Polbank - Kredyt Bezpieczny

Data: 2010-06-10 15:30:03
Autor: Animka
Polbank - Kredyt Bezpieczny
W związku z tym, że nie mogłam się pozbyć karty do Kredytu Bezpiecznego w Polbanku, bo karta jest przypisana do konta i co m-c 10 zł + duże odsetki od kredytu potrącali - zamknęłam ten kredyt na początku czerwca i zwróciłam kartę.
Przedwczoraj zadzwonił do mnie ktoś z Polbanku i namawiał mnie, żebym nie rezygnowała z tego kredytu. Powiedziałam, że już *za późno*, kredyt zamknęłam. Zapytał dlaczego, to powiedziałam, że szczególnie przez tę kartę, na którą zabierali co m-c 10 zł, nie mówiąc już o wysokich odsetkach od tego kredytu. Potem ten pan zaczął mnie prosić, żebym została i że nie będą mi już zabierali pieniędzy za kartę. Odwiedziałam, że już za późno, o to dawniej prosiłam,  teraz kredyt przecież mam zamknięty (!) i pokwitowanie zwrotu karty.

Nadmienię, że kartę kredytową też oddałam, a dalej mi wisi, że jestem posiadaczką karty i żadne moje prośby o usunięcie tej nieprawdziwej informacji do nich nie docierają, bo podobno tak musi być.
Nie mam już sił szarpać się.

--
animka

Data: 2010-06-10 17:02:21
Autor: K
Polbank - Kredyt Bezpieczny
Również odradzam ten "Kredyt bezpieczny".
Miałem tego pecha, że spłaciłem (tez Polbankową) kartę właśnie z uruchomionego na kilka dni owego kredytu i policzyli mi w dwóch miesiącach prowizję po 10 zł (akurat było to na styku okresów).
Natychmiast zrezygnowałem z tego produktu (karty nigdy nie otrzymałem).
K.

Data: 2010-06-10 17:42:06
Autor: Animka
Polbank - Kredyt Bezpieczny
W dniu 2010-06-10 17:02, K pisze:
[...]

Kartę powinni przysłać pocztą. Niech Ci teraz zwrócą te 20 zł.
Chyba, że nie chcesz już sobie tym głowy zawracać.

--
animka

Data: 2010-06-10 23:07:29
Autor: krzysztofsf
Polbank - Kredyt Bezpieczny
On 10 Cze, 17:02, "K" <fest...@gazet.apl> wrote:
[...]

Ja ma 3-i rok.
Nie kosztowal mnie ani zlotowki (dostalem wtedy gdynie bylo zadnych
oplat przy wnioskowaniu itp).
W razie czego mam rezerwe na wypadfek jakiejs "katastrofy" wymagajacej
gotowki.

Data: 2010-06-11 19:00:21
Autor: K
Polbank - Kredyt Bezpieczny
W razie czego mam rezerwe na wypadfek jakiejs "katastrofy" wymagajacej
gotowki.

Zgadza się: jedynie katastrofy, bo zwykła chwilówka może okazać się źródłem kłopotów (szybka spłata ale wygenerują się odsetki a więc kolejna opłata bo saldo ujemne itd.)
Jeśli komuś zależy np. na kredycie hipotecznym, to lepiej pozbyć sie niepotrzebnych kart i linii kredytowych dla poprawy scoringu w BIK-u.
K.

Data: 2010-06-12 13:28:13
Autor: Robert Kois
Polbank - Kredyt Bezpieczny
Dnia Fri, 11 Jun 2010 19:00:21 +0200, K napisał(a):

Jeśli komuś zależy np. na kredycie hipotecznym, to lepiej pozbyć sie niepotrzebnych kart i linii kredytowych dla poprawy scoringu w BIK-u.

I w takim Polbanku do takiego kredytu hipotecznego dorzucą po podpisaniu
umowy kredytówkę ze sporym limitem (kolega tak dostał).

--
Kojer

Polbank - Kredyt Bezpieczny