Polbank - cyrk

Data: 2009-08-27 20:55:18
Autor: Jacek Osiecki
Polbank - cyrk
Dnia Fri, 7 Aug 2009 08:13:51 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
Zachciało mi się karty Polbanku - prestiżowej, bo wyższy cashback i lepszy
pakiet ubezpieczeń. Najpierw długo czekałem, potem zadzwoniłem i się okazało

[...]

wyślemy kartę lada chwila". Po paru dniach dotarła umowa podpisana przez
bank, a dziś - karta... tylko że nie taka o którą wnioskowałem! "Komfortowa"
zamiast "Prestiżowej" :)

No i minęły niemal 3 tygodnie, zadzwoniłem do Polbanku z pytaniem o moją
reklamację. "Nie ma odpowiedzi, bank ma 30 dni" - żenada... :-/

Coś czuję że im podziękuję za tę kartę za chwilę...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-08-27 23:14:17
Autor: Animka
Polbank - cyrk
Jacek Osiecki pisze:
[...]

Mogleś iść do jakiegoś oddziału. Pewnie od ręki byś załatwił.

--
animka

Data: 2009-08-27 21:40:19
Autor: Jacek Osiecki
Polbank - cyrk
Dnia Thu, 27 Aug 2009 23:14:17 +0200, Animka napisał(a):
Jacek Osiecki pisze:
[...]

Gdybym wiedział że zamawianie karty przez telefon będzie taką udręką to tak
bym pewnie zrobił, zwłaszcza że w końcu i tak musiałem przejść się do
oddziału by przy pracowniku banku zrobić wydruk potwierdzenia przelewu za
PIT :) Cóż, teraz mogę tylko czekać...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-08-28 08:59:42
Autor: Robert Kois
Polbank - cyrk
[...]

Nie załatwiłby, w sprawie goldów i tak na infolinie dzwonią, równie dobrze
można samemu dzwonić. Należało na początku pójść do oddziału i tam złożyć
wniosek. U mnie załatwienie drugiej (by załapać się na promocję) trwało
jakieś 15 minut w oddziale + 1,5 tygodnia czekania na kartę. Teraz tylko
spłacę starą i też sobie ją wymienie na nową. PS. Za to w systemie nie zmieniało mi się "saldo bieżace" na nowej karcie,
ciągle było -0PLN :), napisałem przedwczoraj do nich w tej sprawie i
dzisiaj już saldo poprawne. Niestety na pytanie czy można wyłaczyć te
cholerne zasady bezpieczeństwa przy logowaniu nie odpowiedzieli.

--
Kojer

Data: 2009-09-09 12:57:43
Autor: Jacek Osiecki
Polbank - cyrk
Dnia Fri, 28 Aug 2009 08:59:42 +0200, Robert Kois napisał(a):
[...]

Ech, co za patałachy...
Przysłali odpowiedź na reklamację: "... iż z uwagi na konieczność podjęcia
dodatkowych czynności wyjaśniających, ostateczny termin rozpatrzenia
reklamacji zostaje wydłużony".

Nosz urwana nać, co tu wyjaśniać? Idioci wysłali mi inną kartę niż
zamówiłem - i zamiast przeprosić i przygotować nową prawidłową kartę to
czekają MIESIĄC żeby odpisać mi takie pierdoły? Coś czuję że pożegnam się
z nimi zanim będzie im się chciało rozstrzygnąć - zwłaszcza że dotychczasowe
doświadczenia pokazują że w ogóle nie zamierzają niczego wyjaśniać :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-09-09 15:40:25
Autor: Imka
Polbank - cyrk
In <news:slrnhaf9i7.cdi.joshuatau.ceti.pl> Jacek Osiecki typed:

[...]

Kibicuję Ci od początku, bo czuję się trochę winna że Ci ten Polbank na
myśl podsunęłam ;(
I tak porównuję proces załatwiania tych kart - u mnie od wtorku do
piątku, dwie wizyty w oddziale (wniosek i odbiór) i DOBRA karta w ręku,
u Ciebie jakaś masakra i kabaret z czarnym humorem.
BTW, jak byłam składać wniosek, to jakiś facet reklamował właśnie świeżo
otrzymaną pocztą kartę Komfortową - złe nazwisko było. Wychodzi na to,
że ja miałam sporo szczęścia i raczej nie powinnam służyć jako
przeciętny przykład ;/

--
Imka

Data: 2009-10-15 22:12:40
Autor: Jacek Osiecki
Polbank - cyrk
Dnia Wed, 9 Sep 2009 15:40:25 +0200, Imka napisał(a):
[...]

Nic to, w końcu ruszyłem się do oddziału wypowiedzieć umowę o kartę. Potem
jadąc zadzwoniłem na infolinię i akurat trafiłem na panią u której
zamawiałem tego golda (aż taka to rzadkość że mnie zapamiętała czy co? :)
Sama się zdziwiła że w dokumentach jest wniosek o "komfortową" - ale w
każdym razie wysłała do mnie kuriera z nowymi papierami, tym razem
sprawdziłem i we wniosku był zaznaczony gold. Zobaczymy, może pójdzie
lepiej...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-11-13 11:14:42
Autor: Jacek Osiecki
Polbank - cyrk
[...]

No i wczoraj dotarła nareszcie ta karta co powinna...
Hmm, w sumie to im zeszło trochę licząc od połowy czerwca ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-11-13 18:03:50
Autor: Imka
Polbank - cyrk
In <news:slrnhfqft2.p0p.joshuatau.ceti.pl> Jacek Osiecki typed:

[...]

Ufff!
No to chyba nawet pobili rekord mBanku w przyznawaniu platynowej... ;->
Strasznie wymyślną kartę sobie zażyczyłeś ;)

Zwróć uwagę na tekst przy kwocie minimalnej na wyciągu (jak dostaniesz).
Mnie on wręcz rozczula :)

--
Imka

Data: 2009-11-14 01:29:28
Autor: krzysztofsf
Polbank - cyrk
Imka pisze:

Zwróć uwagę na tekst przy kwocie minimalnej na wyciągu (jak dostaniesz).
Mnie on wręcz rozczula :)

:)
Dopiero teraz "przemyslalem" Swietny :)))

Polbank - cyrk