Polbank, PolbankEra - porażka

Data: 2010-06-18 05:15:26
Autor: Q
Polbank, PolbankEra - porażka
Więc się pytam po jakiego Ch..A wysyłają mnie drugi raz po jakieś cholerne dokumenty jak już wtedy było wiadomo ze wniosek jest odrzucony?
Całe szczęście że oferta na rynku jest duża i jest w czym wybierać.
Jestem co prawda zawiedziony bo sam chwaliłem tą kartę nawet tu na grupie. No ale trudno obejdę się bez niej. Parę groszy wpadnie do innego banku :)

kazdy bank tak robi - niestety to 'norma'...

Data: 2010-06-21 13:15:45
Autor: PiotrF
Polbank, PolbankEra - pora¿ka
A ja tam po jednym kontakcie z linia polbanku
podyktowaniu swoich danych i ustaleniu limitu
dostalem dnia nastêpnego na slowo 3000limitu na polbankerze + paypass

u¿ywam od 3m i jestem zadowolony, bez ¿adnych komplikacji
a mam jeszcze 3 inne kredytówki z limitami które wykluczaj± mnie do otrzymania kolejnej KK:)
formalno¶ci za³atwia³em, jakies 3m temu

Polbank, PolbankEra - porażka