Polbank - cyrk

Data: 2009-08-07 08:13:51
Autor: Jacek Osiecki
Polbank - cyrk
Ech,

Zachciało mi się karty Polbanku - prestiżowej, bo wyższy cashback i lepszy
pakiet ubezpieczeń. Najpierw długo czekałem, potem zadzwoniłem i się okazało
że "już się mieli kontaktować". Umówili kuriera - ten nie dotarł. Jak po
paru dniach zadzwoniłem, okazało się że żadego kuriera miało nie być :) Nic
to, umówili kolejnego. Ten znowu zaginął w akcji a polbank go wymazał ze
swej pamięci... Na szczęście trzeci dotarł.
Potem czekałem na dalszy ruch ze strony Polbanku... czekałem i czekałem...
Zadzwoniłem dowiedzieć się co się dzieje - "tak, wszystko w porządku,
wyślemy kartę lada chwila". Po paru dniach dotarła umowa podpisana przez
bank, a dziś - karta... tylko że nie taka o którą wnioskowałem! "Komfortowa"
zamiast "Prestiżowej" :)

Zadzwoniłem na infolinię, nie wiedzieli co zrobić, w końcu złożyłem
reklamację. Pewnie za miesiąc się zreflektują i zaczną reagować... :)

P.S. Jak uruchomić dostęp do bankowości internetowej gdy ma się tylko kartę?
Zapomniałem o to zapytać, a już nie mam siły do nich dzwonić...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-08-07 10:01:19
Autor: Olgierd
Polbank - cyrk

Data: 2009-08-07 13:21:58
Autor: Robert Kois
Polbank - cyrk

Data: 2009-08-07 19:43:10
Autor: Olgierd
Polbank - cyrk
Dnia Fri, 07 Aug 2009 13:21:58 +0200, Robert Kois napisał(a):

[...]

Pierwszy bład jaki zrobiłeś to to, ze nie złożyłeś wniosku w oddziale.
Jak składasz w oddziale to danemu pracownikowi zalezy na prowizji i
dzwoni i pilnuje

Nie ma reguły. Pierwszą Polbankową robiłem w oddziale i miałem raczej mieszane wrażenia, drugą przez telefon i oprócz tego, że faktycznie kurier nawalił -- wszystko też poszło jak należy (oni prowizję też mają).

(przy okazji pozdrawiam oddział na Świdnickiej w Wrocławiu )

A przyznać muszę, że są całkiem sensowni. Natomiast na pl. Kościuszki -- drrama.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-08-07 22:55:22
Autor: Robert Kois
Polbank - cyrk
Dnia Fri, 7 Aug 2009 19:43:10 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

(przy okazji pozdrawiam oddział na Świdnickiej w Wrocławiu )

A przyznać muszę, że są całkiem sensowni. Natomiast na pl. Kościuszki -- drrama.

Mój nowy MC pojawił się dzisiaj w systemie, ciekawe kiedy pocztą dojdzie. A
obsługa jest na tyle miła, że dzwoni nawet z informacją, że centrala
klepneła wniosek. We wrześniu jak spłacę vise to pewnie też ją przerobie na
nową (w sumie przy jakości ich plastiku zapas należy mieć ;)).

--
Kojer

Data: 2009-08-08 07:19:19
Autor: Olgierd
Polbank - cyrk
Dnia Fri, 07 Aug 2009 22:55:22 +0200, Robert Kois napisał(a):

[...]

Czyli rozumiem, że hasło "nowa karta" trzeba rozumieć dosłownie -- masz nowy plastik? A propos jakości kart: Citi zmienił dostawcę plastików, wygląda znacznie lepiej niż te austriackie schmeltze. --

Data: 2009-08-08 07:58:15
Autor: Olgierd
Polbank - cyrk
Dnia Sat, 08 Aug 2009 07:19:19 +0000, Olgierd napisał(a):

[...]

O, właśnie dostałem odpowiedź z EFG: "Uprzejmie informuję, że na chwilę obecną trwają prace nad sporządzeniem aneksu do umowy dla kart kredytowych, tak by w przypadku klientów którzy posiadają karty wydane przed 16.06.09 możliwa była funkcja „cięcia kosztów”. Aneks do umowy dla kart kredytowych powinien pojawić się w najbliższym czasie."

Data: 2009-08-08 14:45:35
Autor: Robert Kois
Polbank - cyrk
Dnia Sat, 8 Aug 2009 07:58:15 +0000 (UTC), Olgierd napisaů(a):

Czyli rozumiem, ýe hasůo "nowa karta" trzeba rozumieă dosůownie -- masz
nowy plastik?
O, wůaúnie dostaůem odpowiedę z EFG: "Uprzejmie informujć, ýe na chwilć obecnŕ trwajŕ prace nad sporzŕdzeniem aneksu do umowy dla kart kredytowych, tak by w przypadku klientów którzy posiadajŕ karty wydane przed 16.06.09 moýliwa byůa funkcja Ľcićcia kosztówĄ. Aneks do umowy dla kart kredytowych powinien pojawiă sić w najbliýszym czasie."

Dowcipnisie, jeszcze parć dni temu sić nie daůo. No nic, bćdć mieă 2 karty
;).

--
Kojer

Data: 2009-08-09 16:04:08
Autor: krzysztofsf
Polbank - cyrk
Robert Kois pisze:
[...]

Mam nadzieje, ze nie bedzie to obowiazkowe, bo ja ich KK traktuje jako zrodlo taniego kredytu ratalnego i cshbackiem nie pokryje kosztow ubezpieczenia zadluzenia.

Data: 2009-08-09 16:37:52
Autor: Robert Kois
Polbank - cyrk
Dnia Sun, 09 Aug 2009 16:04:08 +0200, krzysztofsf napisaů(a):

[...]

A mi wůaúnie naliczyli opůatć rocznŕ (przynajmniej z salda tak wynika),
oczywiúcie warunki zwalniajŕce speůnione (oba :)). No nic, napisaůem
reklamacjć przez sieă, jak nie wycofajŕ to znów trzeba bćdzie na ich
infolinić dzwoniă :).

--
Kojer

Data: 2009-08-09 15:30:49
Autor: Tolek
Polbank - cyrk
On 2009-08-08 09:58, Olgierd wrote:
[...]

Ciekawe, bo ja się z nimi męczyłem i jeszcze w czwartek na infolinii powiedzieli mi, że jak chce, to tylko nowa karta wchodzi w grę. A w ogóle moje przygody z cashback to jak sinusoida

1) najpierw Olgierd napisał na grupie, że pani powiedziała, że cashback włączy się automatycznie dla starych kart
2) zadzwoniłem na infolinię, gdzie pani temu zaprzeczyła
3) zadzwoniłem znowu na infolinie, gdzie dowiedziałem się, że można podpisać aneks, ale muszę udać się do oddziału
4) w jednym oddziale dowiedziałem się, że u nich nie można, ale może można w innym (!)
5) w innym oddziale dowiedziałem się, że jednak nie można
6) na infolinii powiedzieli, Ĺźe jednak nie moĹźna
7) teraz Olgierdowi powiedzieli, że będzie można
8) no właśnie, już się boje co będzie punktem 8. Oby nie powrót do pkt. 3 ;-)

W.

Data: 2009-08-08 11:28:10
Autor: Michal
Polbank - cyrk
Olgierd pisze:

A propos jakości kart: Citi zmienił dostawcę plastików, wygląda znacznie lepiej niż te austriackie schmeltze.

:)

Przy czym ten autriacki syf był i tak 100 razy odporniejszy na "użycie" niż mbankowe karty :) I jak na ironię to w Citi dzwonisz i nowa karta leży w skrzynce za parę dni, za darmo. A w m trzeba było się z tym użerać.

--
Michał

Data: 2009-08-08 13:10:38
Autor: Olgierd
Polbank - cyrk
Dnia Sat, 08 Aug 2009 11:28:10 +0200, Michal napisał(a):

A propos jakości kart: Citi zmienił dostawcę plastików, wygląda
znacznie lepiej niż te austriackie schmeltze.

Przy czym ten autriacki syf był i tak 100 razy odporniejszy na "użycie"
niż mbankowe karty

W sumie długo z mBankowej nie korzystałem, ale też i nie narzekałem.

I jak na ironię to w Citi dzwonisz i nowa karta leży
w skrzynce za parę dni, za darmo.

W środę zamówiłem, w piątek leżała. Nieprawdopodobne.

Data: 2009-08-08 14:15:00
Autor: Mithos
Polbank - cyrk
Michal pisze:
Przy czym ten autriacki syf był i tak 100 razy odporniejszy na "użycie" niż mbankowe karty :) I jak na ironię to w Citi dzwonisz i nowa karta leży w skrzynce za parę dni, za darmo. A w m trzeba było się z tym użerać.

Ciekawe jak długo to potrwa. W końcu "kryzys" więc pewnie należy się spodziewać opłaty za duplikat.

--
Mithos

Data: 2009-08-08 14:13:19
Autor: Mithos
Polbank - cyrk
Olgierd pisze:
A propos jakości kart: Citi zmienił dostawcę plastików, wygląda znacznie lepiej niż te austriackie schmeltze.

?

Wymieniałem kartę w lipcu. Dostawca chyba faktycznie inny ale karta taka sama. Zdjęcie mam tak czytelne, że sam siebie nie poznaję, podpis na kartę wzięli sam nie wiem skąd. "Profesjonalna" personalizacja.

--
Mithos

Data: 2009-08-08 14:42:03
Autor: Robert Kois
Polbank - cyrk
Dnia Sat, 8 Aug 2009 07:19:19 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

Tak, na dodatek MC bo by mieć nową VISA musiałbym spłacić i zamknąć starą.

-- masz nowy plastik?
Jeszcze nie, w czwartek był telefon z oddziały, że centrala klepnęła a w
piątek pojawiła się w systemie, znając Polbank za jakieś 2 tygodnie plastik
dotrze.

--
Kojer

Data: 2009-08-08 13:12:32
Autor: Olgierd
Polbank - cyrk
Dnia Sat, 08 Aug 2009 14:42:03 +0200, Robert Kois napisał(a):

Czyli rozumiem, że hasło "nowa karta" trzeba rozumieć dosłownie

Tak, na dodatek MC bo by mieć nową VISA musiałbym spłacić i zamknąć
starą.

Aha, czyli dosłownie nowa -- nowy wniosek, nie tylko nowy plastik.

Tak, EFG nie pozwala na posiadanie dwóch kart z jednego segmentu. Tj. nawet np. komfortowej Visy i MC się nie da mieć.
Ja mam 2 MC, ale różne.

Data: 2009-08-08 15:14:45
Autor: Robert Kois
Polbank - cyrk
Dnia Sat, 8 Aug 2009 13:12:32 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

Tak, EFG nie pozwala na posiadanie dwóch kart z jednego segmentu. Tj. nawet np. komfortowej Visy i MC się nie da mieć.
Ja mam 2 MC, ale różne.

Hmm no to mi powiedziano inaczej, że nie mogę mieć 2xVisa. Dlatego będę
mieć VISA i MC prestiżowe :).

--
Kojer

Data: 2009-08-27 20:55:18
Autor: Jacek Osiecki
Polbank - cyrk
Dnia Fri, 7 Aug 2009 08:13:51 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
Zachciało mi się karty Polbanku - prestiżowej, bo wyższy cashback i lepszy
pakiet ubezpieczeń. Najpierw długo czekałem, potem zadzwoniłem i się okazało

[...]

wyślemy kartę lada chwila". Po paru dniach dotarła umowa podpisana przez
bank, a dziś - karta... tylko że nie taka o którą wnioskowałem! "Komfortowa"
zamiast "Prestiżowej" :)

No i minęły niemal 3 tygodnie, zadzwoniłem do Polbanku z pytaniem o moją
reklamację. "Nie ma odpowiedzi, bank ma 30 dni" - żenada... :-/

Coś czuję że im podziękuję za tę kartę za chwilę...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-08-27 23:14:17
Autor: Animka
Polbank - cyrk
Jacek Osiecki pisze:
[...]

Mogleś iść do jakiegoś oddziału. Pewnie od ręki byś załatwił.

--
animka

Data: 2009-08-27 21:40:19
Autor: Jacek Osiecki
Polbank - cyrk
Dnia Thu, 27 Aug 2009 23:14:17 +0200, Animka napisał(a):
Jacek Osiecki pisze:
[...]

Gdybym wiedział że zamawianie karty przez telefon będzie taką udręką to tak
bym pewnie zrobił, zwłaszcza że w końcu i tak musiałem przejść się do
oddziału by przy pracowniku banku zrobić wydruk potwierdzenia przelewu za
PIT :) Cóż, teraz mogę tylko czekać...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-08-28 08:59:42
Autor: Robert Kois
Polbank - cyrk
[...]

Nie załatwiłby, w sprawie goldów i tak na infolinie dzwonią, równie dobrze
można samemu dzwonić. Należało na początku pójść do oddziału i tam złożyć
wniosek. U mnie załatwienie drugiej (by załapać się na promocję) trwało
jakieś 15 minut w oddziale + 1,5 tygodnia czekania na kartę. Teraz tylko
spłacę starą i też sobie ją wymienie na nową. PS. Za to w systemie nie zmieniało mi się "saldo bieżace" na nowej karcie,
ciągle było -0PLN :), napisałem przedwczoraj do nich w tej sprawie i
dzisiaj już saldo poprawne. Niestety na pytanie czy można wyłaczyć te
cholerne zasady bezpieczeństwa przy logowaniu nie odpowiedzieli.

--
Kojer

Data: 2009-09-09 12:57:43
Autor: Jacek Osiecki
Polbank - cyrk
Dnia Fri, 28 Aug 2009 08:59:42 +0200, Robert Kois napisał(a):
[...]

Ech, co za patałachy...
Przysłali odpowiedź na reklamację: "... iż z uwagi na konieczność podjęcia
dodatkowych czynności wyjaśniających, ostateczny termin rozpatrzenia
reklamacji zostaje wydłużony".

Nosz urwana nać, co tu wyjaśniać? Idioci wysłali mi inną kartę niż
zamówiłem - i zamiast przeprosić i przygotować nową prawidłową kartę to
czekają MIESIĄC żeby odpisać mi takie pierdoły? Coś czuję że pożegnam się
z nimi zanim będzie im się chciało rozstrzygnąć - zwłaszcza że dotychczasowe
doświadczenia pokazują że w ogóle nie zamierzają niczego wyjaśniać :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-09-09 15:40:25
Autor: Imka
Polbank - cyrk
In <news:slrnhaf9i7.cdi.joshuatau.ceti.pl> Jacek Osiecki typed:

[...]

Kibicuję Ci od początku, bo czuję się trochę winna że Ci ten Polbank na
myśl podsunęłam ;(
I tak porównuję proces załatwiania tych kart - u mnie od wtorku do
piątku, dwie wizyty w oddziale (wniosek i odbiór) i DOBRA karta w ręku,
u Ciebie jakaś masakra i kabaret z czarnym humorem.
BTW, jak byłam składać wniosek, to jakiś facet reklamował właśnie świeżo
otrzymaną pocztą kartę Komfortową - złe nazwisko było. Wychodzi na to,
że ja miałam sporo szczęścia i raczej nie powinnam służyć jako
przeciętny przykład ;/

--
Imka

Data: 2009-10-15 22:12:40
Autor: Jacek Osiecki
Polbank - cyrk
Dnia Wed, 9 Sep 2009 15:40:25 +0200, Imka napisał(a):
[...]

Nic to, w końcu ruszyłem się do oddziału wypowiedzieć umowę o kartę. Potem
jadąc zadzwoniłem na infolinię i akurat trafiłem na panią u której
zamawiałem tego golda (aż taka to rzadkość że mnie zapamiętała czy co? :)
Sama się zdziwiła że w dokumentach jest wniosek o "komfortową" - ale w
każdym razie wysłała do mnie kuriera z nowymi papierami, tym razem
sprawdziłem i we wniosku był zaznaczony gold. Zobaczymy, może pójdzie
lepiej...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-11-13 11:14:42
Autor: Jacek Osiecki
Polbank - cyrk
[...]

No i wczoraj dotarła nareszcie ta karta co powinna...
Hmm, w sumie to im zeszło trochę licząc od połowy czerwca ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-11-13 18:03:50
Autor: Imka
Polbank - cyrk
In <news:slrnhfqft2.p0p.joshuatau.ceti.pl> Jacek Osiecki typed:

[...]

Ufff!
No to chyba nawet pobili rekord mBanku w przyznawaniu platynowej... ;->
Strasznie wymyślną kartę sobie zażyczyłeś ;)

Zwróć uwagę na tekst przy kwocie minimalnej na wyciągu (jak dostaniesz).
Mnie on wręcz rozczula :)

--
Imka

Data: 2009-11-14 01:29:28
Autor: krzysztofsf
Polbank - cyrk
Imka pisze:

Zwróć uwagę na tekst przy kwocie minimalnej na wyciągu (jak dostaniesz).
Mnie on wręcz rozczula :)

:)
Dopiero teraz "przemyslalem" Swietny :)))

Polbank - cyrk