Polbank, PolbankEra - porażka

Data: 2010-06-16 22:39:59
Autor: AW
Polbank, PolbankEra - porażka
Dodam jeszcze że pan Tomasz Jarczyk ( dyrektor departamentu ryzyka kredytowego) okazał się tchórzem i nie odpowiedział na e-mail dotyczący tej sprawy. Co prawda nie liczyłem na odpowiedź , ale e-mail dla swojego spokoju wysłałem na adres tomasz.jarczyk@polbankefg.pl
I jeszcze jedna sprawa .
Teraz dopiero zauważyłem napis na druku firmowym Polbanku i na kopercie.
"Polbank EFG po prostu po ludzku"
Nasuwa siÄ™ pytanie : "to jak jest nie po ludzku" ale, pozostawiÄ™ to bez komentarza.

Polbank, PolbankEra - porażka