Polbank. Nowa Tabela Opłat i Prowizji TOiP od 01.03.2012.

Data: 2012-03-01 13:04:03
Autor: Wolnik
Polbank. Nowa Tabela Opłat i Prowizji TOiP od 01.03.2012.
    Witam.
    Polbank. Nowa Tabela Opłat i Prowizji TOiP od 01.03.2012.
Wypłata z Mocno Oszczedzającego bezpłatnie raz w miesiącu,
pozostałe - każda po 5 zł.

Data: 2012-03-01 13:34:55
Autor: Kamil Jońca
Polbank. Nowa Tabela Opłat i Prowizji TOiP od 01.03.2012.
"Wolnik" <ghwes4v@onet.pl> writes:

   Witam.
   Polbank. Nowa Tabela Opłat i Prowizji TOiP od 01.03.2012.
Wypłata z Mocno Oszczedzającego bezpłatnie raz w miesiącu,
pozostałe - każda po 5 zł.

A jak było do tej pory (od miesiąca)? Nie tak samo?
KJ

"In order to form an immaculate member of a flock
of sheep one must, above all, be a sheep"
 - Albert Einstein

Data: 2012-03-01 14:11:37
Autor: gregor
W dniu 2012-03-01 13:34, Kamil Jońca pisze:
[...]

o ile dobrze pamietam to bylo 10 zl, czyli zmiana na lepsze choć nie do końca ...

gregor

Data: 2012-03-02 07:41:54
Autor: xbartx
Dnia Thu, 01 Mar 2012 14:11:37 +0100, gregor napisał(a):

o ile dobrze pamietam to bylo 10 zl, czyli zmiana na lepsze choć nie do
końca ...

Przeszarżowali? Szkoda, że po zakupie przez Rajfiego oferta Polbanku dorównała do bezbarwnej średniej krajowej.

--
xbartx

Data: 2012-03-02 01:20:35
Autor: eisenberg
On 2 Mar, 08:41, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

Przeszarżowali? Szkoda, że po zakupie przez Rajfiego oferta Polbanku
dorównała do bezbarwnej średniej krajowej.

Jako szczęśliwy (na razie) posiadacz kont mocno oszczędzających
pozwolę sobie mieć inne zdanie. Ciągle jeszcze dają 4,75% i
kapitalizację dzienną

Data: 2012-03-02 11:35:24
Autor: Glaukon
Polbank. Nowa Tabela Opłat i Prowizji TOiP od 01.03.2012.

Jako szczesliwy (na razie) posiadacz kont mocno oszczedzajacych
pozwole sobie miec inne zdanie. Ciagle jeszcze daja 4,75% i
kapitalizacje dzienna

Przecież jest 5,53 na codziennym sukcesie... Zresztą teraz to już i tak
wszystko jedno :)

Data: 2012-03-02 13:25:01
Autor: gregor
W dniu 2012-03-02 12:35, Glaukon pisze:

[...]

no właśnie sam przeniosłem się na te 5,53 i miało być 5 od stycznia bodajże, a polbank chyba przedłużył promocję, podoba mi się to ...

gregor

Data: 2012-03-02 12:17:09
Autor: tadzik
Polbank. Nowa Tabela Opłat i Prowizji TOiP od 01.03.2012.
Wolnik <ghwes4v@onet.pl> napisał(a):
    Witam.
    Polbank. Nowa Tabela Opłat i Prowizji TOiP od 01.03.2012.
Wypłata z Mocno Oszczedzającego bezpłatnie raz w miesiącu,
pozostałe - każda po 5 zł.

No to ładnie... właśnie zalogowałem się na konto, a tam -35zł za przelewy wewnętrzne z mocnego...
Przelewy robione w lutym, opłata pobrana w marcu...
Zupełnie przegapiłem tą zmianę i muszę dzisiaj zajrzeć w dokumenty.

Dodatkowo na infolinii dowiedziałem się o opłacie 5 za kartę debetową (chyba, że wykonam 5 transakcji), którą mam podpiętą do starego konta oszczędnościowego.

To już chyba koniec dla mnie oszczędności w Polbanku. Zostawie tylko Polbank T-Mobile (Era)

Data: 2012-03-02 04:32:58
Autor: Krzysiek
W dniu piątek, 2 marca 2012, 13:17:09 UTC+1 użytkownik  tadzik napisał:

To już chyba koniec dla mnie oszczędności w Polbanku. Zostawie tylko Polbank T-Mobile (Era)
Możesz ją podpiąć do oszczędnościowego i będzie jako debetowa w bankomatach Polbanku i Euronecie.

Data: 2012-03-02 12:56:17
Autor:
Polbank. Nowa Tabela Opłat i Prowizji TOiP od 01.03.2012.

No to ładnie... właśnie zalogowałem się na konto, a tam -35zł za przelewy wewnętrzne z mocnego...
Przelewy robione w lutym, opłata pobrana w marcu...

Tylko się zastanawiam czy mogli mnie zczardżować za przelewy w lutym skoro TOiP ważna jest od 1.03.2012, a w niej zapis

"Spośród wszystkich przelewów wewnętrznych w danym miesiącu kalendarzowym, bez względu na kanał realizacji: pierwszy: 0,00 zł, drugi i kolejny: 5,00 zł. Opłata pobierana w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego."

Czy ten zapis był już w lutym?

Data: 2012-03-02 13:31:00
Autor: jureq
Polbank. Nowa Tabela Opłat i Prowizji TOiP od 01.03.2012.
Dnia Fri, 02 Mar 2012 12:56:17 +0000,   napisał(a):

Czy ten zapis był już w lutym?

Był od 01.02. Zapewne dostałeś nawet tę tabelę listem.

Polbank. Nowa Tabela Opłat i Prowizji TOiP od 01.03.2012.