszło". Jak dalej
działać? Reklamować transakcję? A może Polbankowa KK nie przyjmuje zwrotów
(wszyscy wiemy że w tym banku wszystko jest możliwe)?

--
Sinus

Data: 2009-07-31 07:24:09
Autor: xbartx
Polbank KK - zwrot zakupu kart±
Dnia Fri, 31 Jul 2009 06:43:44 +0000, Sinus napisał(a):

Płaciłem kartą przez internet za bilet autobusowy. Później bilet
anulowałem i przewoźnik zrobił zwrot na rachunek karty. Jednak zwrot
taki do mnie nie dotarł, mimo że to już ponad miesiąc. Na wyciągu tego
nie ma, infolinia twierdzi że nic nie przyszło z powrotem. Przewoźnik
zarzeka się że taki zwrot zrobił, nawet wysłał mi screeny z ich systemu
że to "przeszło". Jak dalej działać? Reklamować transakcję? A może
Polbankowa KK nie przyjmuje zwrotĂłw (wszyscy wiemy ĹĽe w tym banku
wszystko jest moĹĽliwe)?

Idź do przewoźnika i pokaż wyciąg z karty gdzieś jest pobranie za bilet a nie ma jego zwrotu. Poproś aby oddał Ci na konto albo gotówkę i niech on się z bankiem dogaduje. IMO wina może leżeć tak samo po stronie polbanku jak i przewoźnika.

Data: 2009-07-31 10:02:45
Autor: eg
Polbank KK - zwrot zakupu kart±
zloz formalna reklamacje w banku

Data: 2009-07-31 14:09:15
Autor: RK
Polbank KK - zwrot zakupu kart±

Użytkownik "eg" <egetin@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h4u8eq$mjp$1news.wp.pl...
zloz formalna reklamacje w banku

Maj±c tylko screeny z innego komputera, które łatwo można sfałszować? A wła¶ciowie dlaczego przewoĽnik przesłał screeny a nie drukowane potwierdzenie?

Data: 2009-07-31 12:13:56
Autor: Sinus
RK <beztego_rk42@o2.pl> napisał(a):
> [...]
Maj±c tylko screeny z innego komputera, które łatwo można sfałszować? A wła¶ciowie dlaczego przewoĽnik przesłał screeny a nie drukowane potwierdzenie?

PrzewoĽnik jest kilkana¶cie tysięcy kilometrów st±d. I tak dobrze że w miarę
sprawnie na e-maile odpowiada. Babka z obsługi ponoć 3 razy kontaktowała się z
księgowo¶ci± i potwierdzała zwrot. Chyba odpuszczę bo suma niewielka (30NZD).

--
Sinus

Data: 2009-07-31 12:22:16
Autor: xbartx
Polbank KK - zwrot zakupu kart±
Dnia Fri, 31 Jul 2009 12:13:56 +0000, Sinus napisał(a):

Przewoźnik jest kilkanaście tysięcy kilometrów stąd. I tak dobrze że w
miarę sprawnie na e-maile odpowiada. Babka z obsługi ponoć 3 razy
kontaktowała się z księgowością i potwierdzała zwrot. Chyba odpuszczę bo
suma niewielka (30NZD).

Tak informacyjnie - kiedyś miałem zwrot z PayPal w sumie na konto w Polbanku (płaciłem kartą VE) i przyszło bez problemu od razu. Może zrób tak, że złóż reklamację na transakcję zakupu biletu - nie doszła do skutku umowa i chciałbyś cofnąć te opłatę - może tak będzie szybciej.

Data: 2009-07-31 14:23:29
Autor: Karol S
RK pisze:

Użytkownik "eg" <egetin@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h4u8eq$mjp$1news.wp.pl...
zloz formalna reklamacje w banku

Maj±c tylko screeny z innego komputera, które łatwo można sfałszować?

Bank może sprawdzić po swojej stronie czy co¶ w ogóle do niego dotarło, ma możliwo¶ci głębiej podr±żyć temat... Reklamacja na pewno nie zaszkodzi.

Karol

Data: 2009-07-31 22:24:52
Autor: eg
Polbank KK - zwrot zakupu kart±
Tylko nie odkladaj tego w czasie, bo pozniej bank powie, ze nie dochowales terminow zglaszania reklamacji i umyje rece!

Polbank KK - zwrot zakupu kart±