Polbank - Kredyt Bezpieczny na Komfortowy

Data: 2010-01-14 00:05:33
Autor: Krzysiek
Polbank - Kredyt Bezpieczny na Komfortowy

Czy ktoś może mi podpowiedzieć dlaczego Polbank zmienił Kredyt
Bazpieczny na Kredyt Komfortowy?
Może to to same tylko w Polbank24 inaczej go nazywaja?

Data: 2010-01-14 03:05:35
Autor: Jacenty
Polbank - Kredyt Bezpieczny na Komfortowy
Wprowadzili dodatkowy podział kredytów i dali możliwość wyboru:
większy procent + mniejsza prowizja, albo na odwrót.
http://www.polbankefg.pl/download/tabela_oplat_i_oprocentowania_kredytu_bezpiecznego.pdf
http://www.polbankefg.pl/download/tabela_oplat_i_oprocentowania_kredytu_na_miare.pdf

Data: 2010-01-14 13:28:39
Autor: Animka
Jacenty pisze:
Wprowadzili dodatkowy podział kredytów i dali możliwość wyboru:
większy procent + mniejsza prowizja, albo na odwrót.
http://www.polbankefg.pl/download/tabela_oplat_i_oprocentowania_kredytu_bezpiecznego.pdf

To chyba jakiś stary cennik, bo teraz za kartę pobierają co miesiąc (16-go) po 10 zł.

--
animka

Data: 2010-01-14 13:24:59
Autor: Animka
Krzysiek pisze:
Czy ktoś może mi podpowiedzieć dlaczego Polbank zmienił Kredyt
Bazpieczny na Kredyt Komfortowy?
Może to to same tylko w Polbank24 inaczej go nazywaja?

Jeszcze niedawno tak go nie nazywali. Niedawno zobaczyłam to na Polbank24.
Jakiś czas temu podnieśli ściąganie co miesiąc za kartę- z 5 zł na 10 zł i też nie powiadomili.

--
animka

Data: 2010-01-14 04:35:03
Autor: Krzysiek
On 14 Sty, 13:24, Animka <ani...@to.nieja.wp.pl> wrote:

Jeszcze niedawno tak go nie nazywali. Niedawno zobaczyłam to na Polbank24.
Jakiś czas temu podnieśli ściąganie co miesiąc za kartę- z 5 zł na 10 zł
i też nie powiadomili.

W cenniku nie ma czegoś takiego więc jeśli pobrali 10 + 5 a nie 5 + 5
to reklamuj.

Data: 2010-01-14 13:47:11
Autor: Animka
Krzysiek pisze:
[...]

Nie. Pobierają sobie co miesiąc - 16-go 10 zł. Napisane: Opłata za kartę.
Jeszcze niedawno pobierali 5 zł i potrącali sobie od razu z mojej wpłaty/raty, którą przekazuję zawsze pod koniec m-ca.
Dzwoniłam na infolinię jakiś czas temu to powiedzieli, że opłata za kartę jest 10 zł. i potrącają sobie dnia 16-go.
Tylko dlaczego ja nie zostałam o tych wcześniej poinformowana na piśmie. Na to nie udzielono mi odpowiedzi.

--
animka

Polbank - Kredyt Bezpieczny na Komfortowy