Polbank awaria!

Data: 2012-01-31 09:30:42
Autor:
Polbank awaria!
Dzi¶ kończy się ważno¶ć moich wniosków z OF na lokaty antybelkowe o
oprocentowaniu > 5,9. Chciałem wykorzystać złożony wniosek i przelać z
Polbanku, który... nie działa :( Nie da się obecnie przelać w trybie
rzeczywistym między rachunkami w Polbanku - po złożeniu dyspozycji przelania
pieni±dze nie zostaj± przelane, pojawia się natomiast komunikat: "Szczegóły.
Transakcja została przesłana do realizacji. Proszę sprawdĽ status transakcji w
dniu jutrzejszym." Jest na to jakie¶ lekarstwo?

Data: 2012-01-31 11:40:20
Autor: xbartx
Polbank awaria!
Dnia Tue, 31 Jan 2012 09:30:42 +0000,   napisaĹ‚(a):

Dziś kończy się ważność moich wniosków z OF na lokaty antybelkowe o
oprocentowaniu > 5,9. Chciałem wykorzystać złożony wniosek i przelać z
Polbanku, ktĂłry...

.... który nie przekazuje Twoich wszystkich danych przez co po ostatnich zmianach w klonach przelewy inicjujące lokaty z Polbanku i tak są odrzucane, więc nie masz się co zbytnio martwić. Jedyne rozwiązanie to lecieć do placówki wybrać kasę i wpłacić do innego banku i z niego przelać - oczywiście jeżeli jest to w ogóle możliwe w Twoim przypadku.

--
xbartx

Polbank awaria!