Polbank - SMS

Data: 2010-12-29 13:33:44
Autor: Damian Niusy
Polbank - SMS
Witam,

Nie mogę dzisiaj zrobic przelewu z Polbanku nie otrzymuję SMS z hasłem. Też macie takie problemy ?

Damian

Data: 2010-12-29 05:25:28
Autor: Krzysiek
Polbank - SMS
On 29 Gru, 13:33, "Damian Niusy" <a...@wp.pl> wrote:

Nie mog dzisiaj zrobic przelewu z Polbanku nie otrzymuj SMS z has em. Te
macie takie problemy ?

Wczoraj czekałem tak dlugo, że stracił ważność, ale nastepny przyszedł
jak zwykle czyli od razu.

Data: 2010-12-29 15:41:35
Autor: Damian Niusy
Polbank - SMS

Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ad31673e-5961-42fa-9abc-1f38b2110d0cf8g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Po pół godzinie przyszły mi hurtem o potem już normalnie. W między czasie wywaliło mnie z banku z informacją o przerwie technicznej.

Damian

Polbank - SMS