Polbank-Ponaglenia

Data: 2010-06-26 08:01:56
Autor: glang
Polbank-Ponaglenia
Zdenerwowałam się okropnie jak dostałam dzisiaj z Polbanku sms-a, że przypominają mi o zapłaceniu w terminie do 28-go ratę Kredytu na Miarę! Co za bezczelna złośliwość!

ja bym się tam ucieszył że przypominają.
pzdr
GL

Data: 2010-06-26 15:04:58
Autor: Animka
Polbank-Ponaglenia
W dniu 2010-06-26 08:01, glang pisze:

ja bym się tam ucieszył że przypominają.

Masz rację :-)
Z tym, że w tym przypadku powinni podziękować, że wplata już wpłynęła, nie sądzisz?

--
animka

Data: 2010-06-29 09:28:39
Autor: Sebastian
Polbank-Ponaglenia
W dniu 2010-06-26 15:04, Animka pisze:
[...]

System wysyłający ponaglenia prawdopodobnie wie tylko, że masz kredyt i
jaki jest twój numer telefonu. Działa jak zwykły budzik. Wada jest taka,
że wysyła ponaglenia nawet jak wpłynie wpłata. Zaleta: nie ma dostępu do
sytemu transakcyjnego więc nawet jak się jakiś haker włamie do
przypominajki to do kasy nie będzie miał dostępu.

Minimalnie mniejsza funkcjonalność, za to dużo większe bezpieczeństwo.
Polbank sprawnością swojego sytemu nie powala dobrze, że o
bezpieczeństwo dbają.

Sebastian

Polbank-Ponaglenia