Polbank VE problemy z transakcjami

Data: 2012-01-20 08:14:50
Autor: e6753fdc
Polbank VE problemy z transakcjami
Chodzi o zagraniczny https://liqpay.com/ - działał pięknie z polbankową visą
ponad 3 lata. Ostatnio przy próbie płatności nie mogę autoryzować karty,
wywala błąd.
Na infolinii mówią, że żądanie obciążenia dociera do nich (dostałem dane dot.
kwoty) ale system z nieznanego powodu je odrzuca.
Na reklamacje odpowiedzieli:

'W odpowiedzi na złożoną przez Pana reklamację dotyczącą
wskazanej transakcji kartowej uprzejmie informujemy, iż przedmiotowa
transakcja nie została
zrealizowana z uwagi na fakt, iż Bank nie współpracuje z instytucją
rozliczającą, która pośredniczy
w rozliczaniu próby płatności w podanym przez Pana serwisie internetowym.'

Czy to tzw. unowocześnienia nowego właściciela? (może innym serwisom też się
oberwało)
Ktoś może potwierdzić, że kredytówki również nie działają w liqpay?

--

Polbank VE problemy z transakcjami