Polbank chyba padł na pysk

Data: 2009-12-08 20:54:14
Autor: Damian Niusy
Polbank chyba padł na pysk
O co chodzi

Koniec transakcji
Kod błędu
Wiadomość  Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd
wewnętrzny. Spróbuj ponownie później. / There was an internal error
while processing your request. Please try again later.

I nie jest to problem z hasłem bo jest inny komunikat

Data: 2009-12-08 23:20:10
Autor: Feromon
Polbank chyba padł na pysk

Użytkownik "Damian Niusy" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfmat5$tus$1news.onet.pl...
[...]

Polbank wyglada na to, że jedynie działa w świetle słońca, wszak to greckii bank...
Konsultant wprost odradzał transakcje internetowe po 15tej....

feromon

Data: 2009-12-08 23:36:22
Autor: Adam Sito
Polbank chyba padł na pysk
Polbank wyglada na to, że jedynie działa w świetle słońca, wszak to greckii bank...
Konsultant wprost odradzał transakcje internetowe po 15tej....

Po 15 wyłączają głównego laptopa z "serwisem transakcyjnym" i chodzi tylko na starym, rezerwowym PC-cie ;-)

--
AS

Polbank chyba padł na pysk