Data: 2009-08-27 20:55:18 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
Polbank - cyrk | |
Dnia Fri, 7 Aug 2009 08:13:51 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
Zachciało mi się karty Polbanku - prestiżowej, bo wyższy cashback i lepszy [...] wyślemy kartę lada chwila". Po paru dniach dotarła umowa podpisana przez No i minęły niemal 3 tygodnie, zadzwoniłem do Polbanku z pytaniem o moją reklamację. "Nie ma odpowiedzi, bank ma 30 dni" - żenada... :-/ Coś czuję że im podziękuję za tę kartę za chwilę... Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2009-08-27 23:14:17 | |
Autor: Animka | |
Polbank - cyrk | |
Jacek Osiecki pisze:
Dnia Fri, 7 Aug 2009 08:13:51 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a): Mogleś iść do jakiegoś oddziału. Pewnie od ręki byś załatwił. -- animka |
|
Data: 2009-08-27 21:40:19 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
Polbank - cyrk | |
Dnia Thu, 27 Aug 2009 23:14:17 +0200, Animka napisał(a):
Jacek Osiecki pisze: Gdybym wiedział że zamawianie karty przez telefon będzie taką udręką to tak bym pewnie zrobił, zwłaszcza że w końcu i tak musiałem przejść się do oddziału by przy pracowniku banku zrobić wydruk potwierdzenia przelewu za PIT :) Cóż, teraz mogę tylko czekać... Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2009-08-28 08:59:42 | |
Autor: Robert Kois | |
Polbank - cyrk | |
Dnia Thu, 27 Aug 2009 23:14:17 +0200, Animka napisał(a):
Mogleś iść do jakiegoś oddziału. Pewnie od ręki byś załatwił.Zachciało mi się karty Polbanku - prestiżowej, bo wyższy cashback i lepszy[...] Nie załatwiłby, w sprawie goldów i tak na infolinie dzwonią, równie dobrze można samemu dzwonić. Należało na początku pójść do oddziału i tam złożyć wniosek. U mnie załatwienie drugiej (by załapać się na promocję) trwało jakieś 15 minut w oddziale + 1,5 tygodnia czekania na kartę. Teraz tylko spłacę starą i też sobie ją wymienie na nową. PS. Za to w systemie nie zmieniało mi się "saldo bieżace" na nowej karcie, ciągle było -0PLN :), napisałem przedwczoraj do nich w tej sprawie i dzisiaj już saldo poprawne. Niestety na pytanie czy można wyłaczyć te cholerne zasady bezpieczeństwa przy logowaniu nie odpowiedzieli. -- Kojer |
|
Data: 2009-09-09 12:57:43 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
Polbank - cyrk | |
Dnia Fri, 28 Aug 2009 08:59:42 +0200, Robert Kois napisał(a):
Dnia Thu, 27 Aug 2009 23:14:17 +0200, Animka napisał(a): Ech, co za patałachy... Przysłali odpowiedź na reklamację: "... iż z uwagi na konieczność podjęcia dodatkowych czynności wyjaśniających, ostateczny termin rozpatrzenia reklamacji zostaje wydłużony". Nosz urwana nać, co tu wyjaśniać? Idioci wysłali mi inną kartę niż zamówiłem - i zamiast przeprosić i przygotować nową prawidłową kartę to czekają MIESIĄC żeby odpisać mi takie pierdoły? Coś czuję że pożegnam się z nimi zanim będzie im się chciało rozstrzygnąć - zwłaszcza że dotychczasowe doświadczenia pokazują że w ogóle nie zamierzają niczego wyjaśniać :) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2009-09-09 15:40:25 | |
Autor: Imka | |
Polbank - cyrk | |
In <news:slrnhaf9i7.cdi.joshuatau.ceti.pl> Jacek Osiecki typed:
Nosz urwana nać, co tu wyjaśniać? Idioci wysłali mi inną kartę niż Kibicuję Ci od początku, bo czuję się trochę winna że Ci ten Polbank na myśl podsunęłam ;( I tak porównuję proces załatwiania tych kart - u mnie od wtorku do piątku, dwie wizyty w oddziale (wniosek i odbiór) i DOBRA karta w ręku, u Ciebie jakaś masakra i kabaret z czarnym humorem. BTW, jak byłam składać wniosek, to jakiś facet reklamował właśnie świeżo otrzymaną pocztą kartę Komfortową - złe nazwisko było. Wychodzi na to, że ja miałam sporo szczęścia i raczej nie powinnam służyć jako przeciętny przykład ;/ -- Imka |
|
Data: 2009-10-15 22:12:40 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
Polbank - cyrk | |
Dnia Wed, 9 Sep 2009 15:40:25 +0200, Imka napisał(a):
In <news:slrnhaf9i7.cdi.joshuatau.ceti.pl> Jacek Osiecki typed: Nic to, w końcu ruszyłem się do oddziału wypowiedzieć umowę o kartę. Potem jadąc zadzwoniłem na infolinię i akurat trafiłem na panią u której zamawiałem tego golda (aż taka to rzadkość że mnie zapamiętała czy co? :) Sama się zdziwiła że w dokumentach jest wniosek o "komfortową" - ale w każdym razie wysłała do mnie kuriera z nowymi papierami, tym razem sprawdziłem i we wniosku był zaznaczony gold. Zobaczymy, może pójdzie lepiej... Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2009-11-13 11:14:42 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
Polbank - cyrk | |
Dnia Wed, 9 Sep 2009 15:40:25 +0200, Imka napisał(a):
In <news:slrnhaf9i7.cdi.joshuatau.ceti.pl> Jacek Osiecki typed: No i wczoraj dotarła nareszcie ta karta co powinna... Hmm, w sumie to im zeszło trochę licząc od połowy czerwca ;) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2009-11-13 18:03:50 | |
Autor: Imka | |
Polbank - cyrk | |
In <news:slrnhfqft2.p0p.joshuatau.ceti.pl> Jacek Osiecki typed:
Nosz urwana nać, co tu wyjaśniać? Idioci wysłali mi inną kartę niżKibicuję Ci od początku, bo czuję się trochę winna że Ci ten Polbank na Ufff! No to chyba nawet pobili rekord mBanku w przyznawaniu platynowej... ;-> Strasznie wymyślną kartę sobie zażyczyłeś ;) Zwróć uwagę na tekst przy kwocie minimalnej na wyciągu (jak dostaniesz). Mnie on wręcz rozczula :) -- Imka |
|
Data: 2009-11-14 01:29:28 | |
Autor: krzysztofsf | |
Polbank - cyrk | |
Imka pisze:
:) Dopiero teraz "przemyslalem" Swietny :))) |
|