Polbank -VISA - problem

Data: 2010-04-11 04:31:21
Autor: Josh01
Polbank -VISA - problem
Nie mogę dzisiaj dokonać żadnej transakcji KK VISA Polbanku. Wszystkie
transakcje w internecie (w PL - nawet PAYU nie działa - i poza PL) s±
odrzucane z "winy banku". Oczywi¶cie wszystkie kwoty mieszcz± się w
limicie karty. Co¶ z moj± kart± czy też Polbank ma jaki¶ większy
problem?

Data: 2010-04-11 16:28:21
Autor: Sinus
Polbank -VISA - problem
Josh01 <josh.web.01@gmail.com> napisał(a):
Nie mog=EA dzisiaj dokona=E6 =BFadnej transakcji KK VISA Polbanku. Wszystki=

Polbank - po prostu, po ludzku.

Często tak maj±. Więc warto mieć w zanadrzu inn± kartę.

Kilka tygodni temu w USA musiałem użyć innych kart z gorszym przelicznikiem bo
w PL mieli w tym czasie "przetwarzanie nocne" i nie autoryzowali transakcji.
Po godz. 6 rano polskiego czasu już wszystko ¶migało.

Na infolinii twierdz± że to na pewno nie wina banku że nie było autoryzacji.
Po dłuższym marudzeniu przyznaj± że w czasie przetwarzania nocnego "mog±
występować problemy z autoryzacj± kart".

--
Sinus

Data: 2010-04-11 12:54:48
Autor: wojtunio
Polbank -VISA - problem
On 11 Kwi, 18:28, "Sinus" <sinus1.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Kilka tygodni temu w USA musia em u y innych kart z gorszym przelicznikiem bo
w PL mieli w tym czasie "przetwarzanie nocne" i nie autoryzowali transakcji.
Po godz. 6 rano polskiego czasu ju wszystko miga o.

Ja mialem odmowe autoryzacji w sobote w supermarkecie (Polbank-ERA).
Karta Debet Visa z PKOBP przeleciala momentalnie.

--
Wojtek

Data: 2010-04-12 01:01:25
Autor: Josh01
Polbank -VISA - problem
Na infolinii doczekać się na konsultanta nie mogłem. Karta dalej nie
działa. Na zapytanie przez serwis www też nie odpowiadaj±. Zwinęli
biznes, czy co?

Data: 2010-04-12 08:07:13
Autor: xbartx
Polbank -VISA - problem
Dnia Mon, 12 Apr 2010 01:01:25 -0700, Josh01 napisał(a):

Na infolinii doczekać się na konsultanta nie mogłem. Karta dalej nie
działa. Na zapytanie przez serwis www też nie odpowiadają. Zwinęli
biznes, czy co?

A czy przypadkiem jej sobie nie zablokowałeś?

--
xbartx

Data: 2010-04-12 01:15:23
Autor: Josh01
Polbank -VISA - problem
On 12 Kwi, 10:07, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

> biznes, czy co?

A czy przypadkiem jej sobie nie zablokowałe¶?

Blokada przez placenie w internecie - tzn. usilowanie zaplaty - bez
skutku? Tak tez mozna zablokowac karte?

Data: 2010-04-12 01:39:29
Autor: krzysztofsf
Polbank -VISA - problem
On 12 Kwi, 10:15, Josh01 <josh.web...@gmail.com> wrote:

> [...]

> --
> xbartx

Blokada przez placenie w internecie - tzn. usilowanie zaplaty - bez

Byloby wskazane - jesli ktos "strzela" zeby trafic wlasciwy CV2 np.

Data: 2010-04-12 01:41:59
Autor: Josh01
Polbank -VISA - problem
Udało mi się dodzwonić do konsultanta. OdpowiedĽ: "brak od¶wieżenia
salda karty". Czyli chodzi o to, że rozpocz±ł się nowy okres
rozliczeniowy i system komputerowy banku "zapomniał" od¶wieżyć limit
na nowy okres i z automatu przypisał na mojej karcie limit w wysoko¶ci
0 zł. Fantastycznie. Takie ograniczenie ryzyka kredytowego czy co? :>
Zapomniałem tylko zapytać czy od teraz co miesi±c będę musiał
wykonywać telefon aby ręcznie od¶wieżano mi limit. :(

Data: 2010-04-12 15:14:27
Autor: Animka
Polbank -VISA - problem
W dniu 2010-04-12 10:01, Josh01 pisze:
Na infolinii doczekać się na konsultanta nie mogłem. Karta dalej nie
działa. Na zapytanie przez serwis www też nie odpowiadaj±. Zwinęli
biznes, czy co?

Dzwoń na numer i tam cię przeł±cz± jak powiesz o co chodzi:
22 3822100

--
animka

Polbank -VISA - problem