Polbank: autoryzacja SMS obok certyfikatow!

Data: 2010-03-15 21:46:34
Autor: Piotrek \"Alchemik\"
On 2010-03-13 17:18, astro wrote:
Od dzis Polbank umozliwa autoryzacje przelewow rowniez poprzez kody
jednorazowe przesylane SMSem ;-)
Wiecej informacji znajdziemy w dokumencie "Biuletyn Bankowo¶ci
Elektronicznej - 13/03/2010" dostepnym po zalogowaniu.
Wreszcie koniec problemow z obsluga konta pod GNU/Linuksem...

Sprawdzilem wlasnie empirycznie, ze na jednym kompie da sie korzystac z tego i z tego - certyfikat mam zainstalowany na Firefoxie, przed chwil± uruchomilem smsy, uruchomilem Chrome i zrobilem przelew i dostalem smsa. Na chwile obecna sms przyszedl o wiele szybciej niz np z Aliora - robilem 5 minut wczesniej przelew i czekalem ze 3 minuty a tu natychmiast.

Niestety komunikacja z klientem jest fatalna - po uruchomieniu hasel smsowych dostalem smsa, ktory mowi, ze zeby z nich korzystac musze skasowac certyfikat. Bzdura ;) Ale moze to poprawia

w kazdym razie po 2 latach wyglada na to, ze bank zaczyna sie robic "ludzki"

--
A.L.C.H.E.M.I.K. kilobyte[at]tlen[dot]pl
:Artificial Lifelike Construct Hardwired

Data: 2010-03-15 21:06:13
Autor: xbartx
Dnia Mon, 15 Mar 2010 21:46:34 +0100, Piotrek \"Alchemik\" napisał(a):

Sprawdzilem wlasnie empirycznie, ze na jednym kompie da sie korzystac z
tego i z tego - certyfikat mam zainstalowany na Firefoxie, przed chwilÄ…
uruchomilem smsy, uruchomilem Chrome i zrobilem przelew i dostalem smsa.

Ale co w tym dziwnego i po co to sprawdzałeś? Przecież firefox i chrome do dwie zupełnie różne przeglądarki z dwoma różnymi profilami, więc wiadomo, że będzie działać, bo jedna przeglądarka ma certyfikat a druga nie.

Data: 2010-03-16 18:32:10
Autor: grzesiekm87
Polbank: autoryzacja SMS obok certyfikatow!

zalozylem dzisiaj konto i pani powiedziala, ze aby aktywowas e-banking musze dzwonic na infolinie, wrocilem do domu dzwonie tam i koles mi mowi ze juz wysy³a powiadomienie do mojego odzialu zeby pani mi aktywowa³a e banking.
niestety mam nadal to nieaktywne
kto w koncu ma aktywowac pani w pabku czy ktos na infolini :/ ?
--
Wiadomo¶æ wys³ana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

Data: 2010-03-16 19:44:29
Autor: Robert Kois
Polbank: autoryzacja SMS obok certyfikatow!
Dnia Tue, 16 Mar 2010 18:32:10 +0000 (UTC), grzesiekm87 napisa³(a):

[...]

Dostêp uruchamiaj± w oddziale, dostajesz kopertê z has³ami startowymi. --
Kojer

Data: 2010-03-17 20:08:57
Autor: Piotrek \"Alchemik\"
On 2010-03-15 22:06, xbartx wrote:
[...]

Z tego co dostalem smsem tak nie wynikalo, dlatego wolalem sprawdzic.

Data: 2010-03-18 07:44:10
Autor: xbartx
Dnia Wed, 17 Mar 2010 20:08:57 +0100, Piotrek \"Alchemik\" napisał(a):

Z tego co dostalem smsem tak nie wynikalo, dlatego wolalem sprawdzic.

Ale co ma do tego sms, bo nie rozumiem?

--
xbartx

Data: 2010-03-20 12:51:56
Autor: Piotrek \"Alchemik\"
On 2010-03-18 08:44, xbartx wrote:
Dnia Wed, 17 Mar 2010 20:08:57 +0100, Piotrek \"Alchemik\" napisał(a):

Z tego co dostalem smsem tak nie wynikalo, dlatego wolalem sprawdzic.

Ale co ma do tego sms, bo nie rozumiem?

Jak wlaczylem usluge, to dostalem smsa potwierdzajacego wlaczenie uslugi.